Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.476 discussies in dit forum
-
Ik weet het nog goed. Op de bruiloft van Boudewijn de Groot zei hij, "heb je nou al een poster met Ernst Jansz gemaakt?". "Nee zei ik, volgens mij heeft ie er helemaal geen zin om ook over z'n Doe Maar tijd te praten." "Wacht maar, ik praat wel met hem", zei Boudewijn. Ernst was er nl. ook. En zo kwam er uiteindelijk een afspraak met Ernst bij hem thuis in Neerkant. Dat was 14 november 1995. Er was cake en ik sloot m'n mini disc aan en we hebben de hele dag zitten praten. En ja, ook over de Doe Maar tijd. Toen was dat volstrekt uniek tegenwoordig gaat het wat makkelijker maar wij bij Poster waren toch wel de eerste om het er over te hebben. Het zo…
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 10 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Is er iemand die in het bezit is van het lijstje? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
[verborgen inhoud] Datum niet bekend.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Arrow (Classic) Rock Radio Oktober 2004 Guns N' Roses Special Gerry Jungen 22.00-23.01 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
Heb altijd met veel plezier naar Wintertijd met Harry de Winter geluisterd op Arrow Classic Rock. Ik was benieuwd of iemand hier nog opnames heeft van dit programma? Zelf heb ik ÊÊn opname waarin Jan Marijnissen live te gast was, ik meen in de zomer van 2008. Vind het een gemis dat het programma niet meer te horen is. Ik zou het erg leuk vinden weer wat andere uitzendingen uit die tijd terug te horen.
-
- 0 antwoorden
- 672 weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar het VOO-R2 programma De Hits Van 1975 met Ad Bouman ik denk uit 1995. Groet Henk.
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
ik ben op zoek naar klaarwakker kristel uitgezonden begin 2010 op 3fm
-
- 0 antwoorden
- 637 weergaven
-
-
Ik las op de website: "[verborgen inhoud] Of te wel : "Arjan Snijders wordt hoofd radio bij NH Nieuws" En een paar regels verder: "Bij de regionale zender van de provincie Noord-Holland wordt Snijders hoofd radio." Wat is het nou ? 1. Hoofd radio? ( chef van de hele radio ? ) 2. Hoofd radio bij NH Nieuws? ( chef van de nieuwsafdeling ?) In mijn optiek zijn dat 2 verschillende zakenâĻâĻâĻâĻ.
-
- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Op verzoek voor de stream, iemand uitzendingen van Arjan van Elk en Roel Koenders in bezit?
-
- 0 antwoorden
- 773 weergaven
-
-
Wolfman_Jack_TROS_Poster [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Goedenavond, Laatst zijn er mooie TV-afleveringen van de Top '85 , '87, '88, '89 enz geupload. Waarvoor DANK! Het viel me op dat de Top '86 er niet bij zat. (tenminste... als ik goed heb gekeken) Een vriend van me heeft 'm van VHS naar twee DVD's gekopieerd. Hierbij de twee delen: deel 1: [verborgen inhoud] deel 2: [verborgen inhoud] Fijne kerstdagen! Joop.
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
De laatste Top 40 1974 31 08 Non-Stop en een klein stukje Lex Harding 31 Aug. 1974 Top40 [verborgen inhoud]
-
Uit 1982 ...... hij dacht nog een jaar of 5 op te treden ! Dutch radio (KRO), 28 April, 1982. interview with Mick Jagger by Tine van Houts (in London) [verborgen inhoud] Gezocht Rolling Stones radiospecials & intevriews
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio 10 - laatste Goeiemorgen Lex - Lex Gaarthuis - 17-08-2018 06-00 - 10.00 uur Wim
-
- 0 antwoorden
- 715 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
08/09/2006 [19.00-22.00] Aflevering 1 - Ekstra Weekend - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra Gast: Yellow Pearl Gerard en Michiel praten over hun avonturen in een pretpark tijdens de Arbeidsvitaminen Bedrijfsuitjesdag, de Wildprik, de Voicelift, Gerard over zijn angst voor achtbanen, voicemail van Coen Swijnenberg inspreken over 'tepelhoedje', Gerard op drums, Operation DJ Sandstorm, de Realitycheck, de 'ik-zal-kijken-wat-ik-voor-je-kan-doen request'. [verborgen inhoud] Beelden Bedrijfsuitjesdag 2006:
-
- 16 antwoorden
- 7,1k weergaven
-
-
Billboard Hot 100 from January 20, 1979 : 2 hour show : [verborgen inhoud] Playlist : [verborgen inhoud] Hot 100 page : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 611 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ron Hofstad Radio-31121981-2300-2345jaarwisseling-ErikBeekman [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 937 weergaven
- 1 follower
-
-
19851127_Nationale_Hitparade_laatste_uur_NOS [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Nee geen oude opnames dit keer. Het is de naam van een nieuw (?) internet station opgezet door Peter Vos (Johan Sponselee) die er een eigen programma maakt en Menno Dekker. Beide ex-Radio Unique Amsterdam en nog vele andere stations. Station klinkt erg 'Radio Unique' qua muziek en presentatie alleen met oude Hilversum Drie jingles...dat wel...đ Misschien toch hernoemen naar Radio Unique? Speelt meer tot de verbeelding met deze oud gegadigde aan boord van Amsterdams meest professionele radiostation destijds. www.hilversumdrie.nl
-
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 877 weergaven
-
-
Dit programma gaat over het overlijden van Rob Out - ze blikken terug naar een programma dat eerder uitgezonden is in 1997. Ik vond dit toen een zeer interessant programma. NPS-R1_20040111_2100-2200(UithetNieuws-FrenkvdLinden-RobOut) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo ! đ Ik ben nog steeds op zoek naar oude Nationale Hitparaden met Felix Meurders. Hier zijn nog drie kwartier van de Nationale Hitparade vanaf 27 september 1981. cijfers 21 tot 5. [verborgen inhoud] 1981-09-27 Nationale Hitparade Felix Meurders.mp3 Groeten Hendrik
-
- 7 antwoorden
- 2,8k weergaven
-