Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 994 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 855 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
Sinds vorige week is op DAB een nieuw non-stopradiostation met vooral hits uit de jaren zeventig te horen: Retro Radio. Het is de vervanger van radio 538 non-stop. Opmerkelijk, want er was ook al Radio 10 Gold en ondanks de eerdere berichtgeving is ook Radio Paradijs hier in mijn regio nog steeds op DAB te beluisteren. Allemaal non-stop oldies. Maar waar blijft nu toch dat ene echt goede albumrock station? Paul
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 768 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
In de jaren 80 was ik dj bij Transatlantic Rotterdam. Ik ben op zoek naar het volledige jinglepakket op MP3 formaat. Wie kan me helpen? Vast bedankt
-
-
- 65 antwoorden
- 16,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 22 juli 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie programmering. Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 22 juli 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie programmering. Zelf geschreven, zelf gefloten Eerste keer dat we Roger tegenkomen. Eerste single stamt uit 1962, toen nog als Rog Whittaker. En dat zelf fluiten is echt nog niet zo makkelijk. Twee zangers, 1 single S…
-
https://pixeldra.in/u/VNCmFC helaas is de opname van de tipparade mislukt.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 3,4k weergaven
-
-
-
https://pixeldra.in/u/OzHJxg
-
- 2 antwoorden
- 877 weergaven