Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.482 discussies in dit forum
-
Hallo Oldies liefhebbers, Met december luisteren we alweer naar de laatste maand van dit geweldige jaar Hier is de uitzending van vanmiddag: December 1968 ....these are the songs you would have heard on the radio in... December 1968 Bijna 4,5 uur lang UK releases van die maand en enkele hits uit die tijd Hier te downloaden en te beluisteren: [verborgen inhoud] De playlist zit erbij 😄 Volgende week begint 1969... Wederom dank aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen
-
- 0 antwoorden
- 945 weergaven
- 1 follower
-
-
Vijf jaar geleden presenteerde Tim Fisher een afscheidseditie van de Eurohit-40 op Radio Netherlands - de Engelse dienst van de Wereldomroep. Voor één keer geen actueel Europees hit-overzicht, maar vijfenzestig jaar Nederlandse popmuziek in vijftien minuten, van Eddie Christiani tot Gers Pardoel. Uitgezonden op 29 juni 2012 per kortegolf naar "de zendrichtingen" Noord-Amerika, Azië, Afrika, en Europa. Voor die laatste uitzenddag had de distributieafdeling van de Wereldomroep - op eigen initiatief - nog allerlei zendfrequenties gereactiveerd die al lang waren stilgelegd. Zo ging dat indertijd, en als producer van die laatste dag van de Engelse uitze…
-
- 0 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
Hallo Oldies liefhebbers Hier is de uitzending van vanmiddag: Juni 1967 ....these are the songs you would have heard on the radio in... June 1967 Bijna 4,5 uur lang UK releases van die maand en enkele hits uit die tijd Hier te downloaden en te beluisteren: [verborgen inhoud] Met grote dank aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen
-
- 0 antwoorden
- 944 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 944 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik zoek de juiste uitzenddatum. De opname begint om 14:00 met het nieuws. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
VOO-R1-19860723-2100-2200-Jan de Hoop-Zwoele zomer avond. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 1 antwoord
- 944 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Het moet maar eens afgelopen zijn. Hier in Groningen is aardbevingsproblematiek sinds vele jaren. Al vele jaren wordt daar in de nationale media aandacht aan besteed , soms op goede manier , vaak < vooral bij commercielen> op een manier die enkel bedoeld is om of te ridiculiseren of louter en alleen om zelf benoemde grootheden uit de Randstedelijke/ Hollandse media een platform te geven hun eigen ego een boost te geven, hypocriet en huichelachtig. De realiteit hier in deze provincie en met name in een aantal dorpen is met het oog op de toekomst dusdanig dat hele dorpen voor het grootste deel gesloopt en dmv nieuwbouw veilig worden gesteld v…
-
Voor velen van ons een bekende opname, maar gelukkig komen er altijd weer nieuwe forumleden. Dirk vroeg mij of ik deze opname voor hem had, 'desnoods tegen betaling'. Ik heb hem uitgelegd dat het zo op dit forum niet werkt. Ik hoop althans dat geen van de leden ooit geld vraagt voor zijn of haar oude opnames, die we allemaal kunnen verzamelen dankzij elkaar. De Top 100 van 1972, zoals uitgezonden door de NOS op H3 met Felix Meurders en Vincent van Engelen ('Heug en Meug') Helaas niet de complete uitzending, dit is volgens mij alles wat er circuleert. Als er ooit meer opduikt, houd ook ík me zeer aanbevolen. Edwin [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
- 1 follower
-
-
In navolging van Lex Harding heeft 'Mister Top 40' ook een boek+ 3 cd's uitgebracht (De 40 Top Jaren), waarin hij vertelt over zijn mooiste herinneringen aan memorabele platen uit de Nederlandse top 40. Blijkbaar was het een lucratieve business voor Lex en heeft Erik daar ook brood in gezien. Anekdotes over Tom Jones, George Benson en Avicii (Adje wordt ook nog even genoemd) komen o.a. in dit interview aan de orde. Voor de geïnteresseerden hierbij het interview: [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 3 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
Hierbij de Middagboot van Bart Serlie op R Waddenzee (1602 kHz) van 2013 02 17. 2013 02 17 Sun 1400-1500 R Waddenzee (1602 kHz) - De Middagboot - Bart Serlie... 2013 02 17 Sun 1500-1600 R Waddenzee (1602 kHz) - De Middagboot - Bart Serlie... 2013 02 17 Sun 1600-1700 R Waddenzee (1602 kHz) - De Middagboot - Bart Serlie... We Transfer bestand (klik op Download en volg de instructies). Tot 2 maart a.s. http://we.tl/uNMtZT4K7L Theo
-
-
Top 40 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
19 minuten van een AVRO maandagavond. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
Radio192 13 Februari 2003 06:00 tot 18:00 [verborgen inhoud] 06:00-09:00 Micheal Bakker 09:00-10:00 Chiel Montagne 10:00-12:00 Peter Teekamp 12:00-14:00 Wil Luikinga 14:00-16:00 Ferry Maat 16:00-17:00 Bruno de Vos 17:00-18:00 Luc van Rooij Radio192 13 en 14 februari 2003 18:00 tot 06:00 [verborgen inhoud] 18:00-19:00 Peter van Dam 19:00-21:00 Ferry Eden 21:00-23:00 ? 22:00-24:00 ABTT Nonstop 24:00-06:00 Nonstop
-
- 1 antwoord
- 942 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
Ik heb hier een gedicht van Joost Nuissl over The Cats in een programma van en voorgedragen door Jan van Veen. Wie heeft de hele uitzending of een betere versie van hetgeen hier wordt weergegeven. [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 942 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb wel een "zwak" voor Jeroen. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 942 weergaven
- 1 follower
-
-
Zondag 6 november 2016, 10-11u Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondagmiddag 6 november 2016, 15-17u LIVE met verzoekjes Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: uur 1 [verborgen inhoud] Beluister: uur 2 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
WIE KAN mij helpen aan het progamma Pirate Gold dat zondag is gezonden groetjes romy
-
- 0 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
Tot en met woensdag kan je stemmen voor de onvergetelijke luisterlijst, uit 100 belangrijkste radioprogramma's/radiofragmenten/radiomakers. Er staan wat pareltjes tussen, maar ik mis een paar gouden radiomakers en programma's: -Dolf Brouwers, parlementair medewerker van de VARA -Peter Holland -Kees Schilperoort -Thijs van der Brink -de avondspits (wat iets anders is als Frits Spits) -Avro's 13 speciaal -praatpaal 15 -Birgit Gantzert -(Jack Spijkerman met zijn) Steen en Beenshow Ik vind de huidige lijst maar erg willekeurig. Dan nog iets: op Twitter kwam ik Pierre Papa tegen, die zei Peter Holland…
-
VOO-H3-19770708-1900-2000-LexHarding-DeNederlandseTop40
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
-
-
Met Gemini de nacht door via Marina Radio Eindhoven - 1981 presentatie Tom van Dauven door mijzelf opgenomen en omgezet naar digitaal [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
- 1 follower
-