Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
Is het nu echt zo moeilijk om je eigen presentatie te bedenken? Als je onderstaand vergelijk bekijkt dan lijkt het alsof er maar één manier is om een tablet te presenteren. En het enige moment dat geen vergelijk kent? Als de Surface vastloopt…. bovenstaande bron: www.macfreak.nl. Er moet bij vermeld worden dat Steve Jobs (rechts dus) vorig jaar overleden is. En de presentatie van "het Windows ding" afgelopen dagen plaats vond. Om het zo te doen niet zo slim denk ik dan. Juul http://www.macfreak.nl/nieuws/24015/presentatie-microsoft-surface-vs-apple-ipad/#plaats-reactie I
-
- 15 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
Heeft iemand voor mij de lange stereo versie van 3.50 min. Sagittarius - My World Fell Down. Bij voorbaat dank. Gr. Bob
-
- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Veronica Rot Op Nu! Dat is de titel boven een stukje uit het Vrije Volk van juli 1974. WikiRadio Knipsels / Clippings Deze week is de update grotendeels afkomstig uit een werkstuk van Anneke van Dijk uit 1972. Misschien zijn er delen al eens geplaatst maar er zal zeker iets nieuws voor een ieder tussen zitten. Niet alleen kranten of magazine artikelen, maar ook wat foto’s en kaarten zoals bijvoorbeeld een aantal kaarten van Jurg van Beem, Tom Collins en Klaas Vaak. Maar ook de uitnodiging voor de demonstratie in Den Haag en zelfs een brief aan de Koningin met vragen over het verdwijnen van Veronica. Natuurlijk ook weer de gebruikelijke kranten en magazin…
-
Het leukste moment van de werkdag is voor mij de middagwandeling. Al loop je elke dag de zelfde route, iedere keer kom je wel wat anders tegen. Vandaag lag er een leuk bootje afgemeerd aan de Wilhelminakade.
-
Ik heb er ook veel "gewerkt'. Mixage's gedaan en de platenmaatschappij Phonogram zat er met kantoren. Wisseloord werd oorspronkelijk opgezet door Philips. In de lommerijke bossen van Hilversum tussen "Hillywood" en s'Gravenland. Om de hoek woonde ook Toon Hermans. Prachtige plek en fantastische apparatuur. Waar je inderdaad wereldsterren tegen het lijf liep, in het wild dus. Je moest Wisseloord weten te vinden dat wel. Veel TROS jingles zijn er opgenomen en afgemikst. En in de zomer kon je lekker effe pauzeren en op het terras zitten zoals hier Ferry Maat en Sesjun producer en POSTER bedenker Dick de Winter † doen in 1987 tijdens een TROS jingle sessie. …
-
- 11 antwoorden
- 4k weergaven
- 2 followers
-
-
Op die manier , nu snap ik het.
-
Vrijwel uit de gratie geraakt hier op het forum, mede door de vele reclames en andere troep op die site, stopt er na bijna 17 jaar mee. ''After almost 17 years online, file-hosting veteran Zippyshare will shut down at the end of the month. Founded in 2006, Zippyshare was known for its free, no-nonsense, no-frills approach to storing files online. Having changed very little over the years, Zippyshare's operators say the platform is now a dinosaur that costs too much to run in a world where ad-blocking is widespread.'' https://torrentfreak.com/zippyshare-file-hosting-veteran-calls-it-quits-2006-2023-230320/ https:…
-
- 0 antwoorden
- 962 weergaven
-
-
Wie kent deze Kees Groot, die op 17 Februari 1976 meedoet aan het TV programma de De-O-Show?
-
-
- 14 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 3 followers
-
-
Deze heb ik hier nog staan en op marktplaats gezet voor de hoogste bieder: http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/radio-s/535883876-weimar-buizenradio-met-veronica-op-display.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1 JanDoet
-
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Hello I'm a new member to this forum . i'm french , living in the center of France near Orleans . I don't speak or write dutch , only english and french. I'm 61 and when i was a teenager during the 60's i used to listen to Radio Veronica , Caroline South , London and all the off-shores stations and later to RNI and Mi Amigo. Some of you have probably seen my psots in english in the dutch offshore radio forum. thank you for allowing me to be a member of this new forum
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
For English text please scroll down! Wir brauchen DICH!!! Keine Sorge, es folgt kein Spendenaufruf... :-) Wie ihr wisst, wollen wir im August unsere neue Station auf 6070 kHz mit deutlich gesteigerter Leistung eröffnen. Wir sollten dann zumindest in Europa, auch mit normalen Radios, gut zu hören sein. Es ist ein 24/7 Betrieb geplant, der zwar zeitweilig auch mit alten Offshore-Recordings gefüllt werden soll, aber natürlich auch mit vielen aktuellen Programmen. Da wir bei unserem Goodwill-Projekt natürlich nicht einfach mal ein Dutzend Beamte zu Tarifen des öffentlichen Dienstes einstellen können, suchen wir also Mitarbeiter, die gerne an einem …
-
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Afgelopen week zei mijn echtgenote dat de aardappel schilmesjes bot waren. Nou daar wist ik wel wat op, gewoon voor weinig een paar nieuwe kopen. Ik had beloofd vandaag de aardappels "even" te schillen. Maar............toen ik met het mesje aan de slag ging was dat niet zo makkelijk. Het ging dus niet. Verbaast keek ik naar het mesje en wat zag ik?, het was maar aan één kant met een schuin kantje gesneden1 Dat moet tocg geen probleem zeggen jullie, althans de meeste hier, maar als linkshandige heb je dan een groot probleem. dus aardappels schillen dat ging voor mij nu even niet. De moraal, wisten jullie dat er dus schilmesjes te koop waren die slecht…
-
- 22 antwoorden
- 5,2k weergaven
-
-
-
Dit vond ik in alle mailboxen die ik heb. Zouden er nou echt mensen zijn die er intrappen? Maar gek, ik zie nergens mijn mailadres......Hoe kan dat?
-
- 4 antwoorden
- 876 weergaven
- 1 follower
-
-
Op de 675 kHz is Radio Maria weer te ontvangen, het signaal is zwak en kan het nog net nemen met behulp van de buitenantenne. http://www.mediamagazine.nl/radio-maria-hervat-uitzendingen-middengolf/ Vr gr Jan
-
- 2 antwoorden
- 972 weergaven
-
-
Die prutser is weer aan het knutselen geweest en heeft weer een filmpje in elkaar geflanst. Wat korte herfstbeelden uit 's-Gravendeel. Beschouw het maar als Kerstgroet. https://player.vimeo.com/video/195174861 uw prutser.
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
"Van wieg tot grafBuitenstaanders dachten dat hij een duffe baan had. Hij liet ze graag in die waan. Ondertussen gaf hij leiding aan een grote geheime afluister- en uitpeildivisie. (bron: AD) Roel Knobbe (27 september 1933 - 19 mei 2018) was nog maar een scholier toen hij opviel bij de veiligheidsdiensten. De hbs'er was een getalenteerde en fanatieke zendamateur. Daar hadden ze last van op Schiphol. Ze wisten hem echter te vinden en als het te gortig werd, belden ze gewoon zijn moeder. Roel was de zoon van een grafisch kunstenaar die af en toe een baan had om zijn gezin te onderhouden. Werken voor een baas deed zijn vader liever niet, alleen a…
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Heeft er iemand enige ervaring met het Beats soundsystem in Volkswagen ? Ik twijfel of ik het zou nemen want het neemt een flinke hap uit de kofferruimte. De garage had geen model ter beschikking om het eens uit te testen. Iemand die mij wat goede raad kan geven ? Peter
-
- 0 antwoorden
- 926 weergaven
-
-
https://wetransfer.com/downloads/37495d84ea07edad3082cc84219ac56c20210113202829/ea544c
-
- 0 antwoorden
- 835 weergaven
- 1 follower
-
-
Juul Geleick (66) en Jaap Buijs (67). Ik verkeer in goed gezelschap (52). (Géén bloemen a.u.b.!)
-
Ik weet nog dat de BBC begin jaren zeventig 'Give Ireland Back to the Irish' van Paul McCartney en 'Let the people go' van McGuiness Flint niet wilde draaien omdat het politiek zo gevoelig lag... Maar dit is weer andere koek: http://nos.nl/artikel/494954-antithatcherlied-dilemma-voor-bbc.html Paul
-
Beste, Ik ben nieuw hier op het forum en hoop dat dit volgens de regels mag. Ik ben op zoek naar een uitzending van Noorderslag, Groningen van 10 januari 1998 ik dacht uitgezonden door de KRO, een eventuele vergoeding is geen probleem! Groeten, Hoppy
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Vanaf morgen 20.06 de heropening van Museum RockArt op de Norderney videostream http://www.norderney192.nl/video
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Sinds een week of zo zie de advertenties op het forum ( rechts boven) niet meer. Nee ik gebruik geen "Ad blokker". Als ik erop klik zie ik ze wel. Het is bij elke browser die ik gebruik. ( stuk of 4 )
-
- 3 antwoorden
- 809 weergaven
-
-
Always trying to find new ways of reaching new SW audiences both in- and outside Europe, this month we are conducting a series of test transmissions from within the USA. Last December we had a successful 125 kW broadcast from Germany aimed at North America. Reception reports came in from all over the USA but also from many South American countries such as Mexico and Brazil. This month we will do 3 test broadcasts from inside North America, from the small town of Monticello in the northern US state of Maine, very close to the Canadian border. We'll use the two 50 kW transmitters from SW station WBCQ, which is run by a dedicated team of radio enthusiasts fo…
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-