Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.667 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 744 weergaven
-
-
-
-
Als radiomaker zit ik met 500+ cassette/DAT-bandjes die veel ruimte innemen: ik heb ze allemaal gedigitaliseerd en wil er nu vanaf, heb ze voor niks aangeboden op een cassettebandjes-groep, voor wie maar een 'bulk eraser' te leen heeft, zodat ik ze goed en volledig kan wissen. Maar dat schiet helaas niet zo op. Kan ik van iemand zo'n ding lenen tegen een goede fles wijn of voor een klein bedrag huren? Als dit niet lukt, moet ik ze allemaal in de bankschroef zetten.. dat is toch heel pijnlijk in deze tijd dat we moeten recyclen en de afvalstroom beperken. Iemand een idee? Dank alvast voor het meedenken.
-
- 7 antwoorden
- 845 weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 12 antwoorden
- 3,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 579 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 542 weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 12 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 523 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 856 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Ik kan de volgende files niet meer terugvinden, wie heeft ze? Outlawradio - Peppi of Kokki.mp3 Shockradio - Eerste Keer Uitzending.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Belt Anneke Gronloh.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Leesclub.mp3 Shockradio - Medium.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Belt Imca Marina.mp3 (27-03-1994 ?) Shockradio - Chriet Titulear - Belt Wubbo Ockels.mp3 Shockradio - Papa Kluivert.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Op zoek naar de ware liefde.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Elvis Presley schaap.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - LL Cool T.mp3 Shockradio - Koos Alberts - Plasstimulator.mp3 Shockradio - Anton Geesi…
-
- 4 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-