Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.353 discussies in dit forum
-
Volgens mij was dit tijdelijk een radiostationnetje van Jan-Fre MMR 2010.01.30 1200-1300 The Radiodays [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Arrow Classic Rock-2001 01 07-1800-1941-Willem van Kooten 60 jaar [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
- 1 follower
-
-
Welnu heren en dames grijp je kans ! [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Op Omroep Flevoland te gast René van den Abeelen en Hans Hogendoorn, over de tijd van Noodzee en over het behoud van de Norderney. [verborgen inhoud] Mart
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Hoi, Deze week zendt Radio 538 de 90's Top 538 uit. Ik zal die helemaal plaatsen hier, te beginnen bij dag 1. Die staat er al in. [verborgen inhoud] Veel plezier ermee! PD
-
- 4 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
De laatste aflevering: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
07/05/2007 [12.00-14.00] Aflevering 1 - Rob Stenders - Opening met het viswijvenkoor Sootjevisch in de studio - Indecent Proposal: een beginnend bandje moet speciale opdrachten vervullen, als de de bandleden slagen wordt op donderdag hun liedje op de radio gedraaid. - Nooit Grappig: aan de hand van een nieuwsfeitje verzinnen luisteraars oneliners en aan het einde van de uitzending komen de de 5 beste oneliners terug - Dit Is Het Nieuws volgens Michiel Eijsbouts - Producer Leon Polman (de notaris) maakt de selecties voor Nooit Grappig - Serious Live Update (concertnieuws) - Rob ontvangt een cadeau - Het NeL-spel: d…
-
- 53 antwoorden
- 6,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 6 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 705 weergaven
-
-
Met weer bijzonder veel dank aan de Stichting Norderney en ook vooral Radio 192 Veronica192_20100110_1300-1400(GoudvanOut-RobOut) [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Op verzoek post ik hier alle programma's die ik heb van Veronica Lokaal uit 1988. Met dank aan de originele uploaders. Mocht iemand nog aanvullingen hebben... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Beluister: [verborgen inhoud] four tops - you keep running away pilot - you're my number one andrew gold - how can this be love ramsey lewis - the 'in' crown brenda holloway - you've made me so very happy rolling stones - brown sugar queen - these are the days tante leen - als je maar eerlijk bent sandie shaw - do you mind afterglow - morning player - melanie skeeter davis - i will follow him scott walker - if you go away scaffold - stop blowing those charity bubbles spencer davis group - look away prince - diamonds and pearls booker t & the mg's - hip hug-her
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Beluister: [verborgen inhoud] three dog night - joy to the world elton john - rocket man ace - i ain't gonna stand for this no more tee set - she likes weeds benny neyman - ik weet niet hoe david ruffin - heavy love box tops - the letter julien clerc - ca commence... lynsey de paul - rock bottom mouth & mcneal - i heard it through the grapevine elvis - wooden heart beatles - doctor robert mireille mathieu - an einem sonntag... kenny rogers - just dropped in parka - dj in the corner oscar benton - bensonhurst blues raydio - jack and jill
-
- 0 antwoorden
- 464 weergaven
-
-
05/05/2007 [18.00-20.00] Verslag van Bevrijdingsfestival in Zwolle - Eric Corton Martijn Muijs geeft een sfeerimpressie vanaf het festivalterrein, interviews: met Racoon, Coparck en Alamo Race Track. Live optredens: Zita Swoon met 'Everything is not the same', Racoon met 'Brother' en 'Close Your Eyes', Alamo Race Track met 'Northern Territory'. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 890 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 851 weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 950 weergaven
-
-
Uurtje Herman de Graaf op Radio Centrum Utrecht: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Helaas heb ik die van 3/11 niet in mijn bezit. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 634 weergaven
-
-