Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
Mediafire heeft de vrije limit op eens en zonder waarschuwing tot 10gb vrij teruggezet. Op dit moment staat er dus zo'n 23 Gb teveel. Het kan dus zijn dat oude files nu niet meer beschikbaar zijn. Eerst zal ik behoorlijk moeten gaan snijden in de files die er nu nog op staan. Dus voor ik daarmee aan de gang ga nog even de mogelijkheid nog wat files te downloaden. Even kijken of dit werkt zo, is deze link te gebruiken? Link werkt dus helaas niet.
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
-
Voor het eerst heel wat clips gezien bij hele oude nummers die ik al jaren meezong en waarvan ik niet eens wist dat er beeldmateriaal was.. De liefhebbers van muziek uit de jaren zestig en eind vijftig kunnen hun hart ophalen. 4 Youtube kanalen vol met oude b/w clips. NRRArchives 1 NRRArchives2 NRRArchives3 NRRArchives4 .
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
http://www.cbc.ca/news/technology/story/2013/03/28/technology-soyuz-space-station-expedition35.html Nu live vanuit de ruimte: http://www.space.com/17933-nasa-television-webcasts-live-space-tv.html
-
- 0 antwoorden
- 855 weergaven
-
-
Zippyshare doet het hier niet. Wat doe ik fout? Ik gebruik Flashget. Hij geeft aan dat de filenaam fout is. Theo --- opmerking Harmen: nav de ontstane discussie op http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-4359.html heb ik de discussie over flashget, zippyshare etc een eigen onderwerp gegeven.
-
- 9 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Het staat wel niet in dit artikel maar Herman was ook vele jaren een TROS radio collega. En erg aardige man. Hij is 86 geworden. http://www.telegraaf.nl/prive/21419544/__Herman_Emmink__86__overleden__.html
-
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Het lijkt wel een beetje of Herman van der Zandt Jan de Hoop imiteert...
-
- 11 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Ik heb een prachtige KOSS UR5 hoofdtelefoon met schuimrubberen oorkussentjes. Maar ja, na zo'n 6 jaar zijn die toch wel aan vervanging toe. Waar vind ik die tegen een schappelijke prijs? De oorkussentjes moeten een diameter hebben van 5 cm. Heeft iemand enig idee? Juul
-
- 22 antwoorden
- 4k weergaven
-
-
Ben al geruime tijd bezig met het versturen "draaien" van sstv plaatjes op de kortegolf rond 14.230 in martin2 of scottie2. Nu raak ik door mijn afbeeldingen heen, en ben opzoek naar wat mooie plaatjes van radio stations uit het verleden ( liefst jaren 90 en eerder ) met name usa en offshore. Wie kan mij helpen aan een reeks leuke platen ? 73 Andre ph5c
-
- 16 antwoorden
- 3,4k weergaven
-
-
Waarde mede radio- en muziekfreaks Misschien ben ik met dit verzoek qua decennium niet echt op de goede plaats hier, maar je weet maar nooit. Ik ben op zoek naar de single 'Love is history' van Michelle uit 1994 die ik werkelijk nergens kan vinden in goede kwaliteit want ik ik wil hem zaterdag a.s. in mijn radioprogramma op Radio 90FM draaien. Wie heeft voor mij een goede uitvoering in, het liefst, 256 / 320 kbs? Alvast bedankt. Groeten, Erik
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Vanavond bij Pauw en Witteman aandacht voor de moord op Bart van der Laar in "Hillywood". En dat was zo'n 31 jaar geleden. Bart was toch dj bij een zeezender? Wat ik wel weet is dat ik Bart heb meegemaakt omdat hij een collega was van mijn echtgenote bij de platenmaatschappij. En ja, ook mijn echtgenote is toen uitgebreid verhoord. Ook weet ik nog dat Derk Sauer ( toen hfd red. Nieuwe Revue nu media-tycoon) een boek wilde schrijven en alle mensen uit de buurt van Bart heeft geinterviewd. Hij was met z'n cassetterecorder en opschrijf blokje een hele avond bij ons thuis in Bunschoten. Het boek is er nooit van gekomen. En ik begrijp nu dat de echte moordenaa…
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Het land verkeert in crisis. "Het huishoudboekje moet op orde". We kopen nog steeds 2x zo dure straaljagers. Mensen moeten steeds meer inleveren en waar maakt regeringspartij VVD zich druk over? http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3401519/2013/02/28/VVD-bezorgd-over-kwaliteit-van-Nederlandse-vangrails.dhtml
-
- 91 antwoorden
- 11k weergaven
-
-
Nadat mijn werkautootje al weer een tijdje zonder problemen zijn werk deed, dacht hij maar weer eens te gaan protesteren ..... Al langere tijd voelde de koppeling niet goed aan. Het leek of er een zwaar punt in zat wanneer je het pedaal intrapte. Wanneer je de koppeling op liet komen was er echter niets van een zwaar punt te bekennen. Wat was dit nu weer ? Op een aantal forums (of fora ...) vond ik problemen met de koppelingskabel, dus misschien bij mijn koekblikje ook ? Na een speurtocht op Ebay kocht ik een nieuwe kabel voor een zeer schappelijke prijs en een aantal dagen later stond de pakketjesman met een kartonnen doosje uit Groot Brittannie aan de deur. De eerstvo…
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Leuk boekje met een 'radio bouwschema in een beeldverhaal'. http://pasma.dyndns.org/e107_files/downloads/ham-radio/books/RADIO_BOB_N.pdf
-
Vrienden, Is er iemand hier op het forum die mij kan helpen aan een goede kwaliteit mp3 van de conference over Billy Graham? Volgens mij was die van Gerard Cox en Frans Halsema. Ze laten de engelse tekst hore van een evangelisatie bijeenkomst waar Billy Graham spreekt en ze vertalen die dan in het Nederlands. Ongeveer zo : Ladies and gentlemen Dames en Jerrycans I am Billy Graham Ik ben Willem Grijsham And I have a message for you En ik heb een massage voor u A message for every body Een massage voor ieder lichaam. You must take the step to heaven U moet op de step naar de hemel gaan. enz.
-
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Ik was met een oude kalender bezig en daar kwam ik in 2006 op 11 maart tegen dat mede forum lid Douwe 50 werd. Dus hij is vandaag 57 jaar geworden!. Feest op de Veluwe en de Bible belt. Douwe, van harte..... (beter laat dan nooit )
-
- 29 antwoorden
- 4,6k weergaven
-
-
Dat mag je als verstokte Mi Amigo-fan toch niet missen? Nu verkrijgbaar! Martin
-
- 8 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
De lp's hebben allen reeds een andere eigenaar gekregen. 12 Library / production music lp's uit midden jaren zeventig. 12 stuks voor € Ooit gekomen van Dennis Music in Hilversum, misschien nog wel bekent bij sommige?
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Wie maakt er hier wel eens gebruik van de mobiele site van dit forum? Op de een of andere manier lukt mij het niet om in te loggen via de mobiele site of via mijn android telefoon of android tablet. Zodra ik mijn gegevens invul en op aanmelden klik ververst het scherm wel maar ben ik niet ingelogd. Op mijn Samsung Galaxy tablet heb ik al geprobeerd de volledige versie van dit forum tevoorschijn te halen, maar daar gaat het niet zo makkelijk om een mobiele site in een niet-mobiele site te veranderen. Daar ben ik na veel googlen achter gekomen. Remco
-
- 50 antwoorden
- 7k weergaven
-
-
Terwijl ik mijn muziekarchief nog eens aan het doorspitten was kwam ik "A whiter shade of pale" tegen van Procol Harum. Voor mij nog steeds muziek waarbij de rillingen over mijn rug lopen. Waanzinnig goeie muziek die sinds 1974 zit vastgebakken in mijn diepste wezen. Terwijl ik het nummer nog eens beluisterde hoorde ik allerlei gekke foutjes in de opname en daarom besloot ik eens met alle software die ik had te kijken of er verbetering mogelijk was. Nou was het een mp3'tje en al snel viel dat door de mand. De digitale 'artefacten' waren niet van de lucht, maar toch was er iets bijzonders gaande. Na een originele cd opname te hebben gescoord heb ik de hele santekra…
-
- 14 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/ruttes_rotstart.html
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-21688814 http://todayentertainment.today.com/_news/2013/03/06/17210670-ten-years-after-singer-alvin-lee-has-died-at-68?lite
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Voor nu de laatste foto’s uit de schoenendoos van Bob Bootsma. Dit keer foto’s van de Zeezenders 20 meeting in Noordwijkerhout 1978. (RadioDay 1978) Er staan nog wat …....dots..., dus als iemand de ontbrekende namen kan invullen horen wij het graag zodat we alles compleet kunnen maken. Photo's Zeezenders 20 Noordwijkerhout RadioDay 1978 - - Hier staan alle foto's van Bob The Bootsma Negatives PDF file of the program and speakers of Zeezender 20 1978
-
Rob Hardholt, muziekkenner, DJ en nieuwslezer is op 6 januari 2013 plotseling overleden. Rob van den Bosch, zoals hij heette, was in de jaren '70 werkzaam in de platenindustrie o.a. bij EMI-Bovema. Als programmamaker was hij ondermeer actief bij Radio Unique in Amsterdam. Bij Radio Monique zou hij vanaf het eerste begin, in december 1984, nieuws gaan lezen aan boord van de Ross Revenge. Begin jaren '90 heeft hij nog enige tijd Nieuwslijn Europa gepresenteerd bij de wereldomroep. Ik heb Rob al decennia niet gesproken dus is het lastig om een necrologie te schrijven die eer doet aan zijn persoon. Voor wie aanvullingen heeft uit eerste hand hou ik mij aanbevol…
-
- 14 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-