Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Chart date : May 02, 1960 Show [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Chart [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 596 weergaven
-
-
Ik wil niet als een zeikerd over komen (maar dat ben ik natuurlijk wel ) maar ik hoor nu al 4 dagen achter elkaar als ik inschakel op 192 de herhaling van het programma Playback met als hoogtepunt het tweede uur twee keer achter elkaar. Nu vind ik Playback een leuk programma en luister het vaak via de "terugluisteren voor leden" speler. Maar nu is het wel een beetje teveel van het goede Mijn vraag is dan ook of dit opzet is of dat iemand per ongeluk de repeat knop heeft ingedrukt.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Hallo, Ik ben op zoek naar een fragment uit de Daverende 30 van jan/feb 1974 waarin Felix de single van Vader Abraham en Boer Koekoek (waarschijnlijk expres) uit het midden op de draaitafel legt en producer Ad Roland op pad stuurt voor een nieuw exemplaar. Het is rond 1994/95 opnieuw uitgezonden door de AVRO op Radio 2 in een korte serie Steenen Tijdperk-achtige uitzendingen met Hans Schiffers in een toenmalige week van de jaren zeventig. Zou die hele serie wel weer willen horen trouwens. Dank alvast, Edwin
-
- 17 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
uitzending gemist - Extra Gold_May_04_2019 de top 40 5 mei 1979 met rob van wezel 13_02 tot 16 uur.m4a [verborgen inhoud] uitzending gemist - Extra Gold_May_04_2019 de tipparade 5 mei 1979 met bert van der laan 16_02 tot 18 uur.m4a [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Het is toch jammer dat commercie zo'n grote rol speelt in keuzes die de publieke omroep maakt. Ik krijg toch de indruk dat de belangen van luisteraars, die betalen voor de NPO, zo niet optimaal gediend worden.
-
- 10 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
“HOGE TOEZICHTSKOSTEN OORZAAK STOPPEN LX CLASSICS VIA DAB+” 4 mei 2019 Geschreven door Redactie Permalink (Bron Mediamagazine) De hoge toezichtskosten die het Commissariaat voor de Media in rekening brengt is de reden dat de uitzendingen van LX Classics via DAB+ zijn stopgezet. Dit heeft de eigenaar van de radiozender, Lex Harding, bevestigd tegenover deze website. [verborgen inhoud] _________________________________________________________________________ Dat roep ik al honderd jaar. Daar komen de Toezichtkosten (Maffiageld) van het Agentschap Telecom nog bij Nederland is het enige land waar …
-
- 18 antwoorden
- 4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] TROS-H3-19820923-0800-0900-KasVanIersel-Havermoutshow TROS-H3-19820923-0700-0800-KasVanIersel-Havermoutshow
-
- 0 antwoorden
- 711 weergaven
-
-
VOO-H2-19920408-1400-1500-BartVanLeeuwen-TerugInDeTijd [verborgen inhoud] VOO-H3-19900427-0900-1000-BartVanLeeuwen-GoudVanOud [verborgen inhoud] VOO-H3-19900907-1300-1400-BartVanLeeuwen-HaDieHolland [verborgen inhoud] VOO-H3-19900907-1400-1500-BartVanLeeuwen-HaDieHolland [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server 12-5-1989 17-18 uur Top 40 Lex Harding laatste keer [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Frank van der Mast - een nachtje AVRO H3 30-05-78 1 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 2 followers
-
-
Van de Golden Radio NL server 1992-00-00_19.00-21.00_uur_VOO_De_hits_van_1969_(deel_1)_Ad_Bouwman_&_Tom_Mulder_(FM-stereo) [verborgen inhoud] 1992-00-00_19.00-21.00_uur_VOO_De_hits_van_1969_(deel_2)_Ad_Bouwman_&_Tom_Mulder_(FM-stereo) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, heeft iemand de Top 40 en Tipparade van afgelopen zaterdag? Alvast bedankt! Groet Henk
-
- 3 antwoorden
- 930 weergaven
-
-
Hoi, Op verzoek van een aantal mensen heb ik hier de Top 500 van de 10's op QMusic, editie 2019. De reclames, nieuws en weer zijn er ditmaal niet uitgeknipt, 36 uur editten is me wat teveel werk. 🙂 Hier is alles te downloaden/streamen: [verborgen inhoud] Veel plezier ermee!
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Is er iemand die de uitzending van Veronica-20190501-1600-1800-Veronica Inside heeft opgenomen en deze hier wil uploaden. Groet Henk.
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Show [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Chart [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 639 weergaven
-
-
Helaas heb ik op 5 april de tweede aflevering van het Tunes Project gemist. Is er een mogelijkheid dat iemand deze aflevering op het Forum dan wel onder de Code op de Site van 192 beschikbaar stelt? Ik zou er heel blij mee zijn
-
- 19 antwoorden
- 5k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, Wie kan mij helpen aan een Top 40 bij 538 met Jeroen van Nieuwenhuizen? Dank, Edwin
-
- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Holland FM - B.L.O.S - 19940815 - Marcel De Lange's Gesprek Met Chiel Montagne Over Holland FM [verborgen inhoud] Holland FM - 19940900 - Krijn Korringa 3x Over M.V.Communicator Met Ad Roberts- Martin Van Doren [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En voor wie de mooie USB stick nog niet heeft: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
Omdat het gister koningsdag was is dit de opener van de Top 40 27/04/2001 met Wessel ipv Erik [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 740 weergaven
-
-
Cable One ging van start als initiatief van Willem van Kooten en Ad Ossendrijver. Het station was formeel een Britse onderneming en was bij de start onder meer te ontvangen op de kabelnetten van Amsterdam en Rotterdam, maar ook op die van Glasgow en Berlijn. Om het Europese karakter van het station te benadrukken, waren de jingles in het Engels gezongen en spraken de meeste dj's een mengelmoes van Nederlands en Engels, een door Willem van Kooten bedacht taaltje dat hij 'Eurowaals' doopte. Ook de slogan was Engels: The Station of the Stars. De openingsdag: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborge…
-
- 103 antwoorden
- 22,7k weergaven
- 2 followers
-
-
Hallo allen. Ik heb hier zo vlak voor het weekend weer een fijne Top 40 uitzending voor jullie. Dit keer gaan we 33 jaar terug in de tijd met de Nederlandse Top 40 van 25 april 1986. Uitgezonden op Radio 3 op 25 april 1996 met de presentatie van Lex Harding. De lijst is van 26 april. Een fijne lijst met mooie binnenkomers van onder andere Simple Minds, Centerfold en een mooie klapper van de week van Madonna op nummer 17. Anno 1986 was Madonna niet meer weg te denken uit "de lijst der lijsten" en stond ze vaak wel met 5 a 6 singles per jaar in de lijst. Het afscheid van Wham! was aanstaande en George Michael was al druk doende met een solo carriëre…
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Wilfred Geene is er niet, Giel Beelen neemt het over. Niet iedereen was er blij mee. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 946 weergaven
-
-
Op 25 mei wordt voor de tweede keer de Somertijd Reanimatiedag georganiseerd. In de Somertijd uitzending van vandaag werd er al volop aandacht aan besteed, met o.a. het verhaal van en verteld door Jan Paparazzi. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-