Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Heeft iemand toevallig de One Night Stenders van gisteravond opgenomen? Op de Radio Veronica site is deze niet terug te luisteren vanwege een fout. Er staat nu namelijk twee keer de uitzending van Marisa op.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] 17-04-1987 20u30-21u00 R3 [verborgen inhoud] 17-04-1987 21u00-22u00 R3
-
-
- 2 antwoorden
- 537 weergaven
- 2 followers
-
-
Een speciale Wild in het Weekend, Ruud's verjaardagfeest! Live vanuit Bob's Party Saloon in Uitgeest [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 731 weergaven
- 1 follower
-
-
Drie cassettes 'Hoe zet je lokale omroep op'. [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel1-HoeBeginJeMetLokaleOmroep [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel2-HoeLegJeKontaktenEnMetWie [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel3-WatZijnDeRegelsVanCRM [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel4-DeTechnischeKant [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel5-HetProgrammaBeleid [verborgen inhoud] VARA-HoeZetJeLokaleOmroepOp-Deel6-DeInhoud
-
-
- 2 antwoorden
- 227 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
Dit weekend is rock 'n' roll legende en een van de oervaders van de popmuziek Chuck Berry op 90-jarige leeftijd overleden. Op Radio Extra Gold zondag 19 maart van 10.00 tot 11.00 uur een eerbetoon aan Chuck. Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 663 weergaven
-
-
Testuitzending Jeroen Van Inkel omroep MAX Vr 29.12.2017 NPO Radio 5 00.00-01.00 uur Uitzending waarin Jeroen wil kijken of hij het nog kan, en het weer inkomen van het bedienen van de knoppen. Dit alles als voorbereiding op zijn programma s'ochtends tussen 7 en 10 uur ''Je Dag Is Goed'' op Radio 5 dat vanaf 2 januari 2018 bij Omroep MAX te horen is op elke werkdag.
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar de Jukebox uitzending van afgelopen zondag (04-nov.-2018) is er iemand die deze heeft opgenomen en deze hier wil uploaden. Groet Henk.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Vier opnames met Thorvald de Geus. De datering is niet zeker. Wie wil dit voor ons uitzoeken? 1. [verborgen inhoud] 2. [verborgen inhoud] 3. [verborgen inhoud] 4. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 847 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 912 weergaven
- 1 follower
-
-
De Extra Gold site ligt er vandaag door een technische storing bij ons datacenter op Schiphol helaas even uit. Wij kunnen er op dit moment even niets aan doen. Luisteren kan wel : http://stream.idpromotions.nl:8006/listen.pls Hier zijn we "gewoon" te beluisteren via Winamp. Hier : http://stream.idpromotions.nl:8008/listen.pls via 96kbps aacplus en hier : http://stream.idpromotions.nl:8008/listen.pls ook nog ...... De site is hopelijk morgen terug (of deels, want er schijnt nogal wat data verloren te zijn gegaan). 18.37 uur ... en we zijn terug. Met onuitsprekelijke dank aan Jan Hariot. Chat en forum werken pas weer in een later stadium.
-
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
Kan/wil iemand deze dateren? [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik kreeg een verzoek of ik oude afleveringen van De Wilde Wereld wilde plaatsen, voor zover hier nog niet geplaatst. Dit is wat ik heb gevonden, mogelijk zitten er wel enkele doublures in. Dan zijn die voor de nieuwkomers in de club. Edwin. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
TROS-H2 1976 01-15 1600-1720 FerryMaat – NederlandseTop40 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 2 antwoorden
- 671 weergaven
-
-
Geachte Forumgebruikers, Al 2 jaar lang verzamel ik top 40 en top 100 uitzendingen, en ik vroeg me af of sommigen hier nog wat ontbrekende uitzendingen hebben om mijn collectie wat completer te maken. ik ben op zoek naar de Top 100 van 2014 en Top 40 uitzendingen van de eerste helft van 2015. Alvast bedankt.
-
- 2 antwoorden
- 824 weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Uitgezonden 25 December 1987 10.00-11.30: Simone Walraven 11.30-13.15 : Lex Harding 13.15 -14.30 : Rob Stenders 14.30-16.00 : Bart van Leeuwen 16.00-18.00: Erik de Zwart [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 848 weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-