Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
TROSRadio-PeterTeekamp-Zomertruck-25-9-1992 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
SeaportFM_20100425_1600-1700(MuziekuitZee-ErikBeekman&FredBolland) [verborgen inhoud] SeaportFM_20100425_1700-1800(MuziekuitZee-ErikBeekman&FredBolland) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie Radio Centraal Eindhoven - 1980-1983 - Historie Compilatie Muziek En Jingles [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 852 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie Programma's werden opgenomen in Eindhoven en uitgezonden langs de Belgische grens, gericht op Eindhoven en een zuidelijk deel van Brabant Radio Banana -PeterLisse1 [verborgen inhoud] Radio Banana -PeterLisse2 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 918 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie piraten op Omroep Brabant vanuit Eindhoven [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server EXTRAGOLD NL 11-12 OP 8 MEI 2010 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 848 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Antony Parkens op Moorbij aircheck (gerestaureerd) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 632 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Voor wie het gemist heeft het Tunes Project Deel 6 van Frank van Heerde en Kees Brinkerink. In deze uitzending van 7 februari 2020 gaat het om een aantal kleinere Britse offshore stations zoals Radio England, Radio Scotland en Radio City. Techniek: Frank van Agtmaal [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Heeft iemand misschien deze show van 8 februari opgenomen? Door iets te snel handelen is-ie per ongeluk overschreven... [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister de show hier: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 616 weergaven
-
-
-
En hier gaan we verder met de geschiedenis van de Hits. De vorige reeks staat hier. Vanaf 9 januari 2000 dus met peter Hooghiemstra en niet meer Tom Mulder. En ..2000..Poetin aan de macht, Beursperikelen ,de vuurwerkramp, Endemol en Telefonica en Nina brink De eeuw begon al roerig... De tweede aflevering van de geschiedenis van de hits was op 9 januari. Dat was deel 58. [verborgen inhoud] Daar heb ik helaas maar zo'n 20 minuten van... En de delen 59 en 60 ontbreken ook helaas..!!!! Dus daarna meteen door naar 29 januari 2000 met Deel 61 [verborgen inhoud] Graag dus nog een z…
-
- 25 antwoorden
- 8,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Drie Ferry Maat uren op Radio 10 in september 1989, circa 3 weken nadat de laatste NL zeezender Radio 819 uit de lucht was gehaald. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Datum 10 september 1989.
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Marina Eindhoven - september 1980 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Normaal-AlfredLagarde-1980-PresentieLP [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Goedemorgen, Deze hele week (10-14 februari) zendt Radio Radio 538 de 00's Top 538 uit. Op verzoek zet ik alle uren online, die zijn hier te downloaden: http://bit.ly/00stop5382020 De map wordt in de loop van de week bijgewerkt. De 90s Top 500 van QMusic komt er ook aan deze week, daar komt een apart topic over.
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
February 02, 1970 [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 983 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Goedendag allemaal, Ik ben nieuw hier en heb een aantal erg leuke programma's hier kunnen beluisteren. Ik kwam deze toevallig tegen en wil deze met jullie delen. Dit is mijn eerste poging dus als iets niet goed is laat het me weten. In totaal heb ik 27 delen hiervan en kwam ze hier niet tegen. Als er meer interesse is probeer ik de rest ook te posten. Get Back -The Beatles Story - AVRO Deel 1 [verborgen inhoud] Decoderingssleutel = 6mEw-5Rcika9nzD_3JpH3HwEGy9JMXG96C9hm7t7azY Get Back - The Beatles Story - AVRO Deel 2 [verborgen inhoud] Decoderingssleutel = Q8hpWu3rxUuh0kiMKhkV7jmvsn1RVHOdoKA-J6…
-
-
- 32 antwoorden
- 7,1k weergaven
- 1 follower
-
-
KRO - Hilversum III, 'Popcontact', 14 September, 1977, Interview Mick Jagger met Theo Stokking [verborgen inhoud] Hij is niet helemaal kompleet, misschien is er iemand hier die hem wel kompleet heeft, dat zou mooi zijn !!! Gr Ray Gezocht Rolling Stones radiospecials/interviews !
-
- 1 antwoord
- 827 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben op zoek naar een opname van het programma van Erik de Zwart van 8 oktober 1982. Dit was de eerste lange uitzenddag op Hilversum 3 toen Veronica B omroep was geworden. Het gaat om het programma van 12:00 tot 13:30 met Erik de Zwart. Wie kan mij daar mee helpen? Grt, Peter
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Ik heb twijfels over de datum bij deze opnames. Volgens de VOO gids werd Radio 10 op 1 september 1990 Radio 10 Gold. In deze twee opnames komt er geen Gold voorbij.
-
- 22 antwoorden
- 4,1k weergaven
- 1 follower
-