Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by FredZ,

Ik ben op zoek naar de originele opname van het nummer LEON van Phillip Goodhand Tait uit 1972. De versie op Youtube is volgens mij niet de orginele uit 1972. Wie kan mij helpen aan een MP3tje ? thanks Fred

• 3 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  2. Started by Vincent,

Leo van der Goot noemde ze een aantal jaren geleden al tijdens een radiouitzending onderzetters: http://www.ditverzinjeniet.nl/alle-producten/vinyl-onderzetters

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  3. Started by Rene van den Abeelen,

De jongste van het beroemde duo is blijkbaar overleden aan de gevolgen van een longziekte en is dus, zeg maar, de eerste Grote Naam die we in 2014 moeten schrappen. Mannen hebben een boel mooie deunen gemaakt.

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  4. Started by Tino,

Een interview van Roderick Veloo met Felix Meurders op KX Radio. Dit is enkel het gesproken woord, geen muziek. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  5. Started by bavo27,

Tijdens zijn bezoek aan Belgie ter gelegenheid van de 10-daagse zeezender herdenking van Radio 19 had Marc Jacobs een gesprek met Rudi Van Vlaanderen van Family Radio Belgie.Het gesprek duurt ongeveer 20 a 25 minuten. http://www.mediafire.com/?5shjfhc6gzfgzkl Gr.Bavo27

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  6. Started by h.roos,

Even een vraag van mij,een leek op computer gebied.Ik gebruik sinds 7 maanden een externe schijf van samsung nou werkt deze prima,maar de laatste 2 dagen krijg ik als ik mijn laptop op start de mededeling op het scherm samsung e station formateren de mede deling heb ik niet eerder gezien.Moet ik hem nu formateren of kan ik dat maar beter laten en als ik dat doe kan ik er dan nog wel bestanden op downloaden.groetjes.

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  7. Started by Juul,

Gelukkig hebben wij net een nieuwe stofzuiger, wel 2200 watt !!!! [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  8. Started by Alex,

Gevonden op mediapages (natuurlijk ) Dank. Voor de montage van de aankomst van de Norderney in Amsterdam zou ik graag het nummer strom maar beuk maar (Nordernaylied) gebruiken, wie heeft dit voor mij aub? Dan kan ik de korte montage snel online zetten. Alvast hartelijke dank.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  9. Started by Juul,

Ik lees de Telegraaf niet maar een TROS collega mailde dat "ik er in sta" vanochtend. Maar waar gaat dat dan over? Weet iemand dat? Juul

• 9 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  10. Started by Juul,

Wat voor singles zouden het zijn? http://www.telegraaf.nl/binnenland/22627718/__Man_steelt_1500_singles__.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

• 3 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  11. Started by Lokeend,

Ik ben al heel lang op zoek naar het boek Sylvain Tack geschreven door Johan de Graeve. Is er mischien iemand die het wil verkopen. Grt Rieni

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  12. Started by thijs5326,

o

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  13. Gitarist Duane Eddy, 'King of Twang', op 86-jarige leeftijd overleden [verborgen inhoud] bron: NOS [verborgen inhoud] bron: Rollingstone

14. Gast rockexperience
    Started by Gast rockexperience,

Ik ben Miguel en ik woon in Engeland. Ik heb in de jaren 80 bij VLOH in Hoofddorp en bij Lokatel in Den Haag gewerkt. Ik ben nu, onder anderen, bij Radio Seagull en Firebrand Rock Radio. Ik ben vooral geinteresseerd in alle vormen van radio vanaf het midden van de jaren 80 met name de stations uit Den Haag en Amsterdam.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  15. Started by Juul,

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  16. Started by Juul,

http://www.macfreak.nl/nieuws/24152/hoe-reageren-mensen-als-een-imac-kapot-valt/

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  17. Started by h.roos,

In de top 40 van afgelopen zaterdag hoorde ik ook Francis Goya met Nostalgia helaas was dat niet de orginele uitvoering,vandaar mijn verzoek of iemand mij aan de orginele uitvoering kan helpen.groetjes en alvast bedankt.

• 7 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  18. Started by Juul,

Voor diegene die 'em privé nog niet gehad hebben.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  19. Started by rien1959,

Op het internet vond ik nog een leuk filmpje over de Mellotron. Paul McCartney speelt er op met wat verhalen er omheen. Het filmpje : Het door mij er uit gehaalde muziekje een beetje opgefrist : http://www2.zippyshare.com/v/67811154/file.html Rien, die blij is dat zijn klus er bijna op zit.

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  20. Started by Lumpie,

http://www20.zippyshare.com/v/83812964/file.html Deze soundtrack wordt regelmatig gebruikt in televisieprogramma's. Heb mij altijd afgevraagd welk nummer dit precies is. Weet iemand wellicht de uitvoerende en de titel? alvast mijn hartelijke dank voor jullie hulp.

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  21. Started by Alex,

Voor wat leuke plaatjes en weetjes over oude grammofoons en bandrecorders: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  22. Started by Jaap De Vries,

Vandaag 16-02-2018 is Klaas vaak / Tom Mulder 71 jaar geworden . Lees het net op mijn Facebook . Tom vele jaren maakte hij mooie radio en na zijn ziekte was hij druk met Facebook maar sinds een tijdje is het weer stil rond Tom. gr jaap

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  23. Started by Harm,

Ik ben op zoek naar een mp3, minimaal 256Kbps, van This world today is a mess. Wie maakt me blij? :)

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  24. Started by Juul,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  25. Started by PowerMusic,

Heeft er iemand voor mij (in redelijke kwaliteit) de Laser is back jingle/promo liggen? Gebruikt tijdens testuitzendingen van Laser Hot Hits. Alvast bedankt voor de moeite.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.