Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198909-77.pdf

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  2. Gast LOS
    Started by Gast LOS,

Er zijn nog steeds helaas lokale omroepen die de regionale omroepen doorprikken. Ik vind dit ether vervuiling. Wanneer ik wil gaan luisteren naar de regionale omroep dan stem ik daarop af en dan heb je een betere kwaliteit in het geluid. Ooit was het zo dat de regionale omroepen de verplichting hadden om Radio 1 door te geven. In die tijd was Radio 1 nog niet via de FM te ontvangen. Dat vond ik dan wel een toegevoegde waarde hebben. In de regelgeving is het nu zo dat het aantrekkelijk is voor de lokale omroep om de regionale omroep door te prikken. De lokale omroepen mogen de NPO (Nederlandse Publieke Omroep) ook als raamprogramma doorgeven. Ik denk dat dit mee…

• 8 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  3. Started by Bob,

Heeft iemand voor mij Byron Lee & Mighty Sparrow - Only A Fool Bij voorbaat dank. Gr. Bob

• 4 antwoorden
    • 2k weergaven
  4. Started by Lumpie,

Beste forumleden, Nog maar eens een poging na lange tijd om een nummer te kunnen bemachtigen, waar ik al een eeuwigheid naar opzoek ben. De lange versie van het nummer ''Heat of the moment'' door Willy DeVille. Het nummer is gebruikt voor de film Cruisin uit 1980 en is daarna nog door vele artiesten gecoverd, o.a. door Asia. De normaal versie van het nummer (7 inch versie?) is 3:02 minuten lang. De lange versie waar ik naar opzoek ben is ruim een minuut langer. Ik heb deze versie ooit eens gedraaid horen worden door een DJ op een buitenlands radio station. Ik kan het niet uitstaan dat ik hem niet kan vinden. Er is ook nog een 12 inch versie van het nummer die ik…

• 0 antwoorden
    • 732 weergaven
  5. Started by Juul,

De MAC bestaat vandaag , 24 januari 2014, 30 jaar. En ik ben al een gebruiker vanaf 1986. Tot volle tevredenheid. Maar na de Sinclair Spectrum was het een enorme sprong voorwaarts. http://www.macfreak.nl/nieuws/25613/time-flies-de-mac-bestaat-alweer-30-jaar/ http://www.onemorething.nl/2014/01/mijn-eerste-mac-de-macintosh-plus-van-mijn-vader/#more-2649822

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  6. Started by Juul,

een simpele zoekopdracht naar Radio Veronica gaf mij ook het volgende resultaat: http://149.210.129.135/ En even doorkijkende zag ik tot m'n grote verbazing een klein stukje geschiedenis. En dat soort mensen maken ons als Stichting Norderney verwijten o.a. m.b.t. het gebruik van de naam "Veronica". Meneer Y.D. Albrecht (de voorzitter ) en consorten moeten hun ogen uit hun kop schamen!

• 3 antwoorden
    • 2k weergaven
  7. Started by Vincent,

Ik ben voor iemand op zoek naar advertenties uit tijdschrijften van de band Queen. Iemand die daarbij kan helpen? Een goede kwaliteit scan is wat we zoeken.

• 0 antwoorden
    • 857 weergaven
  8. Started by Vincent,

http://9to5mac.com/2014/01/14/2013-mac-pro-style-hackintosh-based-on-actual-trashcan/

• 1 antwoord
    • 995 weergaven
  9. Started by Henk van 't Ende,

Hallo allemaal, Ik ben Henk van 't Ende, 50+, luister graag radio, ja wie niet hier... Lees hier graag rond, en het aangeboden materiaal in beeld en geluid is zeer de moeite waard. Bijvoorbeeld die 126 delen Veronica uit juni 1974, fantastisch!

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  10. Started by king1,

Goedemiddag allemaal , Mijn naam is iwan ik ben 36 jaar en mijn hobby is genieten van het moois van veronica uit de zeezender tijd vooral ben zelf best wel een verzamelaar van lps en dergelijke vooral alles wat met veronica te maken heeft en the king of rock and roll groetjes iwan

• 0 antwoorden
    • 881 weergaven
  11. Started by Vincent,

Het leukste moment van de werkdag is voor mij de middagwandeling. Al loop je elke dag de zelfde route, iedere keer kom je wel wat anders tegen. Vandaag lag er een leuk bootje afgemeerd aan de Wilhelminakade.

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  12. Vroeger gebruikte ik Mediafire voor het online delen van bestanden, maar toen er problemen kwamen met auteursrechten ben ik er mee gestopt. Een tijd geleden eens met Zippyshare begonnen. Dat werkte aardig maar bestanden werden verwijderd na een bepaalde tijd (30 dagen). Zo blijf je bezig om dingen opnieuw te plaatsen. Soundcloud lijkt me ook niet de oplossing en ik vraag me af hoe dat met de rechten zit ..... Wie heeft er een goed alternatief zodat ik alles weer online kan zetten en niet elke keer links hoef te verversen ? Al die spam die achter die sites hangt vind ik trouwens ook ergerlijk. Rien

• 7 antwoorden
    • 945 weergaven
  13. Started by Bob,

Heeft iemand voor mij Boz Scaggs - Lido Shuffle. Bij voorbaat mijn dank. Gr. Bob

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  14. Gast hermans33
    Started by Gast hermans33,

Hallo allemaal een vraag hoop dat iemand kan helpen het programma sonicstage werkt niet meer start niet meer op kent iemand dit en heeft een oplossing ? zou er zeer blij mee zijn Gr John

• 8 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  15. Started by Piet Sonneveld,

http://www.entertainmentbusiness.nl/nieuws/2014-W02/caroline-benelux-tekent-eerste-nederlandse-band betreft het label Caroline Benelux, vandaar. Wist niet van het bestaan van dit nieuwe label van blijkbaar Universal Music

• 1 antwoord
    • 852 weergaven
  16. Voorzitter Hagoort van de NPO vindt dat het ledental van een omroep niet meer van belang zou moeten zijn bij het toewijzen van zendtijd. Het geld dat omroepen werven zou beter gebruikt kunnen worden voor het maken van goede programma's, betoogde hij. En omroepen moeten intensiever samenwerken. Oké. Maar waarom zou iemand dan nog lid worden/blijven van een omroep? Weggegooid geld, nietwaar? Wat ziet Hagoort dan als HET criterium voor zendtijdtoewijzing? De kwaliteit van het gebodene? Lijkt me zeer discutabel, want dat heeft toch echt iets te veel met 'smaak' te maken. Want 'goede programma's... wat zijn dat? Een belangrijk deel van het Nederlands publiek zal …

• 6 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  17. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198906-76.pdf

• 0 antwoorden
    • 903 weergaven
  18. Started by Alex,

Nog even terug naar Kerst 2013. Dit is De Top 192 Van Alle Tijden achter de schermen. Met Ad Bouman en Tineke. A flashback from last Christmas. The Making Of The Top 192 Of All Times at 192 TV, THE oldies station from The Netherlands.

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  19. Started by h.roos,

Dag forum vrienden bij deze ben ik op zoek naar 2 singles Alice Cooper-How You Gonna See Me Now en Sam Cooke-A Chang Is Gonna Come.Groetjes en alvast bedankt.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  20. Gast Theo
    Started by Gast Theo,

Via Facebook is er een virus gevaar. In een filmpje dat z.g. over het ongeluk met Schumacher gaat zit een virus. Als je er op klikt en deelt via FB dan wordt je computer snel geinfecteerd. Als je gaat internetbankieren worden je gegevens via dit virus je ontfutseld en ook computers van andere gebruikers besmet. Klik dus niet op het filmpje. Theo

• 3 antwoorden
    • 1k weergaven
  21. Started by Bri,

Ik zal mij ook maar eens even voorstellen. Je m'appelle Brian, Kom uit Rotterdam en al heel mijn leven een radiofanaat. Ik heb door de jaren heen aardig wat radio in mijn spaarzame vrije tijd opgenomen o.a een aantal lijstjes van Radio veronica (80s top 880, Top 1000 allertijden), een aantal afleveringen van Goud van Oud, Wat lijstjes van Radio 5, 3 complete Top 2000, verder heb ik ook een aantal speciale uitzendingen o.a veronica 50 jaar, Radio 5 Elvisdag, de laatste Tijd voor Twee, een aantal oudere uitzendingen van Muziek Voor Volwassenen (met Johan Derksen), de laatste Familie Nederland (Radio 5) en nog wel wat. Op dit moment leg ik de laatste hand om de laatste 18 uu…

• 3 antwoorden
    • 947 weergaven
  22. Gast marcolaag
    Started by Gast marcolaag,

Goedemorgen, ik ben Marco Lagerwerf en ben sinds net nieuw op dit forum. Ik ben al langere tijd lid van het Offshore radio forum, via een tip kwam ik hier terecht. Ik vind het zelf erg leuk om oude radio opnames (hitlijsten, jaarmixen) te verzamelen en hoop daar binnenkort ook wat van te posten. Ik hoop ook op dit forum wat mooie opnames te kunnen vinden! Met vr.gr., Marco

• 2 antwoorden
    • 555 weergaven
  23. Started by MusicRadioFan,

De allerbeste wensen aan eenieder voor 2014. Aansluitend een dankjewel voor alle komende downloads en informatie voor wat ons muzikale hobby betreft. Voorts dat het een jaar mag zijn waar veel muziek in zit. Pierre Addicted To Music The best wishes to all for 2014. Followed by a thank you for all upcoming downloads and information regarding our musical hobby. Hoping for a year with quite a lot of music. Pierre Addicted to music

• 0 antwoorden
    • 835 weergaven
  24. Started by Rene van den Abeelen,

De jongste van het beroemde duo is blijkbaar overleden aan de gevolgen van een longziekte en is dus, zeg maar, de eerste Grote Naam die we in 2014 moeten schrappen. Mannen hebben een boel mooie deunen gemaakt.

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  25. Started by Juul,

http://nos.nl/artikel/593259-liverpool-eist-excuses-van-londen.html

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.