Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
-
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik doe maar een gooi: Ik bied een aantal -werkelijk- nieuwe radioprogramma-onderdelen in licentie aan. Waarom? Omdat ik een beetje moe ben van al die dezelfde items op de vele zenders. Overal hetzelfde HOT (show)news, terugindetijdverhaaltjes, de krantenoverzichten, etc. Het blinkt momenteel niet uit door creativiteit, terwijl het medium radio zoveel (goedkope) mogelijkheden biedt om luisteraars/sponsors te werven en te binden met doordachte concepten. Het allerleukste voor de programmamaker(s) is de eigen inbreng (naar klaarliggende voorbeelden) om iets 'eigens' te creëeren dat opvalt t.o.v. de concullega's. …
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
Ik ben Arjan. Met mijn 31 jaar alleen de laatste jaren van Caroline meegemaakt en te jong om echt te begrijpen wat er op de noordzee afspeelde. Mijn vader was vroeger veronica fan, luisterde RNI op zijn werk met collega's en helaas niets opgenomen. De hang naar het verleden is bij mij altijd groot geweest, van restauratie metselaar tot sleutelen aan oude tractoren en auto's.. prachtig. Op mijn verlanglijstje staat nog een buizen radio voor de opknap en een boek over buizen techniek om de kunst uit te leren. Moderne radio kan ik me niet in vinden helaas, en ben de mensen die bestanden delen erg dankbaar. Met zeer vriendelijke groet, Arjan
-
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
-
-
-
Hallo, ik ben Joyce. Vooral een muziekliefhebster maar altijd gefascineerd geweest door radio. Zowel muziek als radio heb ik in de jaren 80 ontdekt. Ik houd vooral van radio waar met passie over muziek wordt gesproken: vroeger de VOO, tegenwoordig vooral Radio 6. Ik ben gek op “lijstjes†maar vind de “nummer 1†over het algemeen de minst interessante. (En in het "dagelijks" leven studeer ik filosofie aan de UvA). Groet, Joyce
-
-
-