Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Harm,

Wie stuurt mij de originele uitvoering als een MP3 via een PB/PM ?

• 2 antwoorden
    • 980 weergaven
  2. Je zou maar moeten optreden voor zo'n stijf publiek, al komt op het eind het publiek een heel klein beetje los als Gladys de zaal in gaat. Reacties op de video: " Great song, just a shame them miserable sod's in the audience didn't get it," " You can tell the audience members didn't get the message to the song." " Is this audience on some major downers? How can they be so still to this amazing song?" " i just couldn t beleive that audience..... where the hell did they come from...??? so awful.... to see them sit the…

• 5 antwoorden
    • 980 weergaven
  3. Started by Andree,

Wat was de echte reden waarom er tot 1989 een verbod gelde voor comerciele radio en tv?

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 9 antwoorden
    • 979 weergaven
  4. At the end of September last year I announced the creation of Ben’s Radio Visuals on youtube. During the last four months I’ve been adding videos of the Dutch Radiodays with so many very interesting interviews and discussions, perfectly organised by Hans Knot, Martin van der Ven and Rob Olthof † and their team. Amongst others, I’ve added videos of RSLs in the UK, the Belgian radioday and a number of Veronica reunions and events, all perfectly organised by Juul Geleick, Ad Bouman and their team. In my announcement message of September 29th I wrote: as Mary Payne once wrote on her website : "No Big L RSL would be complete with…

• 0 antwoorden
    • 979 weergaven
  5. Gast remcodeboer
    Started by Gast remcodeboer,

hallo allemaal, nieuw op t forum, mijn naam is remco en sindskort ben ik een eigen zender begonnen en draai daar onder de naam djrembo. Geboren leeuwarder maar sinds enkele jaren woonachtig in t dorpje haulerwijk. Sinds 1 mei getrouwd met jiska en momenteel erg druk om mijn station ook succesvol te maken.

• 0 antwoorden
    • 978 weergaven
  6. Started by rien1959,

Al heel mijn leven ben ik gek van robotjes en vanavond kwam ik deze erg leuke video tegen van de Graham Norton show met daarin een dansende robot.\ Rien, die probeert zijn hoofd koel te houden en er aan denkt om een grote zelf gesneden Veronica sticker op zijn auto te plakken (we hebben zo'n snijplotter op de zaak, dus ...)

• 0 antwoorden
    • 977 weergaven
  7. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 977 weergaven
  8. Started by Juul,

Aretha Franklin trad op tijdens de uitreiking van de jaarlijkse Kennedy Center Honors: prijzen voor artiesten die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de Amerikaanse cultuur. Dit jaar was een van de prijzen voor Carole King. Een schitterende video waarin we Carole King erg verrast zien kijken en luisteren naar de hit die zij schreef en ook nog vertolkte. Maar nu door Aretha Franklin. En president Obama hield het niet meer droog. Geniet van dit speciale optreden maar ik genoot ook van de reactie's van Carol King. ( één van mijn favorieten ). Het lied komt van het album "Tapestry". [verborgen inhoud] Carole was al eens…

• 1 antwoord
    • 977 weergaven
  9. Started by Juul,

Vanavond te gast bij P&W Johan Derksen en z'n muzikale gast Johnny Kendall ( van The Heralds ) De ouderen hier kennen hem van z'n hit uit 1964. https://www.youtube.com/watch?v=jGsQUtRxIaw

• 3 antwoorden
    • 976 weergaven
  10. Started by Alex,

Zo de promo voor de Top 192 is klaar. 25, 26 en 27 december op 192 TV.

• 0 antwoorden
    • 976 weergaven
  11. Started by Robin Westhof,

Vrijwel uit de gratie geraakt hier op het forum, mede door de vele reclames en andere troep op die site, stopt er na bijna 17 jaar mee. ''After almost 17 years online, file-hosting veteran Zippyshare will shut down at the end of the month. Founded in 2006, Zippyshare was known for its free, no-nonsense, no-frills approach to storing files online. Having changed very little over the years, Zippyshare's operators say the platform is now a dinosaur that costs too much to run in a world where ad-blocking is widespread.'' [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 975 weergaven
  12. Het afgelopen jaar ben ik bezig geweest met het opspeuren en digitaliseren van de dorpsfilm van mijn geboortedorp uit 1959. De film was indertijd gemaakt door de firma Adolfs uit Enschede in opdracht van de lokale muziekvereniging. De film, die ruim 70 minuten duurt, brengt heel veel dorpsbewoners van toen in beeld, inclusief een paar familieleden van mijzelf. Ik nam contact op met de muziekvereniging, met de historische kring, ik zocht bij met Regionaal Archief, bij het Gelders archief, maar de originele film (bestaande uit twee filmspoelen en een geluidsband) bleef spoorloos. Tot ik de tip kreeg om een artikel te plaatsen in het lokale “gemeentenieuws”, een krant, die h…

13. Started by Juul,

Ja zo gaat dat hé? Niet zo slim. ( Is Rob Out al veel vaker overkomen trouwens......) http://www.powned.tv/nieuws/media/2013/09/rtv_noorddirecteur_zuipt_en_cr.html

• 5 antwoorden
    • 972 weergaven
  14. Ik las dit lovende stukje over Ad Bouman net op Seniorplaza.nl: (bron: [verborgen inhoud]) De populairste diskjockey van Radio Veronica, Ad Bouwman, kwam in november 1965 het team versterken. Deze voormalige technicus was echt gek van muziek. Op zijn zolderkamer was Adje, zoals hij door de luisteraars werd genoemd, druk in de weer met platen, microfoons en taperecorder. Al snel kreeg hij de bijnaam, De Meester, en terecht, Ad was geknipt voor deze baan, een tovenaar achter zijn mengpaneel. Op een dag, bij wijze van grap, vroeg Lex Harding hem zijn eigen top tien samen te stellen. Adje stelde een top tien samen van niet commerciële muziek, weird sounds (…

• 3 antwoorden
    • 971 weergaven
  15. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 971 weergaven
  16. Started by Alex,

Hiep hoi, we mogen weer. Vanaf 25 augustus 2016. Met dank aan Bert van der Laan, Radio Extra Gold voor de audio vormgeving.

• 0 antwoorden
    • 971 weergaven
  17. De waaghals is live te volgen vannavond: En deze is mooi: http://www.youtube.com/user/redbull/stratos

• 3 antwoorden
    • 971 weergaven
  18. Started by Juul,

Vaak moet ik wel glimlachen als ik geen stijl lees: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/09/pvda_daalt_naar_10_zetels_in_p.html#comments

• 5 antwoorden
    • 969 weergaven
  19. Started by Vincent,

Heeft iemand deze Lieveling voor mijn in 320 of wav? Graag via PB.

• 3 antwoorden
    • 969 weergaven
  20. Started by Juul,

bron: Rolling Stone [verborgen inhoud]

21. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

22. Started by Juul,

IBM: “Iedere Mac bespaart ons 400 euro tegenover Windows-PC” [verborgen inhoud]

• 10 antwoorden
    • 967 weergaven
  23. Started by Juul,

Gek is dat, hier op het forum lees je er niks over…………….. Nou bij de "Beeb" is dat anders: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 966 weergaven
  24. Started by h.roos,

Even een vraag een bestand met WeTransfer uploaden naar de site hier hoe doe ik dat. Groet Henk.

• 3 antwoorden
    • 966 weergaven
  25. Started by Juul,

Als je het adres van een website invoert die niet te bereiken is, doet deze site een check of zij er ook niet bij kunnen, of er meer meldingen zijn, hoe lang al, de responsetijd en nog veel meer. Heel handig om uit te vogelen waar het probleem zit: bij jou of bij de website zelf. [verborgen inhoud] Juul

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.