Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Ineens zie ik dat het forum 5000 leden heeft. Feest, bravo! 😁🥳
-
- 0 antwoorden
- 655 weergaven
-
-
Beste forumleden van dit Internet Radiocafe, Ik zit alweer een tijdje op dit forum maar kom tot de ontdekking dat ik me hier nog niet netjes heb voorgesteld. Sorry ! Bij deze een korte introductie over mezelf Ik ben Richard uit Zoetermeer en ben geboren in het jaar 1971. Ik heb dus jammergenoeg het zeezendertijdperk moeten missen maar groeide wel op met de vele landpiraten op FM. De antenne op het dak van mijn ouderlijke huis werd steeds groter en 'de sport' was destijds om zenders van zo ver mogelijk weg te ontvangen op m'n tuner. Dit resulteerde in een collectie van airchecks van ieder denkbaar station in die tijd op honderden cassettebandjes. Met name de vorm…
-
- 1 antwoord
- 655 weergaven
-
-
Of het nou alleen een website is of dat er een bedrijfje achter zit heb ik niet uitgezocht, maar men zegt zich bezig te houden met creativiteit en innovatie. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 655 weergaven
-
-
Erg leuk om te lezen, stukje popgeschiedenis. bron: nu.nl - nieuws [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 655 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 654 weergaven
-
-
Erg aardig om te lezen. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 654 weergaven
-
-
Hoi allemaal, Naar aanleiding van het topic over Kees klappergebit bedacht ik opeens dat ik me ook nooit heb voorgesteld. Mijn naam is Ronald Gutte, dit jaar 50 geworden en fan van alles wat met muziek en radio te maken heeft. Tijdens mijn tienerjaren luisterde ik vooral naar de Veronica vrijdag, Tros donderdag en de Nationale Hitparade. Ik was 8 toen de zeezenderperiode van o.a. Veronica voorbij was dus ik heb die periode (helaas) niet heel bewust meegemaakt. Ik was dan ook heel blij om dit forum (en die van de buren) te ontdekken waardoor ik alsnog naar die leuke programma's kan luisteren. Mijn interesse gaat voo…
-
- 1 antwoord
- 654 weergaven
-
-
-
Even opletten binnenkort wellicht ook in Nederland: [verborgen inhoud]
-
In juni 1964 waren The Beatles in Nederland en ze "traden o.a. op" in Treslong te Hillegom. een vriend van mij werkte bij de VARA en had kaarten. Ik had niks met The Beatles en die muziek………………. Er is toen een TV uitzending van gemaakt en die kwam ik recent tegen. En ja hoor, ik zag mijzelf ook nog. Juul
-
- 0 antwoorden
- 650 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 647 weergaven
-
-
-
Wie heeft ervaring met de android media boxen? En vooral om gratis de formule 1 er mee te kijken ( heb geen ziggo helaas en dacht hier mee rtl Duitsland mee te kunnen ontvangen )? Gaat om deze box: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 646 weergaven
-
-
Een aardige site met korte fragmenten, of het rechten vrij is weet ik niet. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 645 weergaven
-
-
bron: nupuntnl [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 645 weergaven
- 1 follower
-
-
In ieder geval uit mijn jeugd. Veel op de radio toen in de jaren 50. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 645 weergaven
-
-
De huidige zenderbaas van Radio 2 en Radio 5, Jurre Bosman liep in 1999 stage bij ons op de TROS radio afdeling. Hij was als jonge student uit Twente al heel snel druk in de weer met de MAC computer en ProTools. De oorlog in Joegoslavie was aan de gang en er werden bombardementen uitgevoerd en zo kon het zijn dat hij ons op 31 maart 1999 verraste met een speciale radio edit van Phil Collins-That's just the way it is. Ik weet nog wel dat we hem een aantal keren draaiden. Ik vond 'em in m'n archief. Hier is ie, knap gedaan van Jurre. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 645 weergaven
-
-
Ik heb daar een paar jaar terug vlakbij gewoond. Indrukwekkend ! daar in Burum - Fr. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 644 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag verjaart onze Lex, hij wordt 70. Ook vandaag helaas wordt één van de secretaresses van Oom Bull begraven. Zij is 72 geworden.
-
- 0 antwoorden
- 643 weergaven
-
-
-
Programmamakers van een Belgisch televisieprogramma monteerden een fm-zender in hun auto en kaapten daarmee frequenties van bekende radiostations. Dat leverde een mooi stukje hilariteit op.
-
- 3 antwoorden
- 642 weergaven
-
-
Beste Forumleden....ik heb veel aangeboden,soms niet altijd goed gedateerd,maar met jullie hulp is er veel weer goed gedateerd.Daarvoor mijn dank aan alle forumleden. gr jan V
-
-
- 2 antwoorden
- 641 weergaven
-
-
bron: NOS [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 641 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Ik heb net vanmiddag een USA promo LP van Bread gedigitaliseerd en hoorde daar dat prachtige nummer dat Henk van Dorp erg veel in "Help er zit een olifant in de tram" draaide. Ik heb eigenlijk veel te weinig platen "geleend" uit de discotheek in augustus 1974. Ik digitaliseer al m'n vinyl LP's en de bijzondere singles maak er scans dan wel foto's van en dan gaan ze allemaal naar onze Ad die ze "inboekt" net als vroeger. Hier is Dismal Day.
-
- 0 antwoorden
- 635 weergaven
- 1 follower
-