Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Vincent,

Jack Bruce, bassist van de legendarische Britse rockband Cream, is zaterdag op 71-jarige overleden. Dat is bekendgemaakt op zijn website. http://www.jackbruce.com/

• 2 antwoorden
    • 797 weergaven
  2. Hoe de industrie er toe kwam om de 4K tv's al in de winkels te zetten terwijl HD nog niet eens 'gewoon' was, ontgaat me. Inmiddels wordt hier en daar aangekondigd dat we over pakweg 5 jaar de 8K tv's in de winkels zullen zien. Bij mij rijst de vraag: waar houdt het op? Ik weet wel: op het eerste gezicht lijkt dat de vraag van mijn opa, toen die hoorde dat een nieuw vliegtuig nòg harder kon, maar hier ligt het toch wel anders. Want eens bereik je de resolutie die net zo is als de werkelijkheid. Scherper-dan-in-het-echt kan nu eenmaal niet. Waar is dat eindpunt? Hoeveel K is de werkelijkheid? Wanneer kunnen ze echt naar waarheid zeggen: 'scherper dan dit is niet mogelijk…

• 1 antwoord
    • 722 weergaven
  3. Started by h.roos,

Weet ik net een paar weken hoe je via mijnbestand.nl moet uploaden stopt deze vanaf 1 dec.vanaf vandaag kan je niet meer uploaden via mijn bestand.Nu even uitzoeken hoe je dat met zippyshare moet doen zal wel weer een drama worden. Groet Henk.

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  4. Gast JOANED
    Started by Gast JOANED,

Hallo Mensen, Ik ben op zoek naar Alfred Martens met het liedje: 'Hoe doet ie dat nou'. Wie kan mij verder helpen? Alvast mijn hartelijk dank. Groet, Jos

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  5. Started by Lokeend,

Wie heeft voor mij de mp3 van het nummer La lettre van Marc Aryan. Grt Rieni.

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  6. Started by Harm,

Wie stuurt mij de originele uitvoering als een MP3 via een PB/PM ?

• 2 antwoorden
    • 968 weergaven
  7. Started by Juul,

http://nos.nl/artikel/712286-saxofonist-baker-street-overleden.html http://www.bbc.com/news/uk-england-devon-29700432 En dan als sessie muzikant maar 27 UK pond verdienen..............

• 1 antwoord
    • 985 weergaven
  8. Started by Juul,

Digitale TV DVB-T, DVB-C, DVB-T MPEG 4, CI, CI-PLUS Onze kleine keuken tv heeft bovenstaande spec's maar wat betekenen bovenstaande zaken? Juul

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Started by Alex,

En nog een paar radio singles in de aanbieding op Marktplaats en hier: Hey Hey - Gershon Kingsley WM 1974 World Cup Fanfare tune van Werner Drexler Wolfman Jack - Gallop en Ain't never seen a white man 1972 La Flor De La Montana - Chacao Tune Radio Tour de France NOS 1979

• 0 antwoorden
    • 844 weergaven
  10. Started by Alex,

Grote schoonmaak radio singles. In de aanbieding op Marktplaats en hier. Er zijn er nog een paar over: Flexi Disc single "It's The Real Song" Coca Cola 331/3 Sonopresse Rotterdam Presentatie Ferry Maat met: Buy the world a Coke Look at the people Sell a million It's the real thing Sing with me Traveling souls need company Good times Join me it's all right Beautiful day DXing around the world 30 stations Finland's DX club Atlantis The Shadows

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  11. Started by Juul,

http://nos.nl/artikel/711111-britse-verkoop-lps-op-niveau-1996.html

• 0 antwoorden
    • 943 weergaven
  12. Started by Juul,

http://nos.nl/artikel/710230-ik-moest-googlen-wat-ict-betekent.html Bron: Telegraaf http://www.telegraaf.nl/binnenland/23202997/__Voorzitter_blundert__.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  13. Hallo, In mijn berg cassettebandjes vond ik eentje met twee tunes erop waarvan ik de herkomst niet precies weet. Het gaat om een opname van rond 1990/1991. De eerste is volgens mij een van de eindmelodieen van NOS Langs de Lijn (maar niet de overbekende eindtune) en de andere tune hoort bij een ander Radio 1-programma, in mijn herinnering aan het begin van de zondagmiddag. Wie heeft meer gegevens (componist e. d.) en vooral: wie heeft deze tunes compleet? https://www.youtube.com/watch?v=pqDkX87_ouM

• 2 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  14. Started by scotty,

I wonder can anyone help me with copies of volume 5 and 6 of Pirate Radio News covering from October 1973 October 1975. This was the newsletter produced by Hans Knot. I will happily pay for copies and postage for anyone that can help me. Many thanks Ian

• 1 antwoord
    • 969 weergaven
  15. Started by Lokeend,

Wie heeft voor mij de mp3's van La dance de Zorba van Trio Hellenique, Duo Acropolis en Mikis Theodorakis. Ook zoek ik nog de 1974 versie van Trio Hellenique met Zorba;s dance. Grt Rieni.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  16. Gast Pd4sam
    Started by Gast Pd4sam,

Vandaag weer eens op pad geweest met de videocamera, één van hobby's. Ik ben naar het Wantijpark geweest hier in Dordrecht en heb deze video gemaakt.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  17. Started by Alex,

Het laatste vinyl lijstje en 1 flexi disc, voor nu. 55 waanzinnige geluiden voor discjockeys en filmers Zwijgen is goud 1 geluiden en slapstick muziek Maarten van Rooijen DE LP waar jaren gelden veel geluiden en muziekjes vangebruikt zijn in radiojingles en commercials 100 Discotheek Jingles 1 Radio Veronica presents MCA Superstars their hits together Goud van Oud 1972 2x The Proffesional Jingle package 88 Nederlands gezongen jingle's en station-calls Top Format Het ziekenhuis weer uit André van Duin Flexi Disc

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  18. Started by Alex,

Nog meer vinyl in de aanbieding. 10 years of offshore radio Jumbo double lp Jumbo R100/101 Splendid condition uitstekende kwaliteit Sound recordings of the highlights of Britsish offshore radio 1964-1974 Featuring Radio's: London Caroline Atlanta Sutch Invicta 390 KING England Scotland Britain 355 Dolfijn 270 Essex City RNI Including SOS drama's Jingles & Commercials 250 Discojingles 250 super deejay jingles Disco Jingle Single Top Format 1980 (Radio) Veronica Klassiek 25 populaire meesterwerken Radio Veronica op 4 met Hans Mondt Stereo Geluiden deel 2 voor Dia's en Film 12 jaar Radio Veronica Veronica bedankt en tot ziens 1974 Radio Carol…

• 0 antwoorden
    • 870 weergaven
  19. Started by Alex,

Tijd om weer eens wat bakken weg te doen. Deze LP's staan o.a. in de verkoop: Veronica Gouwe Ouwe 18 original hits Goud van Out zwarte album Veronica CBS Pop Festival Pier Scheveningen Radio Veronica presenteert: Vakantie Favorieten Veronica 20 top hits More than 100 Jingles from radio Radio London Radio Caroline Radio Veronica Radio Luxembourg Radio Mi Amigo Radio England Radio Northsea Radio Marina MBC Radio Atlantis Radio Benelux We Love The Pirate Stations 13 hits uit de geschiedenis van de zeezenders Veronica Radio Veronica jingles en programma's Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag in een PB

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  20. Gast Pd4sam
    Started by Gast Pd4sam,

Een hele leuke ouwe film met nostalgische beeld.

• 0 antwoorden
    • 932 weergaven
  21. Gast matenhoor
    Started by Gast matenhoor,

Een aantal bekende Nederlanders treden op in de nieuwe clip van de recent uitgebrachte plaat van Danny Mirror (Eddy Ouwens). Die bekende Nederlanders zijn o.a.Willem van Kooten en Tineke de Nooij. Het is allemaal humoristisch bedoeld en ik heb ook echt in een deuk gelegen over het optreden van Willem van Kooten.in deze clip. Oordeel zelf:

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  22. Gast matenhoor
    Started by Gast matenhoor,

Misschien een schrale troost voor Rob van Zomeren na zijn gedwongen vertrek bij Radio Veronica dat hij is genomineerd voor de Zilveren Radioster Man en niet zijn goede vriend Jeroen van Inkel..... Lees verder: http://www.weekend-online.nl/nieuws/14423/nominaties-zilveren-radiosterren-bekend Gr, Melle

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  23. Gast Pd4sam
    Started by Gast Pd4sam,

Hier een video tijdens het sportprogramma op TROM Radio in Dordrecht. Alweer 21 jaar geleden en ik kom zelf ook nog in beeld. Was een super tijd.

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  24. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Leuk gedaan, al is het origineel natuurlijk vele malen beter.

• 5 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  25. Started by Harm,

Wie heeft een mp3?

• 3 antwoorden
    • 934 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.