Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
AVRO-R3-20010917-0910-1013-GerardEkdom-Arbeidsvitaminen AVRO-R3-20010917-1117-1205-GerardEkdom-Arbeidsvitaminen Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 1 antwoord
- 922 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ron Hofstad Radio-31121981-2300-2345jaarwisseling-ErikBeekman [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 922 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
het vervolg ..1978-10-14 de dikvoormekaar show NCRV 1330-1400 [verborgen inhoud] gr jan V
-
- 0 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
-
Volgens de cassette een Top 40 uit 1992.... nee dus, hoor Olympische Spelen. Kan iemand deze twee uur uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 922 weergaven
-
-
De Top 40 van 11 Maart 1978 met Henri Verwoert [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 11 Maart 1978 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 11 Maart 1978 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 8 Maart 1986 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 7 Maart 1992 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
Nog een uitzoekserie. Komt vanaf zee, ik zoek tijdstip en eventueel de presentatie. Komen uit archief van Martin. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
Vandaag lees ik de veiling van de niet-landelijke commerciële FM-kavels ( bron) Dit zijn de startbedragen van de veiling van de niet-landelijke commerciële FM-kavels | Radiowereld Wat mij opviel was dat er veel frequenties bij elkaar geveegd zijn of lijkt dat zo ? Wie kan meer vertellen
-
-
- 10 antwoorden
- 921 weergaven
- 1 follower
-
-
In navolging van Lex Harding heeft 'Mister Top 40' ook een boek+ 3 cd's uitgebracht (De 40 Top Jaren), waarin hij vertelt over zijn mooiste herinneringen aan memorabele platen uit de Nederlandse top 40. Blijkbaar was het een lucratieve business voor Lex en heeft Erik daar ook brood in gezien. Anekdotes over Tom Jones, George Benson en Avicii (Adje wordt ook nog even genoemd) komen o.a. in dit interview aan de orde. Voor de geïnteresseerden hierbij het interview: [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 3 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
In het programma 40 jaar Top 40 op 27 November 2005 was Tom Mulder te gast, voor het eerst na zijn hersenbloeding. [verborgen inhoud] Zie ook : [verborgen inhoud] Ik heb gisteren een IDE HD teruggevonden, waar opnamen van m'n eerste Dream satelliet ontvanger opstaan. De Mega Top 50, die ik gisteren poste en deze opnamen komen van die HD. Mogelijk staat er nog meer op. Wat ik al wel zag is het programma op RTL4 over het herstel van Tom : [verborgen inhoud] Mocht daar belangstelling voor zijn, laat dat dan svp hier weten.
-
-
- 2 antwoorden
- 921 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
Mogelijk heb ik dit toen voor één van m'n kinderen opgenomen. Maar wie weet zijn er forumbezoekers die dit leuk vinden om te horen. In het eerste uur presenteert Wessel van Diepen de Top 10 van deze Top 40 : [verborgen inhoud] In uur 2 hoor ik Niels (Hoogland) & Foukje (de Both). [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
Nova-19820509-1430-1500-HermanDeGraaf - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
VOO-H3-19830225-1900-2000-Bart van Leeuwen. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 921 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 920 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 920 weergaven
- 1 follower
-
-
Een Let's Twist Again uit 1976. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 920 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio 192 - 01062003 - 0044-0208 Uur - Big Daddy's Dance Classics [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 919 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 919 weergaven
-
-
Ook nog voor Ray (en anderen), deel 2 van The Stones Story in Poster, de versie uit 1982. Net als 1977: dank aan de originele uploader. Deel 2A (4 maart ’82) [verborgen inhoud] Deel 2B: [verborgen inhoud] Deel 3 volgt vanavond. Groet, Edwin
-
- 0 antwoorden
- 919 weergaven
-
-
Een fragment met Felix Meurders. Benieuwd of deze te dateren is. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 919 weergaven
-
-
Grootnieuwsradio 1008 zit opnieuw in financieel zwaar weer. Op korte termijn is er 600.000 euro nodig om aan de lopende verplichtingen te kunnen voldoen en te kunnen blijven bestaan. Om helemaal schuldenvrij te zijn heeft Groot Nieuws Radio 1 tot 1,4 miljoen euro nodig. Dat heeft bestuurslid Ron de Rover woensdagmorgen bekend gemaakt in het programma Café Grande. Ron de Rover legt uit waar het verschil tussen de 1 en 1,4 miljoen in zit: "Veel grote schuldeisers hebben een aanzienlijk deel van het bedrag kwijtgescholden. In totaal is er 1,2 miljoen kwijtgescholden! Ook de Belastingdienst is een grote crediteur waar we mee in gesprek zijn over kwijtschelding van een…