Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 907 weergaven
  2. Started by Remmert1972,

Goede dag mensen van dit mooie internet radio café ik ben een nieuw lid hier ben een fan van Rob. ben eindelijk opzoek naar shockradio fragmenten met namen de typetjes ray slijngaard, en chriet titulaer en andere. deze kwamen in de schok radio uitzendingen vaak voorbij heeft er iemand nog uitzendingen of fragmenten hier van? Groet, Remko.

3. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Grt, Peter

• 7 antwoorden
    • 4k weergaven
  4. In 1983 zond Veronica de eerste Grandmix van Ben Liebrand uit. Volgens de site van Ben Liebrand ging de eerste uitzending van de Grandmix niet goed. De Grandmix stond op 2 tapes en in de studio bleek dat de doos van tape 2 leeg was. Ze hebben toen kant A van de High Fashion Mix Album van Ben Liebrand achter band 1 uitgezonden. Een week later is alsnog de complete Grandmix van 1983 uitgezonden. Wie kan mij helpen aan een radio opname van de Grandmix uit 1983 en het liefst beide uitzendingen. Ook ben ik op zoek naar beide uitzenddatums. Ook ben ik nog op zoek naar een goede opname van de Grandmix uit 1984 inclusief uit…

• Haha
      • Bedankt
      • Treurig
      • Vind ik leuk
    • 29 antwoorden
    • 8,8k weergaven
  5. [verborgen inhoud] Een paar kleine onderbrekingen in de muziek, maar toch leuk om weer terug te horen.

• 0 antwoorden
    • 652 weergaven
  6. Van de Golden Radio NL server Radio atlantis Jo de graaf Vrijdag (29-4-'83) 8-9 [verborgen inhoud] Radio atlantis Jukebox nr 3 Stan haag (01-12-'82) [verborgen inhoud] Radio atlantis Jukebox nr 4 Stan haag (02-12-'82) [verborgen inhoud] Radio atlantis Koffie met paul 1e Stadsradio (9-1-'89) [verborgen inhoud] Radio atlantis Koffie met paul Fibrose stichting (22-4-'83) [verborgen inhoud] Radio atlantis Lara Draait op verzoek 14-6-'82 [verborgen inhoud] Radio atlantis Michel de ruiter 24-3-'83 [verborgen inhoud] Radio atlantis Nonstop 1 A Nacht …

7. Gast ebennink
    Started by Gast ebennink,

Hoi allemaal, heeft iemand de intro van de plaat en z'n verhaal? Ik doel op de versie met als achtergrondmuziek Heather van The Carpenters en die in ingesproken door Erik de Zwart. Groet, Edwin

• 0 antwoorden
    • 731 weergaven
  8. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  9. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  10. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

11. rework in HQ. Met dank aan Vincent. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 923 weergaven
  12. De uitzendversie:[verborgen inhoud] En de losse uurtjes: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 862 weergaven
  13. Een fragment van 11 minuten uit denk 88/89. Wie kan deze opname dateren? [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 779 weergaven
  14. Mogelijk dat het al es eerder online is geweest Van de Golden Radio NL server RadioCentraalDenBosch_Peter_Vos - 1986 [verborgen inhoud]

15. 3 oktober 2020 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] 4 oktober 2020 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] 10 oktober 2020 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] 11 oktober 2020 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  16. NOS 24 11 1978 Felix Meurders Nationale Hitparade 47 1600-1736 [verborgen inhoud]

17. Started by jan V,

1979-02-03 De lach of ik schiet show [verborgen inhoud] 1330-1400 NCRV gr jan V

• 0 antwoorden
    • 648 weergaven
  18. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

19. Started by jan V,

1987-02-28 1800-1900 FritsSpits-Avondspits NOS-R3 [verborgen inhoud] gr jan V

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 598 weergaven
  20. Started by jan V,

1988-03-29 1800-1900 FritsSpits-AvondSpits NOS-R3 [verborgen inhoud] gr jan V

• 0 antwoorden
    • 451 weergaven
  21. Started by jan V,

1980-05-24 1330-1400 DeLachOfIkSchietShow NCRV [verborgen inhoud] gr jan V

• 0 antwoorden
    • 234 weergaven
  22. Started by Gino D,

Hoi, Omdat ik al jarenlang lid ben, en het waardeer wat er allemaal gepost is, deze repost.... Deze komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel. Maar hier + 50 opnames van 1976-01 tot en met 1979. Meer bedoelt, voor als iemand nog iets mist ofzo 😀 [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 662 weergaven
  23. Started by Bertus Biervilt,

19701031 Polygoon - Philip Bloemendal - Jojokampioenschap [verborgen inhoud] 19721031 1103 VARA - Kees van Maasdam - Vrolijk gevarieerde visite [verborgen inhoud] 19771031 1902 AVRO - Jan Steeman - Steenen tijdperk [verborgen inhoud] 19791031 2010 KRO - Tom Brom, Jan Ruis - Rauhfaser - Brom en ruis [89] - Cursus agressiviteit [1] [verborgen inhoud] 19821031 1815 NOS - Frits Spits - Nationale hitparade [verborgen inhoud] 19891031 2102 VPRO - Wim Noordhoek, Arend Jan Heerma van Voss, Willem van Kooten - Radiovereniging [verborgen inhoud] En uit Vlaanderen: 19681031 BRT…

• 0 antwoorden
    • 478 weergaven
  24. Started by Bertus Biervilt,

19650122 RNW - - Necrologie Winston Churchill [verborgen inhoud] 19710122 1603 NOS - Joost den Draaijer - Top 30 [verborgen inhoud] 19720122 1700 KRO - - Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer [1] - Intro [verborgen inhoud] 19720122 1710 KRO - Rob de Nijs, Ida Bons, Loeki Knol, Martin Brozius, Ab Hofstee - Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer[1] - De berg [verborgen inhoud] 19740122 1400 VARA - Rennie Pereira, Eddy Becker, Herman Broekhuizen, Joop Daalmeijer, André Kloos - Nieuws, Reclame, Eddy Beckershow, Drie draai [verborgen inhoud] 19740122 1602 EO - - Reclame, Kla…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 632 weergaven
  25. Hele verzameling opnames van Leon Dorsey (van OMR). Helaas is hij al weer een paar jaar niet meer onder ons, maar zijn programma's zijn gelukkig bewaard voor de eeuwigheid. Zijn manier van presenteren en muziekkeuze sprak me altijd wel aan. Ik heb nog veel meer, dus als er belangstelling is wil ik dat ook wel posten. Helaas zijn datums en tijden niet altijd bekend. Dus aanvulling altijd welkom. Veel plezier ermee. [verborgen inhoud] Radio Northsea Gold - Leon Dorsey show 3.mp3 [verborgen inhoud] Rocksound music - Leon Dorsey promo.mp3 [verborgen inhoud] Rocksound music - Leon Dorsey show.mp3 [verborgen inhoud] Rocksound Radio - via Internet.mp3 [verborgen inhoud] Radi…

• Verward
      • Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 499 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.