Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Gast Theo
    Started by Gast Theo,

Via Facebook is er een virus gevaar. In een filmpje dat z.g. over het ongeluk met Schumacher gaat zit een virus. Als je er op klikt en deelt via FB dan wordt je computer snel geinfecteerd. Als je gaat internetbankieren worden je gegevens via dit virus je ontfutseld en ook computers van andere gebruikers besmet. Klik dus niet op het filmpje. Theo

• 3 antwoorden
    • 1k weergaven
  2. Started by Juul,

Ooit heb ik het live concert dat we hebben opgenomen in 1988 van EW&F in de AHOY beschikbaar gesteld. Maar................."waar is dat gebleven?"...... vraag ik mij af. Ik denk dat een wisseling van computer mij parten heeft gespeeld. Wie stuurt het weer even terug? Juul

3. Started by Juul,

http://www.hetgrootpolitiekdebatvannunspeet.nl./ Het is maar goed dat ik niet in de Gemeente Nunspeet woon, voor Erik dan.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  4. Started by Andree,

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  5. Om de één of andere reden verbind ik Dream on altijd met Veronica en de ABTT. Sinds kort worden er videoclips en ook hele afleveringen van het (Amerikaanse) TV programma The Midnight Special op YT gezet. Eerder werden er al verschillende DVDs uitgebracht met prachtige videoclips uit dat programma, dat in 1973 begon. Maar vandaag is Dream on erbij gezet, kippenvel!

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 6 antwoorden
    • 1k weergaven
  6. Started by chaldy,

Oja ook als het kan de 2 sec jingle Tros met heel veel dank naaldje :P

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  7. Started by Juul,

Kennen "wij" dit al ? [verborgen inhoud]

8. Started by Juul,

Dat ik dat allemaal nog mee moet maken. Net op tijd weg dus.......... Ja, de overheid wilde jaren geleden dat het geprivatiseerd zou gaan worden. "Marktwerking hé?" http://www.gooieneemlander.nl/regionaal/gooivechtstreek/article19318423.ece/Beheerder-mediapark-Hilversum-nu-echt-failliet?lref=newsletter

• 3 antwoorden
    • 1k weergaven
  9. Started by Juul,

Ik kwam net een mailwisseling met Rick van Dijk ( † 5 december 2011) tegen. Rick was z'n naam op ons forum, in werkelijkheid was het Erik Langelaan. Dit jaar is Rick al weer 5 jaar niet meer onder ons. Wat gaat de tijd toch snel. Rick was een goeie gozer…………………..

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  10. Started by Juul,

http://nos.nl/artikel/653746-nederland-zoekt-waariswaylon.html http://glamora.ma/2014/05/hier_is_waylon.html http://nos.nl/video/653855-opstelten-gaat-scherp-uitkijken-naar-waylon.html

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  11. Started by Bertus Biervilt,

Vraagje van geheel andere orde: Wie weet waar ik een Sony Mini-DV-videocamera van eind vorige eeuw kan laten repareren? Ik heb anderhalf dozijn mini-DV bandjes met opnames van m'n kinderen die ik wil (laten) digitaliseren, en m'n Sony videocamera DCR-PC103E blijkt het inmiddels niet goed meer te doen. Nu zijn er wel bedrijven die digitaliseren, maar bij die waar ik heb geïnformeerd, komen de tijdcodes en andere metadata niet mee. Dus wil ik het zelf doen. Liefst iets in de buurt van Deventer, maar ik wil er ook wel een eind voor reizen...

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 12 antwoorden
    • 1k weergaven
  12. Gast matenhoor
    Started by Gast matenhoor,

Misschien een schrale troost voor Rob van Zomeren na zijn gedwongen vertrek bij Radio Veronica dat hij is genomineerd voor de Zilveren Radioster Man en niet zijn goede vriend Jeroen van Inkel..... Lees verder: [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  13. Started by Juul,

Met erg veel plezier heb ik gisteravond ( zaterdag 12 mrt ) weer gekeken naar de docu "Standing In The Shadows of Mowtown". Met Joan Osborne. Je kunt 'em vinden denk ik op uitzending gemist of You Tube…... Juul

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  14. Started by Juul,

Vanavond op SBS9 The boat that rocked. Ik zal niet kijken, niet zo interessant maar wel wil ik jullie informeren. Juul

• 6 antwoorden
    • 1k weergaven
  15. Started by p kramer,

hallo allemaal mijn vraag is sins dit weekend krijg ik als ik de internet radio aan zet zomaar reclame van kees verkerk te horen , ik vind het zeer hinderlijk .Ik luister een buitenlandse radiozender wat kan ik er aan doen om deze reclame te stoppen het is gewoon inbreuk op mijn privicy. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ps ik heb tele 2 als provider

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  16. Started by Juul,

bron: RollingStone

17. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  18. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  19. Started by santana,

wie heeft ze nog allen uren top 259 ad sanders

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  20. Started by Martin1968,

Toch leuk om Tony Vos nog eens te zien opduiken! [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  21. Started by Vincent,

Ik ben op zoek naar de programma informatie van Nederland 1 van 24-12-1989. Ik wil graag weten of er die avond een aflevering is uitgezonden van 'De wondere wereld van Boudewijn Büch'. Als dat inderdaad die avond is uitgezonden wil ik graag tijdstip, titel en serienummer weten. Dus mocht iemand nog een RTV gids hebben liggen van die week.

• 9 antwoorden
    • 1k weergaven
  22. Started by Bob,

Heeft iemand voor mij Boz Scaggs - Lido Shuffle. Bij voorbaat mijn dank. Gr. Bob

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  23. Started by Juul,

Ik ben niet zo'n fan van liedjes die door anderen dad de oorspronkleijke artiest worden gezongen-gespeeld. Maar........er zijn uitzonderingen. Zoals deze twee nummers door Paul Garrack. Ze stonden op z'n LP-CD "Groovin". Ontroerend goed ! Paul Carrack - What does it take? ( er is een live uitvoering op The Tube maar die is "out of sync" en da's niet mooi ) Paul Carrack live What's going on ( Great Living- Room- Concert @ Martin's home, Live recorded Germany, April 2012) ( dit is prachtig, prima mix, in zo'n kleine ruimte, hulde voor de technicus)

24. Started by capitalguy,

club veronica trend tv met judith de klijn / danny rook / roland snoeijer, 04. oktober 1994 club veronica trend tv met judith de klijn / danny rook / roland snoeijer, 25. oktober 1994 club veronica trend tv met judith de klijn / danny rook / roland snoeijer, 13. december 1994 club veronica trend tv met danny rook / roland snoeijer, december 1994 club veronica trend tv met judith de klijn / danny rook / roland snoeijer, 03. januari 1995 club veronica trend tv met judith de klijn / danny rook / roland snoeijer, 07. februari 1995 …

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  25. Started by Vincent,

http://9to5mac.com/2014/01/14/2013-mac-pro-style-hackintosh-based-on-actual-trashcan/

• 1 antwoord
    • 1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.