Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
-
Hallo iedereen, Ik heb mij net gisteren aangemeld op dit forum nadat ik het ondekt had. Wat een schat aan informatie over zeezenders en Veronica in het bijzonder ( voor mij dan ). Ik heb de tijd zelf nooit mee kunnen maken helaas omdat ik in 1973 geboren ben. Vandaar ook de gekozen nickname AM538 daar dit de laatste frequentie was waarop de zender uitzond toen ik geboren werd. Mijn vader vertelde mij dat hij altijd naar Veronica luisterde, hij was dan ook doodziek dat Veronica moest stoppen. Hoewel ik dat niet geestelijk mee heb gemaakt kan zelfs ik de frustratie en pijn voelen van de luisteraars en medewerkers van toen, al dan niet vanwege het feit dat de radio van …
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
Het is weer tijd voor de goedheiligman. Daarom hier Chiel Montagne als Zwarte Piet. https://www.youtube.com/watch?v=Je3-mUGPqV8
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 810 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
Als individuen hebben we allemaal onze beperkingen. We koesteren onze hardnekkige vooroordelen en we maken denkfouten bij de vleet. Maar in de wetenschap kunnen we die individuele beperkingen overstijgen, door naar elkaar te luisteren, analytische vragen te stellen bij vastgeroeste ideeën en door – vooral! – te experimenteren. Zoals Einstein zei: "Ik ben niet superslim, maar ik ben gewoon extreem nieuwsgierig.†We weten inmiddels allemaal wel dat het hele universum geregeerd wordt door de zwaartekracht. Maar een paar eeuwen geleden was dat idee nog volstrekt nieuw. Zonder de wetenschap waren we nooit tot dat besef gekomen. Zoals we zonder de wetenschap ook n…
-
-
Ik kreeg vandaag de QSL kaart binnen van de special call de PD538RNI Deze was actief ivm dat het 40 jaar geleden was dat Veronica en RNI moesten stoppen als zeezenders.
-