Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
Las net in de Electron dat voormalig rcd'er Johnny Cor Roth is overleden. Weet dat hij actief op de piraten in de randstad jaagde, ( Hier in het noorden hadden we Be Muller. ) Kan iemand meer vertellen over deze persoon, heeft hij ook nog iets toemaken gehad met de zeezanderij bijvoorbeeld ?
-
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Het is mij helemaal ontgaan. Hij overleed op 6 oktober. Hij was ook niet zo bekend hier. Maar bij Veronica draaiden we "Down in the boondocks" vrij vaak. Een "local breakout" in Hilversum dus. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 792 weergaven
-
-
'Actrice Hetty Blok krijgt een weg, acteur Rijk de Gooyer een steeg, acteur Johnny Kraaijkamp senior een plantsoen, Joop van den Ende een plein en regisseur Leen Timp een rotonde. John senior, Linda, John en Johnny doen het met z'n allen op de Familie De Mollaan. Ook zijn er straatnaambordjes gemaakt voor de Koos Postemalaan, de Piet Römerlaan, de Willem Ruisweg en het Mart Smeetspad.' schrijft [verborgen inhoud]. Prachtig hoor. Ik vertrouw erop dat in de volgende ronde dan de Bull Verweijboulevard, de Rob Outweg, de Lex Hardinglaan, het Tinekeplantsoen, het Ferry Maatplein en de Leo van der Gootstraat worden gerealiseerd... En dat hoeft niet per sé op het Medi…
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
We hebben al eens een prachtige Poster gemaakt over Steve Winwood. Dit was het USA programma dat er aan ten grondslag lag. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Mediafire heeft de vrije limit op eens en zonder waarschuwing tot 10gb vrij teruggezet. Op dit moment staat er dus zo'n 23 Gb teveel. Het kan dus zijn dat oude files nu niet meer beschikbaar zijn. Eerst zal ik behoorlijk moeten gaan snijden in de files die er nu nog op staan. Dus voor ik daarmee aan de gang ga nog even de mogelijkheid nog wat files te downloaden. Even kijken of dit werkt zo, is deze link te gebruiken? Link werkt dus helaas niet.
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Ik wist het al langer en elke keer als ik Jaap ontmoet dan nemen we even "het Binnenhof door". En Jaap is in z'n vrije tijd ook nog dj. Eerst bij Radio 192 en nu dan al weer heel lang bij Extra-Gold. En ik kan me enige ontspanning wel voorstellen na zo'n dagje Binnenhof. Ik weet niet of Jaap ook hier wel eens komt........ Leuk om te lezen. http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/03_maart/19/binnenland/jaap-janssen-invloedrijkste-twitteraar-op-binnenhof.xml Juul
-
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Ook even voorstellen dan ; Ik ben Bert (van de Tips en van Extra Gold en 192). Ooit voorgoed besmet door RNI. Gelukkig is dat nooit weer overgegaan. Heb ook van die ziekte meteen maar mijn werk gemaakt. Inmiddels al riant 33 jaar. Hulde voor dit leuke initiatief. Iedereen veel plezier ook op dit forum. Ik zal mijn best doen om zo wekelijks ook wat zinnige vulling te posten. Met vriendelijke groeten, Bert
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
In m'n "werkzame" leven was ik geabonneerd op een Amrikaans blaadje dat heette ICE CD newsletter. Daar stond vreselijk veel nieuws in over CD's en dergelijke. Ik kwam in m'n archief een heel aardige discussie tegen over een verzamel CD van Dusty Springfield. En voor de mensen die wat moeite met de kleine letters hebben: [verborgen inhoud][verborgen inhoud] Juul
-
- 4 antwoorden
- 927 weergaven
- 1 follower
-
-
Goedemiddag radiovrienden, Het voelt een beetje als een verhuizing, of een frequentiewijziging. Maar laten we ook van dit forum een succes maken. Succes dat altijd wordt bepaald door inspanning van moderatoren en leden. Laten we de digitale schouders eronder (laten) zetten! Greetz, Everton
-
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Voor de Beatles fans een lp van het George Martin Orchestra, genaamd Help. De link : http://www68.zippyshare.com/v/35551281/file.html Rien, die geen Beatles fan is maar dit wel leuke muziek vind.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
bron: BBC [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hierbij bied ik mijn Revox A77 mk4 aan. Het is een 4 spoor uitvoering met 9.5/19 cm snelheid. Hij is drie jaar geleden nog volledig nagekeken en zelfs de bandteller werkt. Als extra geef ik er een 15 cm band bij met een greep uit alle jingles, tunes en andere knutselwerkjes die ik ooit heb gepubliceerd. De prijs worden we wel eens en hij kan eventueel bezorgd worden. Rien
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Hier de twee verschillende versies. 1. de Engelse 2. de USA versie met Jimmy Miller.
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
forumlid Rob Mesander is zondag 18 januari 2026 plotseling overleden. Zijn broer Frank liet mij dat gisteren weten. Beste Frank, gecondoleerd met het verlies van je broer Rob. Ik leerde hem via Internet kennen in 1999. Het jaar dat Radio Veronica, middels een reünie, voor een aantal dagen terugkeerde op middengolf. Ik heb destijds alle uren opgenomen en met hem gedeeld. Hij was heel precies en legde alles vast voor de geschiedenis. Ik weet het niet zeker meer, maar ik dacht dat Rob ook archivaris was of zo iets. Later hielp hij mij weer, door de laatste dag van de Britse zeezender Radio London van minuut tot minuut te beschrijven. Wat er werd gezegd werkte hij helemaal ui…
-
-
- 4 antwoorden
- 623 weergaven
-
-
-
-
De man die het Monterey Pop festival filmde Pennebaker is overleden. [verborgen inhoud] Voor de "jonkies" hier. Het Monterey Pop werd in 1967 gehouden en was de inspiratie voor Woodstock. De complete film is wel op Internet te vinden, hier de promo.
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Wer oder was bin ich ?? Eine berechtigte Frage. Am 10.07.1943 erblickte ich in Düsseldorf das Licht der Welt. Kindergarten - Schule - Lehre. 1963 Einberufung zur Bundeswehr. 1978 wurde nach einer Idee von mir und Klaus-Dieter Röglin beim tapezieren und Oldies hören, in seinem Wohnzimmer das "Musik-Magazin-Rock" ins Leben gerufen. 1978 wurde die erste AKAI-Anlage, bestehend aus Receiver AA-1030, Tape-Deck GXC-710 D und Tonbandmaschine GX-215 D gekauft. Die Anlage ist noch heute so einsatzbereit wie am ersten Tag. Die legendären GX- Köpfe von AKAI haben sich sehr bewährt und zeigen heute noch keine Spuren von Verschleiss. Schade,…
-
Heren en wellicht dames, Ik worstel even met m'n "newsreader" voor nieuwsgroepen. Ik ben "lid" van Hetnet en dat is onderdeel van KPN. Maar welke newsserver gebruiken jullie? Ik krijg het hier maar niet aan de praat. Een nwsreader heb ik wel voor m'n MAC. Juul
-
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Hallo allen. Zal me even voorstellen, ben Jan Wouda (Victoria22), ben gepensioneerd en woonachtig in Almere. Heb de zeezendertijd erg bewust meegemaakt en had dat niet willen missen. Vandaar mijn aanmelding voor dit forum. De laatste tijd veel bezig met electronica zelfbouwprojecten zoals een koptelefoonversterker en een MD platenspeler voorversterker. Daarnaast ben ik ook actief met DAB+ ontvangst, daarvoor een Dual ontvanger aangeschaft + een heuse verticale 7 elements buiten antenne met rotor. Dit was mijn introductie. V.G. Jan Wouda.
-
- 4 antwoorden
- 720 weergaven
-
-
-
Als gepensioneerde en ook nog oudere met pensioen had ik vanmiddag het "genoegen" naar het kamerdebat te kijken over Griekenland of eigenlijk naar de bochten waarin onze premier en zijn politieke partij zich moesten wringen om iets recht te praten wat ...enz. enz. Een vreselijk génante vertoning! Als oudere heb ik al weinig op met dit afbraak kabinet maar nu weet ik het zeker. Sommige jongens en meisjes in Den Haag hebben in sommige gevallen geen enkel idee wat de burger beweegt. "Beweegt?", of zal ik bij de volgende verkiezingen nu eens voor het eerst NIET gaan bewegen? Nou, dat is natuurlijk ook geen optie want dan moet ik m'n mond houden later. Maar sinds 31 augus…
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Werd jij nou nat gespoten op de brug in Amsterdam? Zie Humberto van vandaag.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Speciaal voor de buitengebieden komt er mogelijk glasvezelinternet via het riool. Er is licht aan het einde van de tunnel het riool Juul http://m.nos.nl/pl/svt/si/nos/po/opnl/sc/nos_nieuws/dk/nos.12-20-2012.0036p2/ms/e4a2nvXtlP/r/1356005231/pa/248725
-
Ik ben op zoek naar deze uitgave van Freewave. Is er iemand die mij aan een scan (300dpi) kan helpen van deze uitgave?
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-