Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
Hoi collega's Even voorstellen... Momenteel 63 jaar zijnde maar nog steeds eeuwig jong, ben ik een kind uit de Golden Years... een overjaarse Hippie zoals ze wel eens plachten te zeggen. In mijn vroege jeugdjaren maakte ik regelmatig de podia onveilig met mijn verschillende beat-groepjes om nadien over te stappen naar het Radio/DJ gebeuren. Onrechtstreeks betrokken bij een zeezender en nadien als DJ en/of Promotie-man bij diverse vrije radio's (groot en klein). Uiteraard niet onder de naam Ben van Oost maar dat is nu bijzaak... Gezien het bloed kruipt waar het niet gaan kan, heeft het radio-virus uiteindelijk dan toch opnieuw het hoofd opgestoken. h…
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik ben Rob 48 jaar oud. Mijn hobbies zijn, zendamateur, fotografie, mijn katten, de lokale omroep, offshoreradio en het internet, en nog veel meer. Ik woon al mijn mijn leven in Dordrecht. Ik draai zelf ook een radioprogramma bij internetradio www.Radio078.fm
-
- 3 antwoorden
- 618 weergaven
-
-
-
-
-
-
Goedemorgen, ik zoek voor de uitvaart van mijn vriend een nummer van Daniel Sahuleka - Must you go away, en dan het liefst de akoestische versie. B.v.d. Johan
-
-
-
-
-
-
Hallo Rien ik heb best een groot verzoek als je het wilt doen zou geweldig zijn. je had Veronica aktie jingels van bekende nummers zou je die aan elkaar kunnen mixen Ik heb deze helaas deze zelf niet maar wel op Youtube Radio Veronica aktie jingles voor het behoud van de zeezender gehoord zoals veronica moet blijven (black sabbath schrijf naar den haag (the free) veronica please stay (midnight cowboy) veronica you will have to stay (procul harum) wordt nu lid (love affair) help help veronica aan land (uriah heep) Ik hoop dat dit kan en als je de tijd hebt natuurlijk. Gr John
-
- 19 antwoorden
- 5,4k weergaven
-
-