Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
-
Ik vind het terecht!Vorig jaar ontmoette ik hem en zei gekscherend: "Ah, Jan Slagter, de Rob Out van het huidige bestel". Hij vond het het een ere-titel......... Juul Bron: AD. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Op dit moment hebben we Golden Radio NL offline staan. We maakten gebruik van een ftp server, maar die werkt niet meer onder Windows 7. Mocht iemand een gunstige oplossing hebben, dan laat het ff weten middels een prive bericht. Zeer bedankt.
-
- 10 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
The new (2014) edition of Shiprocked – Life On The Waves With Radio Caroline was launched in Dublin last night, with former Caroline and RTE 2FM broadcaster, and current-day drive time 4FM presenter Gareth O’Callaghan doing the honours. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
-
Beste leden, Mijn naam is Wouter (aka FunkyFuser). Ben van 1964 en dus muzikaal opgegroeid in de eind jaren 70, begin jaren 80. Een hele mooie radio era waarin ik altijd luisterde naar de Avondspits, Nationale Hitparade met Felix Meurders, Ferry Maats Soul Show, LP uur, Radio Luxemburg (met een koptelefoontje aan de transistor liggend in mijn bedje). Dat waren mooie tijden. Mijn muzikale interesse ging van Mud, via ABBA, Boston, Vangelis, Earth, Wind & Fire, Marcus Miller, The Blue notes de Funk en Fusion time in. Het luisteren naar de radio werd wat minder omdat ik zelf ging varen in de jaren 90 .... LOL. Veel informatie over musici en bands had ik toen al v…
-
- 8 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Het Uur van de Wolf viert in 2015 zijn twintigste verjaardag en start dit feestelijke jaar met een volle popmaand in februari: muziekdocumentaires op donderdag- èn vrijdagavond. Van blues tot disco, van eigen bodem en internationaal, gloednieuwe uitzendingen en eerdere favorieten. De acht films omvatten alles bij elkaar zo’n zestig jaar popmuziek. do 5 februari, 23.00 uur - Nile Rodgers – Le Freak vr 6 februari, 23.00 uur - eware of Mr. Baker do 12 februari, 23.00 uur - Over grenzen - 40 jaar Nits (hh) vr 13 februari, 23.00 uur - Nick Cave – 20.000 Days on Earth do 19 februari, 23.00 uur - Stevie Wonder – Soul Genius (hh) vr 20 februari, 23.00 uur - Mr. Dynamit…
-
- 1 antwoord
- 621 weergaven
-
-
Even een vraag een bestand met WeTransfer uploaden naar de site hier hoe doe ik dat. Groet Henk.
-
- 3 antwoorden
- 966 weergaven
-
-
Een erg mooie website gemaakt door zendamateur PA0JWU. Hij is inwoner van Radio Kootwijk en heeft er ook gewerkt. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Ik heb windows 7 maar die ondersteunt geen MOV bestanden (scheldwoord). Heeft iemand een alternatief?
-
- 7 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Script Magazine issue 3, publication date appears to be Jan or Feb 1973. Articles include return of Radio Caroline and interview with Rob Eden on RNI. 20 page pdf. [verborgen inhoud]
-
Iedereen een gezond en gelukkig 2015 toegewenst. Rob Veld
-
- 4 antwoorden
- 776 weergaven
-
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 665 weergaven
-
-
Vannacht nog een trilling gevoeld Paul (de Haan). Of zat het net iets meer richting Stad? Gelukkig is het hier in het Oldambt nog .. rustig. Goede jaarwisseling, ook aan alle anderen hier op het forum.
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Het januari nummer 2015 is uit: [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 881 weergaven
-
-
Ik heb er verder geen belang bij, maar wellicht is dit voor iemand hier interessant: [verborgen inhoud] Volgens mij stond dit model ook in de boordstudio en je ziet ze niet zo vaak.
-
- 2 antwoorden
- 940 weergaven
-
-
En dit is de Making-of Top 192 Van Alle Tijden van de afgelopen dagen. 3 dagen in 5 minuten. Mocht de link na een tijdje niet meer werken met mobile devices dan: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 693 weergaven
-
-
Hallo vrienden van de zeezenders, Ik ben op zoek naar modellen van de zeezenders gebouwd door wijlen Paul Ciesielski die spijtig genoeg dit jaar overleden is. De Norderney bezit ik reeds toch zoek ook naar de andere modellen van de schepen van toen (Caroline, Mebo 2, Mi Amigo, ...). Indien er mensen zijn die me zo een model willen verkopen dat nog in geode staat verkeerd graag een mailtje naar : [verborgen inhoud] . Reeds dank met vriendelijke groeten, Danny Gevaers
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 6 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Ik kan de gedachten van sommige (ex)- politici echt niet meer volgen. Vooral die van de VVD tegenwoordig. Nu dit weer, de VVD loopt te hoop over "belasting geld en de PO" en de veel verdienders....... En lees nu dit maar : [verborgen inhoud] Ach ja, gelukkig is het zo maart.
-
- 36 antwoorden
- 5,5k weergaven
-
-
-
-
Ik ben Hans van Rijswijk. Opgegroeid in de regio Haaglanden, maar niet in Rijswijk. Omdat de zeezenders daar altijd goed te ontvangen waren altijd naar deze zenders geluisterd in mijn jeugd. Eerst naar Veronica/RNI. Later naar Caroline/Mi Amigo, en in de jaren '80 met name weer naar Caroline. Ben bij toeval op dit forum terecht gekomen. In het verleden wel een hoop uren verzameld via de downloadclub. Helaas is dat al weer een aantal jaar geleden. Zo te zien zijn er nog een hoop herinneringen op te halen op dit mooie forum. Waarvoor hulde aan de initiatiefnemers. Vriendelijke groet, Hans van Rijswijk
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-