Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Gast Annerob
    Started by Gast Annerob,

Hallo cafebezoekers! Ik zal me even officieel voorstellen: Mijn naam is Rob, en sommigen kennen mij vast al wel van andere forums op zeezender of audio gerelateerd gebied. Ik ben opgericht in 1963, waarna ik in augustus 1964 voor het eerst het daglicht zag! Van de zeezenders heb ik helaas te weinig meegemaakt. Oja, vanaf het moment dat ik in de gaten kreeg wat het was en inhield, ik zal een jaar of 6 á 7 geweest zijn, ben ik gaan luisteren. Op 31 augustus heb ik, net 10 jaar en een paar dagen oud, in tranen voor de radio gezeten. Toen ik een jaar of 10 was, kocht ik m'n eerste cassetterecorder, een Philips N2203, waar ik al snel mee vastliep.. Er moe…

• 3 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  2. Started by Walvlis,

Hallo, ik ben Walter uit Vlissingen. Ik hoop hier leuke bijdragen te kunnen leveren qua geluid en ook inhoudelijke discussies mee te kunnen voeren.

• 1 antwoord
    • 1,9k weergaven
  3. Started by jan V,

Hallo mag ik mij even voorstellen mijn naam is jan geb:15-03-1957 heb de periode zeezenders ook meegemaakt ben hier terechtgekomen via de zeezender download club hoop hier ook vele uren door te brengen . een groet uit het hoge noorden zwaagwesteinde friesland.

• 2 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  4. Started by Juul,

Een nieuw jaar een nieuw forum. Nog meer keus en hopelijk nog vele mensen, oud en nieuw, die gaan "praten" over de radio. In een café nog wel. Hoewel ik niet drink en al jaren niet meer in een café geweest ben. Maar dit virtuele café kan geen kwaad. Zittend en hangend, sigaartje d'r bij, vanuit de leunstoel schrijven over de radio. Juul

• 5 antwoorden
    • 3,4k weergaven
  5. Started by Alex,

Al vaker heb ik een lans gebroken voor de film van Denny Tedesco, ‘The Wrecking Crew’. Door auteursrechtelijke problemen is het onmogelijk de film wereldwijd. of zelfs alleen in Amerika uit te brengen. Nu doet hij dit met public showings om geld bij elkaar te krijgen voor een uiteindelijke wereldrelease. In mails stuurt hij ook regelmatig wat promo materiaal rond om de aandacht voor de film warm te houden. Zo ook deze maand. In deze promo de mening van o.a veel voor ons bekende artiesten, die met of als Wrecking Crew gewerkt hebben, over Top 40 Radio now and then. Best leuk om te zien en helaas oh zo waar. Op de pagina ook andere promo’s over The Wrecking Crew en o…

• 0 antwoorden
    • 2,7k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.