Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Lumpie,

Goedenavond forumleden, Ik ben opzoek naar een (het liefst 320 kbps) versie van Herman Brood & His Wild Romance - My Girl. Ook zoek ik van Herman Brood een 320 kbps versie van ''My Way'' Heeft iemand hier deze nummers toevallig in zijn of haar collectie? Mijn dank is zoals altijd groot. Vriendelijke groet, Leo

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  2. Started by Juul,

bron: Spreekbuis [verborgen inhoud]

3. Started by Juul,

bron: Telegraaf. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  4. Gisteravond was ik op uitnodiging van Jaap en Jacqueline Schut bij de voorstelling: "Johan Derksen en de pioniers van de Nederpop". De voorstelling was bij mij "om de hoek" en wel in Nunspeet. Zo'n 3 km bij mij vandaan……. Museum Rock Art heeft tijdens de toer een stand met allerlei materiaal uit de Nederpop periode. (veel is ook te koop). Voor mij een extra leuke gelegenheid omdat ik weer eens kon bij praten met de pioniers van de Nederpop, t.w Theo van Es (Shoes), Johnny Kendall, Rudy Bennett ( The Motions ) en Frans Krassenburg. ( Golden Earring ). De begeleidingsband waren The Clarks. Ik heb genoten, al die liedjes uit mijn jeugd …

• 4 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  5. Started by Rene van den Abeelen,

Gewoon een onzin-projectje: Ja! inderdaad errug klein! :)

• 4 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  6. Started by johan1,

hallo even voorstellen heet johan v koot 56 jaar verzamelaar tunes en jingles speciaal soul jingles wolfman jack

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  7. Started by Gerrit Blaauw,

Aan Harm de bedrijfsfotograaf en alle anderen die brood moeten eten van bijvoorbeeld de fotografie. Een staaltje van broodroof en weer door een politieke partij. Deze keer GL: [verborgen inhoud] helaas geen budget anders dan reiskostenvergoeding en gratis borrel... — GroenLinks (@groenlinks) [verborgen inhoud] En dan die reactie van GL. Schandalig.

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  8. Started by Harm,

Ik ben aan het opruimen en vraag me af of er hier mensen zijn die spullen van het voormalige Holland FM sparen. Zo heb ik hier nog wat raamstickers en A3 posters netjes opgerold in een koker. Kan deze week in Amsterdam afgehaald worden en anders gaat het de container in.

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Started by Juul,

Ach ja, zo gaat dat. De reactie van Martine Tanghe op: 'Paul wie? McCartney?' [verborgen inhoud]

10. Started by Rob Veld,

Even aandacht voor het volgende: http://www.linkvrij.nl/ http://ie-forum.nl/?//Aanbieden+van+radiostreams+op+Nederland.fm+is+een+interventie////31022/ Rob Veld

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  11. Started by Gerrit Blaauw,

De RTV Noord redactie meldt dat Rob van Dam stopt als vaste presentator bij radio en tv 'Noord'. Hij blijft wel de voice over en valt in als radiopresentator. http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=128278

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  12. Started by Alex,

Tijd om weer eens wat bakken weg te doen. Deze LP's staan o.a. in de verkoop: Veronica Gouwe Ouwe 18 original hits Goud van Out zwarte album Veronica CBS Pop Festival Pier Scheveningen Radio Veronica presenteert: Vakantie Favorieten Veronica 20 top hits More than 100 Jingles from radio Radio London Radio Caroline Radio Veronica Radio Luxembourg Radio Mi Amigo Radio England Radio Northsea Radio Marina MBC Radio Atlantis Radio Benelux We Love The Pirate Stations 13 hits uit de geschiedenis van de zeezenders Veronica Radio Veronica jingles en programma's Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag in een PB

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  13. Started by Alex,

Ook in de aanbieding: 4 audiocassettes Hallo RTL. Die RTL-Story Deel 2 1967-1974 Die RTL-Story Deel 3 1974-1977 RTL-Chronik 1979 RTL-Chronik 1981 1 x cassette met authentieke radio-opnames over de aanval op Pearl Harbour december 1941 WO2. Day Of Infamy December 7, 1941 Authentic Radio Newscasts. Voor inhoud zie inlay op foto aub. Mocht er interesse zijn dan verneem ik het graag.

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  14. Started by Juul,

De deurbel ging en ik werd verblijd met een prachtige bos bloemen! Het maakt m'n verjaardag tot een kleurrijke dag en het gevoel dat er mensen zijn die aan je denken maakt het compleet! Dank, Harm, Douwe, Alex, Vincent, Jacqueline en Jaap, Wim en Niels, erg veel dank ! Ik waardeer het zeer. Juul

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  15. Started by Juul,

Wat kan ik met een " mirror screen Apple Catplay" ? En DAB+ Radio met blue tooth en capacitief 7 inch kleuren scherm. Ik kan daar niet echt een duidelijke uitleg over vinden. "al dat moderne gedoe"..........................hi Juul

16. Started by Onno87,

Hallo iedereen, Ik ben al jaren oud tv en radio materiaal van Veronica aan het verzamelen wie wilt er met mij ruilen om elkaars collectie aan te vullen.

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  17. Started by Juul,

Ik weet het nog goed, we hadden bij Veronica 2 abonnementen op NewMusicalExpress (NME). En al het popnieuws uit de UK stond er in. Het was zo'n papieren krantje. Nu binnenkort gratis! Nou de oude nummers nog. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 8 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  18. Started by Rob Veld,

Vanaf de 60er jaren geinteresseerd in off-shore radio en in de pop muziek van de 60er jaren. De basis was Radio Veronica, maar ik heb geen echte voorkeur. Elke zeezender had een vorm van charme voor mij. Overigens in de 70er jaren ook betrokken geraakt bij de "land-based pirates". Ik heb een grote voorliefde voor de middengolf en uiteraard amplitude modulatie. Rob Veld

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  19. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  20. Started by Juul,

Bron: Omroep Gelderland [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  21. Started by Juul,

De MAC bestaat vandaag , 24 januari 2014, 30 jaar. En ik ben al een gebruiker vanaf 1986. Tot volle tevredenheid. Maar na de Sinclair Spectrum was het een enorme sprong voorwaarts. http://www.macfreak.nl/nieuws/25613/time-flies-de-mac-bestaat-alweer-30-jaar/ http://www.onemorething.nl/2014/01/mijn-eerste-mac-de-macintosh-plus-van-mijn-vader/#more-2649822

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  22. Started by Juul,

Mooi interview met Graham Nash in The Goldmine. LEZEN !!!!!!! [verborgen inhoud]

23. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Koningsdag, en dus overal in het land vrijmarkten, naar ik aanneem. Als iemand nog ergens een zootje oude banden met zeezenderopnames vindt, horen we het natuurlijk graag...

24. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Voor wie hem nog niet heeft gezien: vanavond om 22.55 wordt op NPO2 'Eight Days a Week' uitgezonden, de fraaie documentaire over de live concerten van The Beatles, compleet met nieuwe beelden en opgepoetst geluid.

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  25. Started by rien1959,

Afgelopen zomer, in een melige bui, nam ik het besluit om zelf een zeezender-verhaal op te zetten. Het zou een geschiedenis zijn waarvan niemand het fijne wist en wat ook nog eens echt gebeurd zou kunnen zijn. Na enkele uurtjes achter het beeldscherm stond er een samenstelling van twee binnenvaartschepen met daarop twee zendmasten vergelijkbaar met de Norderney. Een verhaal had ik ook al in mijn hoofd. Twee kerels uit de offshore die fortuin hadden gemaakt, besloten om een zeezender te beginnen. Niet gehinderd door enige vorm van kennis, enzovoort .... Het is er allemaal niet van gekomen. Geen tijd meer gehad en de lol was er wel af. Ook had ik alles al zo voorzien dat he…

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.