Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Mensen komen en gaan op de zeezender/radio forums, dat is natuurlijk altijd zo geweest, maar van sommige forumleden mis ik hun reacties/bijdragen in dit forum. Bijvoorbeeld van Paul de Haan, al meer dan een half jaar niet meer (met een reden) actief hier, al leest hij nog wel mee en deelt soms wat bedankjes uit, als hij wat download. Maar zijn (uitgebreide) kennis en humor wordt hier gemist. Die andere Paul*** (bewust zonder achternaam) lijkt ook vertrokken te zijn en (ook) dat vind ik jammer, we verschilden vaak van mening over (vooral) politieke zaken, maar dat maakt het juist zo leuk op een forum zoals hier , maar we hadden natuurlijk ook g…
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] En weer een icoon is ons ontvallen, Jacques rust zacht. Theo
-
- 0 antwoorden
- 491 weergaven
-
-
Er is een hoek af van een marmeren salon tafel. Wel een mooie breuk dus lijmen moet te doen zijn. Maar............ik kom er niet helemaal uit welke lijm ik moet gebruiken. Ik denk aan twee richtingen, 2-componenten lijm danwel seconden lijm. allebei natuurlijk van een goed merk. Maar wie zet mij met de neus in de goede richting? Onze knutselaar Rien wellicht? Juul
-
- 16 antwoorden
- 15,3k weergaven
-
-
http://entertainmentbusiness.nl/nieuws/2013-W21/free-record-shop-nederland-vraagt-faillissement-aan-hoopt-doorstart
-
- 10 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
Totaal onbelangrijk natuurlijk, maar ik vroeg het me gewoon af: als je nu eens een programma zou hebben met de clips van alle winnaars, wie zou er dan verkozen worden als Beste Aller Tijden? Of: hoe zou de Top 57 van de winnaars er uit zien?
-
Vandaag weer eens op pad geweest met de videocamera, één van hobby's. Ik ben naar het Wantijpark geweest hier in Dordrecht en heb deze video gemaakt.
-
Ik heb een sequence gemaakt van het satellietbeeld van Buienradar:
-
- 0 antwoorden
- 659 weergaven
-
-
Heren en Dames ook natuurlijk, Ik heb een vraag ik Zoek al een hele tijd naar de volgende LP: KPM (Dat is het merk, London UK) numer 1145, Volume 6(en andere) Naam Jingles and Programme cues van 1984. Het gaat om de hele LP. Is er iemand die mij kan helpen? Groetjes Dyo PS Voordat er iemand zegt, ik heb hem en kom even langs.......ik woon in Australia!
-
- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, ik ben Joyce. Vooral een muziekliefhebster maar altijd gefascineerd geweest door radio. Zowel muziek als radio heb ik in de jaren 80 ontdekt. Ik houd vooral van radio waar met passie over muziek wordt gesproken: vroeger de VOO, tegenwoordig vooral Radio 6. Ik ben gek op “lijstjes†maar vind de “nummer 1†over het algemeen de minst interessante. (En in het "dagelijks" leven studeer ik filosofie aan de UvA). Groet, Joyce
-
Hi Would anyone one have original UK radio broadcasts of the TOP 20 show from 1971 to 1976 to trade, sell ?...any format welcome. thanks MD.
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Ik ben opzoek naar twee singles,Kiele Kiele Koeweit van Farce Majeur en Den Uyl is in den olie van Vader Abraham.Mischien kan iemand mij daar aan helpen.Groetjes.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Transport radio en Kbc huren zendtijd via Media Broadcast. Wat zal dit per uur kosten ( Geruchten genoeg dat het ergens tussen de 75 en 225 per uur moet zijn ) ? We willen eens iets als dit proberen via de 6095 om met een groep ( ex ) piraten een dag te huren en wat plaatjes te draaien met een paar honderd kilowatt van daar uit.
-
- 0 antwoorden
- 738 weergaven
-
-
Als individuen hebben we allemaal onze beperkingen. We koesteren onze hardnekkige vooroordelen en we maken denkfouten bij de vleet. Maar in de wetenschap kunnen we die individuele beperkingen overstijgen, door naar elkaar te luisteren, analytische vragen te stellen bij vastgeroeste ideeën en door – vooral! – te experimenteren. Zoals Einstein zei: "Ik ben niet superslim, maar ik ben gewoon extreem nieuwsgierig.†We weten inmiddels allemaal wel dat het hele universum geregeerd wordt door de zwaartekracht. Maar een paar eeuwen geleden was dat idee nog volstrekt nieuw. Zonder de wetenschap waren we nooit tot dat besef gekomen. Zoals we zonder de wetenschap ook n…
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 917 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Tip: als je hoogtevrees hebt, niet kijken.
-
- 1 antwoord
- 715 weergaven
-
-
Vandaag had de fam Geleick huisarrest. Want we kregen nieuwe asfalt op onze weg. en dat bij 30gr en meer. Ik heb groot respect voor de mannen die dat moesten doen !
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
Het lijkt me wel leuk om eens met elkaar wat foto's te delen met de radio's en recorders waar we in de jaren 60 en 70 alles van onze zo geliefde zeezenders opnamen. Zelf gebruikte ik in de jaren 70 een Greatz Page ontvanger, met een fantastische AM ontvangst en een Philips N4307 mono recorder, die in 1973 werd afgelost door een Philips N4416 en daarna eind 1974, na heel veel sparen een Revox A77. Die A77 heeft ook alles in de jaren 80 opgenomen maar de Greatz Page werd in 1980 vervangen door een Kenwood R1000 Ben benieuwd wat andere forumleden gebruikten Henk Kruize
-
-
- 44 antwoorden
- 6,8k weergaven
- 2 followers
-
-
-
Vannacht nog een trilling gevoeld Paul (de Haan). Of zat het net iets meer richting Stad? Gelukkig is het hier in het Oldambt nog .. rustig. Goede jaarwisseling, ook aan alle anderen hier op het forum.
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Hallo . Is er iemand die nog opnames beschikbaar heeft van Henk Terlingen, hij had vroeger op hilversum 3 programma,s onder de naam van Hulleky Dulleky (misschien klopt de spelling niet, dat weet ik niet meer precies). Het zou voor mij leuk zijn om dat nog eens te horen. V.G. Jan Wouda.
-
- 0 antwoorden
- 934 weergaven
-
-
Toetsenist Keith Emerson, mede-oprichter van de popgroep Emerson, Lake and Palmer is overleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 589 weergaven
-
-
-
Wie is hier de beheerder ??? Ik vindt deze spam nu ook volop in me mailbox van worldwave 12 x en wil dat het stopt ... Groet Jaap
-
- 2 antwoorden
- 657 weergaven
-
-
Ik heb een probleem, gisteravond overleed plotseling mijn zus. Maar ik heb op mij genomen wat muziek op te snorren. Als ik het in m'n archief heb is dat geen probleem. Op The Tube staat veel, maar om de één of andere reden werkt m'n Tube downloader in m'n MAC niet meer. Ik maak er dan meestal mp3 files van. Kan iemand mij helpen ? En ik zoek Andre Rieu met - Romeo en Juliet in mp3. Ook het geluid van onderstaande You Tube video. Via m'n mail kan het evt . met Wetransfer naar mij toe. Veel dank! 1. Onding Line theme ( )
-
- 17 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-