Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.482 discussies in dit forum
-
Een duik in m’n fragmentenarchief levert de volgende publieke zaken op voor de achtste 19390908 Polygoon - Willem de Vlugt - Spoorwegtentoonstelling 100 jaar Nederlandse Spoorwegen [verborgen inhoud] 19640908 RNW - - Battle of Arnhem 20 years [verborgen inhoud] 19750908 2110 TROS - Monique van Erp - Aankondiging EDIT [verborgen inhoud] 19780908 1605 NOS - Felix Meurders - Nationale hitparade [verborgen inhoud] 19780908 2147 STER - - Loeki, Reclame EDIT [verborgen inhoud] 19800908 1930 AVRO - Ad Visser - Toppop - Uitgaansagenda [verborgen inhoud] Ook even buurt…
-
-
- 3 antwoorden
- 923 weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar opnames van de VARA-radiouitzending van Live Aid, van 13-07-1985 op Hilversum 3. Iemand die daar toevallig iets van heeft?
-
- 0 antwoorden
- 923 weergaven
-
-
VOO-H3-19770617-1900-2000-LexHarding-DeNederlandseTop40
-
- 1 antwoord
- 923 weergaven
-
-
Gisteren begon Het Avondcircus bij SLAM! met Daniël Lippens (die terugkeert nadat hij bij 538 zijn avondprogramma verloor) en Erik-Jan Rosendahl (sidekick RickvanV bij Radio 2). [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 923 weergaven
- 1 follower
-
-
Ja,...misschien een gekke vraag, maar heeft iemand een avondspits uit 1984 waarin Two Tribes van Frankie Goes To Hollywood de Steunplaat is? Ik heb hier alleen eens de zaterdag aflevering gevonden waarin hij wordt geïntroduceerd voor de aankomende week.
-
-
- 2 antwoorden
- 923 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 923 weergaven
-
-
sinds halverwege mei knipt de NPO bij de radio uitzendingen het nieuws en reclame eruit. Ik vind dit eigenlijk zeer storend omdat ik vind dat dit er gewoon bij hoort. Ik heb ook al een mailtje richting 3fm gestuurd, maar de enige reactie die ik dan krijg is dat ze het zullen doorgeven. Wat vinden jullie hiervan? Ik vind dat de NPO de uitzending gemist van de radio gewoon compleet moet laten en niet doelbewust reclame/nieuws eruit knippen. gr niels
-
- 7 antwoorden
- 923 weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 VPRO-H3-19700724-1208-1300-JoostDenDraaier-Top30 [verborgen inhoud] VPRO-H3-19700724-1300-1342-JoostDenDraaier-Top30 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 923 weergaven
- 1 follower
-
-
bron: Spreekbuis. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 922 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 2 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
De Top 40 van 4 Oktober 1969 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 4 Oktober 1969 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 4 Oktober 1969 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 2 Oktober 1982 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 1 Oktober 1994 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
Hallo allen. Ik heb weer een mooie Top 40 uitzending voor jullie. Dit keer die van precies 36 jaar geleden, de Top 40 van 24 december 1982 met presentatie van Erik de Zwart die het toen al goed deed als Top 40 presentator. Met veel mooie liedjes van onder andere Phil Collins, Marvin Gaye, Vitesse en ook uitstekende debuutplaten van Het Goede Doel, Wham! en Kid Creole. Klapper van de week is van Culture Club en ook Prince was langzaam aan terrein aan het winnen. De gekte rond Doe Maar bereikte het hoogtepunt met de single De Bom op nummer 1. Het einde van ABBA was langzaam aan in zicht. Under Attack was één van hun laatste noteringen. Ik wens ieder…
-
- 1 antwoord
- 922 weergaven
-
-
Hoi allemaal, heeft iemand de intro van de plaat en z'n verhaal? Ik doel op de versie met als achtergrondmuziek Heather van The Carpenters en die in ingesproken door Erik de Zwart.
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
Een opname voor “de jeugd†deze keer, de Non Stop 40 uitzending op Radio 538 van 13 januari 1996. Alles gebeurde destijds nog op cassettes, en omdat de reguliere uitzending vier uur duurde en de non stop variant drie, nam ik liever de laatstgenoemde op. Hoe je ook over het muziekaanbod van destijds mag denken, er zitten wel weer wat juweeltjes tussen! Op de hoogste positie Linda, Roos en Jessica, drie dames uit GTST. Blijft een leuk nummer! Overigens hoor je aan het begin van de opname de laatste minuten van de voorafgaande uur, wat eindigt met een pracht persiflage op deze hit! Op 2 een hit van Mariah Carey met Boyz II Men en op 3 een staaltje hollandhouse van Pa…
-
- 0 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
Geachte medegebruiker, Alle links die ik aanklik leveren een 404 op. Bijv. [verborgen inhoud] en [verborgen inhoud] Ik was op zoek naar opnamen van VOO, Leo van de Goot op (ik meen) vrijdagavond, omstreeks 1983. Wie weet raad? Dank van Bauke Jan Douma
-
-
- 3 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
VOO-19860723-2200-2300-Sjors Mustert-De geschiedenis van de Erotisch muziek. [verborgen inhoud] Met dank aan wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 2 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
Gewaardeerde radio freaks, Omdat ik al jarenlang lid ben, en het enorm waardeer wat er allemaal gepost is geweest, deze 'repost'.... Deze opnames komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel. Hier 54 opnames uit 1990. 1991 en 1992 komen nog, en wellicht een paar van jaren daarna, maar voor mij was de magie van radio (veronica) er toen wel een beetje vanaf, ook door de in mijn ogen slechtere muziek nummers die de top 40 haalden / populair waren. Uiteraard waren er zeker nog wel goeie nummers, maar je door de captain jacks, scatman Joh…
-
-
- 3 antwoorden
- 921 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik begon al even in een andere draad hierover. De DVMK show dus. Als je het internet afstruint dan kom je verschillende info tegen over aantallen afleveringen. De ene beweerd een complete verzameling te hebben van 320 afleveringen en de ander zegt dat er 518 zijn. De lijst van 518 telt echter ook de herhalingen mee en de tv-afleveringen. Als ik er van uitga dat het getal 518,minus de tv afleveringen en de herhalingen, het juiste zou moeten zijn dan zijn er dus zo'n 450 afleveringen. Ikzelf ben in het bezit van zo'n 400 stuks, het gehele jaar 76 ontbreekt, dus dat zou kunnen kloppen. Eind jaren 80 heb ik eens een advertentie gezet in de telegraaf. Maand…
-
- 2 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
Leo van der Goot is terug op KX: [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 921 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Zondag 1 mei 2016 - Jos Heymans te gast over zijn bezoek aan Mi Amigo in Playa in 1976 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 921 weergaven
-