Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by jan V,

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-IGL4IWV7J36Y.mp3 De Dik voormekaarshow van19-03-1977 35jaar geleden waarin de Verkeerquiz,Songfestival,30sec van Meneer de Groot NCRV:13.30-14.00

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  2. Started by RonSanJoy,

[verborgen inhoud] Hierbij mijn laatste Dik Voormekaar post. Het betreft de VIP shows uit 1977 en 1978. De meeste zijn eerder op dit forum gepost door @Bertus Biervilt , een aantal heb ik geconverteerd naar MP3 vanaf Youtube. Wederom een grote dankjewel Bertus! Heel veel plezier ermee! Hartelijke groeten, Ron

3. Started by RonSanJoy,

[verborgen inhoud] Hierbij de Dik Voormekaarshows uit 1977. Er zitten verschillende afleveringen bij die eerder op dit forum door @Bertus Biervilt zijn gepost. Dankjewel Bertus voor het compleet maken van mijn verzameling! Heel veel plezier ermee! Hartelijke groeten, Ron

• 0 antwoorden
    • 186 weergaven
  4. Started by RonSanJoy,

pixeldrainDik Voormekaarshow 1982This file has been shared with you on pixeldrainHierbij de Dik Voormekaarshows uit 1982. Heel veel plezier ermee! Hartelijke groeten, Ron

• 0 antwoorden
    • 124 weergaven
  5. Started by RonSanJoy,

[verborgen inhoud] Hierbij de Dik Voormekaarshows uit 1983. Heel veel plezier ermee! Hartelijke groeten, Ron

• 0 antwoorden
    • 152 weergaven
  6. Started by RonSanJoy,

[verborgen inhoud] Hierbij de Dik Voormekaarshows uit 1985. Heel veel plezier ermee! Hartelijke groeten, Ron

• 0 antwoorden
    • 117 weergaven
  7. Started by RonSanJoy,

[verborgen inhoud] Hierbij de Dik Voormekaarshows van 1981. Heel veel plezier ermee! Hartelijke groeten, Ron

• 0 antwoorden
    • 143 weergaven
  8. Started by RonSanJoy,

[verborgen inhoud] Hierbij de Dik Voormekaarshows uit 1984. Heel veel plezier ermee! Hartelijke groeten, Ron

• 0 antwoorden
    • 128 weergaven
  9. Van de Golden Radio NL server dikvoormekaarjaarwisseling 19791980 [verborgen inhoud]

10. Started by Henk700,

zaterdag 13.10.2001 opgenomen link: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 761 weergaven
  11. Ik kwam deze tegen op een oude R2R tape. De opname duurt 20 minuten. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 480 weergaven
  12. Started by Nerd,

Hallo, Al m'n favoriete radiostations heb ik in een m3u-bestand opgesomd zodat ik makkelijk kan 'zappen' in mijn audiospeler. Helaas kan ik maar niet de directe link (URL) vinden naar de stream van Baars Classic Rock ([verborgen inhoud]. Het loopt via Veronica. Datzelfde geldt ook voor Wave Radio, maar die link staat op hun website vermeld. Kan iemand mij helpen? Groet, Richard

• 5 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  13. Nooit eerder gezien, Radioheld, Arjan SnijdersInhoud Herinnert U Zich Deze Nog?Check hier de inhoudsopgave van alle hoofdstukken:

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 10 antwoorden
    • 928 weergaven
  14. Started by rauhfaser,

Peter van Bruggen gaat komend weekend met pensioen bij de KRO. In zijn laatste twee uitzendingen op Radio 6 (zaterdag en zondag 10.00 tot 12.00 uur) neemt hij afscheid en vertelt hij hoe het Morrison is vergaan sinds het Weeshuis in 1991 stopte. http://radio.nl/779918/peter-van-bruggen-neemt-afscheid-van-radio Na zijn afscheid van de KRO gaat hij werken aan een boek met een selectie uit de honderden interviews met rocksterren die hij in de jaren zeventig en tachtig hield voor o.a. Muziekkrant Oor. Edwin

• 0 antwoorden
    • 967 weergaven
  15. Started by SIrhc,

We willen dit weekend een oud project nog een keer laten horen! Zoals b.v. de Top 1970, of de Rob 2000 Marathon, of de KX Klassiekers 2012. Welke zou jij nogmaals willen horen? Zaterdag 9-9 vanaf 9.00 uur. Roept u maar!

• 3 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  16. Started by jan V,

1976-02-20 1900-2000 LexHarding-Top40overzicht VOO-H3 [verborgen inhoud] 1981-02-20 1530-1800 LexHarding-Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] gr jan V

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 786 weergaven
  17. Started by Nerd,

Hallo, Robert Jensen is binnenkort weer op TV, maar ik hoor hem toch echt liever op de radio. Vandaar hier een aantal oude fragmenten. Helaas heb ik ze niet gedateerd. Dit is de hele verzameling in 1 bestand: [verborgen inhoud] Ze zijn ook los te downloaden: 01 - Robert Jensen - Patty Brard in de Studio.mp3 [verborgen inhoud] 02 - Robert Jensen - Pindarotsjes.mp3 [verborgen inhoud] 03 - Robert Jensen - Bekende Nederlanders in de Sauna.mp3 [verborgen inhoud] 04 - Robert Jensen - Evaluatie Patty.mp3 [verborgen inhoud] 05 - Robert Jensen - Jan's Etentje.mp3 [verborgen inhoud] 06 - Robert Jensen - Karin over …

• 18 antwoorden
    • 4,4k weergaven
  18. Started by MarcelteB,

Zo her en der - en op mijn telefoon (jullie misschien ook!) - wat losse shows kunnen vinden: Peter Doolaard, Canon van de popmuziek: [verborgen inhoud] Rinse Blanksma, Get you KX: [verborgen inhoud] Leo Oldenburger, FreeKX: [verborgen inhoud] Jeroen van Inkel, vanInkel op KX: [verborgen inhoud] Basyl de Groot, Basyl op KX: [verborgen inhoud] (zit ook de laatste uitzending vanuit Vondelpark bij. Ja, ja was niet live, weet ik wel ;-) Nick van Gils, Freakolympnicks: [verborgen inhoud] (edit) eentje vergeten: Annemieke Schollaardt: [verborgen inhoud] En de laatste show van Jeroen Soer op KX: [verborgen inhoud] Was we…

• 6 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  19. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Leuk om terug te horen hoe er toen werd gedraaid door de piraten op de radio

20. Helaas niet complete uren maar wel een paar fragmentjes. Als ik het goed verstaan heb, is het eerste fragment een stukje "Paperclip Magazine"? Dat was NCRV neem ik aan? Welke zender? Voorafgaand nog een journaal. Vanwege het journaal kon ik dat herleiden tot 30 juni 1994. [verborgen inhoud] Het 2e en 3e fragment zouden dan Tros Klantenservice moeten zijn, tijden wat geschat met het nieuws als vaste waarde op een heel uur. Gezien de wedstrijden in het 2e fragment ga ik uit van 28 juni 1994. Radio 1 neem ik aan? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Ik ben vrij nieuw in deze scene dus "go easy on me". aanvullende info: opgenomen met een Philips AW 7324 op een TDK D60 …

21. Ik heb een groot aantal cassettes liggen waar geen of onvoldoende informatie bij zit. Het is voor mij niet te doen om ze allemaal te controleren op juistheid, presentatie, datum en tijdstip. Ik heb daar gewoon geen tijd voor. Daarvoor wil ik een beroep doen op jullie. De eerste twee. Eentje van Radio 10 Gold met Peter Doolaard en eentje van met de Nederlandse Top 40 bij de VOO. 1 - [verborgen inhoud] 2 - [verborgen inhoud]

• 16 antwoorden
    • 2,7k weergaven
  22. Started by h.roos,

1-Veronica-20020417-Interactieve radio op het web. [verborgen inhoud] 2-Veronica-20020429-Interactieve radio op het web. [verborgen inhoud] 3-Veronica-20020429-Nonstop Muziek. [verborgen inhoud] 4-Veronica-20030829-2200-2300-The Final Countdown. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  23. VOO-H2-19840423-2300-2355-GertBerg&RobOut&LexHarding-25JaarVeronica [verborgen inhoud] Cleaned by Oldies45 - uitgezonden door Veronica VOO-H2-19851011-Unknown-DeGroteVerwarring [verborgen inhoud] VOO-H3-19760611-1900-1930-LeoVdGoot-OverzichtTop40 [verborgen inhoud] VOO-H3-19890512-1500-1600-LexHarding-Top40-LaatsteVanLex [verborgen inhoud] VOO-H3-19890512-1600-1630-LexHarding-Top40-LaatsteVanLex [verborgen inhoud] Volgende week zaterdag meer

24. Started by h.roos,

Veronica-2002-2003-Veronica's RockBallads. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  25. Started by Sjaakie,

Ik heb een aantal Ratz Radioshows uit 2013 en 2014 toegevoegd en daarnaast de laatste uitzendingen van dit jaar. Wie heeft nog wat?

• 9 antwoorden
    • 2,2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.