Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.479 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Een kerstspecial van 4 jaar geleden. Het programma werd destijds niet uitgezonden, was enkel als podcast beschikbaar.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van Martin van der Ven.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
BBN-R2-20040305-2100-2200-SanderDeHeer-Alle40Goed - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Beste leden, Voor wie het nog niet was opgevallen (ik denk bij de meeste wel 😊) staat de Tipparade van 9 aug. 1969, twee keer afgebeeld op de site van 192Radio. Een foutieve en een gecorrigeerde lijst. Alleen de gecorrigeerde lijst staat in spiegelbeeld afgedrukt. Dus ik zou zeggen, houd de spiegel in de aanslag 😎 Dat leest dan wat makkelijker. Mvg, Fred
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Zoekend naar iets anders kwam ik een bericht tegen in de Leeuwarder Courant van 10 januari 1974 over het debuut van Felix Meurders als sportverslaggever. Theo Koomen was plotseling ziek geworden en toen herinnerde iemand zich dat Felix altijd de wedstrijden van MVV bezocht. Werd te elfder ure voor de leeuwen geworpen en bracht het er goed vanaf!
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik zou erg blij zijn als iemand hier de laatste Tijd voor Twee (vandaag, dinsdag 24-12 tussen 12 en 14 uur, zou opnemen en hier plaatsen. Dank alvast, Edwin
-
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Uitgezonden 26 December dat jaar [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Heeft er iemand opnames van het Radio 2 programma "Back To The Old School" van Jeffrey Willems dat vanaf 5 januari 2003 in de nacht van zondag op maandag te horen is geweest? [verborgen inhoud] Ik ken wel de 3FM versie van dit programma uit omstreeks 1999-2000 maar ben de Radio 2 versie geheel misgelopen indertijd. Van de 3FM versie zou ik nog ergens opnames moeten hebben, die kan ik bij interesse / als tegenprestatie wel uploaden. Bedankt!
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze cassette komt van Alex uit Alkmaar en is vermoed ik opgenomen door Jelle Boonstra (ik herken z'n handschrift op het cassette label). [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ook een felicitatie waard, de wederopstanding van Radio 0511, Oldies sinds circa 2000 maar toen zonder diploma. Nu met de zegen van de overheid dus veel succes. [verborgen inhoud] Paul de Haan.
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Een mooie middengolf opname gemaakt in Antwerpen. Ik heb niet geluisterd wie het presenteerde: [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben benieuwd iemand nog oude opnames heeft van het radio programma candlelight van Jan van Veen. Vroeger echt jaren naar geluisterd.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Groet,Moby.
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Marina Eindhoven - september 1980 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
VOO-H3-19841123-2200-2400-Annette van Trigt & Kees Baars-Countdown cafe(back to the sixties). [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Rond deze tijd zoek je toch altijd weer naar oude Tour de France-uitzendingen. Vroeger met veel plezier naar geluisterd, maar ik heb er zelf (helaas) niet veel van bewaard. Ik had al wat jingles gevonden (en geplaatst) en kwam ook deze tegen. Het is niet veel, maar beter dan niks ... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
MAX-R5_20130620_1600-1700(TinekeShow-Tineke-LiveUitRockArt-DAB).mp3 http://www75.zippyshare.com/v/4726061/file.html MAX-R5_20130620_1700-1800(TinekeShow-Tineke-LiveUitRockArt-DAB).mp3 http://www75.zippyshare.com/v/62323629/file.html
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Veronica-Alleen maar Hits. 1-20030111-[verborgen inhoud] 2-20030804-[verborgen inhoud] 3-20030809-[verborgen inhoud] 4-20030809-[verborgen inhoud] 5-20030824-[verborgen inhoud] Met dank aan Wout koelewijn. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-