Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Volgens mij het geluid van een tv opname uit de jaren 70 van een Veronica totaal programma (toen ik tv nog knus vond) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
- 1 follower
-
-
Hierbij de 3FM Mega Top 50 Jaarlijst over 2015. Deze Top 100 is op Nieuwjaarsdag uitgezonden tussen 10 en 18 uur. De opname is gedaan via de stream en is per uur gesplitst in de reclameblokken. 10-11 [verborgen inhoud] 11-12 [verborgen inhoud] 12-13 [verborgen inhoud] 13-14 [verborgen inhoud] 14-15 [verborgen inhoud] 15-16 [verborgen inhoud] 16-17 [verborgen inhoud] 17-18 [verborgen inhoud] Link Lijst: [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 737 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 873 weergaven
- 1 follower
-
-
Opnames van Transatlantic 97.3 fm Rotterdam. 10 en 11 juli 2015. [verborgen inhoud] Wordt verwijderd op 21 juli 2016.
-
- 0 antwoorden
- 607 weergaven
-
-
En daar is er weer één. De Top 40 van 9 augustus 1991. Presentator Erik de Zwart presenteert de lijst vanuit London waar hij op bezoek is bij het populaire station Capital FM. Dank gaat uit naar Evert Stolman die deze lijst een paar jaar terug gedeeld heeft bij de buren. [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
Radio Mi Amigo 192 20041215 Test Uitzending 18.30-20.30.mp3 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 0 antwoorden
- 607 weergaven
-
-
Radio Oost neemt je van 31 oktober t/m 6 november weer mee terug naar je jeugd in de 'Week van het vinyl'. Luister naar de mooiste evergreens en maak elke dag kans op een prachtige retro-radio!
-
- 0 antwoorden
- 662 weergaven
-
-
Twee uitzoekopnames: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
In samenwerking met de Beatles fanclub zenden Wibo Dijksma, Jan Cees ter Brugge en Michiel Tjepkema elke twee weken een documentair programma uit over The Beatles. Op internet. De inmiddels meer dan zeventig delen lopende serie wordt verspreid via de Beatles Fanclub. Ik heb samen met de mannen twee afleveringen gemaakt over The Beatles op de Nederlandse radio. de eerste is deze week online gekomen. In deze aflevering aandacht voor onder meer The Beatles Story op Radio Veronica, de terugbetaling van de gestolen mondharmica door de KRO, Veronica's Beatles dag en meer. Verder een exclusief interview met Lex Harding over zijn Beatles-momenten (vanaf Radio 227 in196…
-
- 6 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
-
-
Met dank aan @pvanklei [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 716 weergaven
-
-
uur 1 : [verborgen inhoud] uur 2 : [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Sander Hoogendoorn - Sanderdome Jaargang 2015 (compleet)
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Radio 10 Gold 1e programma van Tom Mulder 4-3-1991 10-13h [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 745 weergaven
- 1 follower
-
-
hé, hé, bij Radio 10 hebben ze een 60-70's weekend? Enfin prachtige platen die ik daar vrijwel nooit hoor, helaas. Maar ze hebben ze gevonden en zo is de oudere-jongere zoals ik een fanatieke luisteraar. Ik zat te genieten toen ik deze hoorde……..Herb Alpert met This Guy's in Love with You. "ze kunnen het wel, als ze maar willen".
-
- 17 antwoorden
- 3k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Have fun :-) Groetjes Henkjan
-
- 0 antwoorden
- 5,3k weergaven
-
-
Wil je weer mee stemmen voor de Nederbeat top 40 editie 2019 (6e jaargang)? Stemmen gaat als volgt: Stuur je lijstje met jouw 10 favoriete Nederbeat platen naar wijdraaien@gmail.com -De opgegeven titel en artiest moeten vallen binnen de releasedata 18-4-1960 t/m 31-8-1974 -Uitsluitend artiesten van Nederlandse bodem -Lijstjes zonder rangschikking op nummer (waarbij er vanuit gegaan word dat 1 het meest gewaardeerde plaatje is) kunnen niet in behandeling worden genomen omdat rangschikking een voorwaarde is om een top 40 samen te stellen -Aan de samen te stellen lijst zoals die word uitgezonden en gepubliceerd kan geen enkel recht, noch enige historische …
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 777 weergaven
-
-
-
Op 4/4/1999 zond 538 voor de 4e keer de House Top 100 uit. Compilatie van de laatste 2 uur met Jurjen Gofers [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 734 weergaven
-
-
Hallo radio vrienden , in de jaren 70 kwam ik veel tussen de middag bij mijn grootouders. Omdat ze naast ons woonden en mijn opa ook tussen de middag thuis was zeer gezellig. Onder de houten tv stond een erres lampenradio waarop steevast het programma tussen 12 en 2 te horen was ( hilversum 1 of 2 denk ik ) . Raden maar .....en de berichten voor land en tuinbouw . Zouden jullie voor mij eens willen kijken of er wat bij jullie is van Kees schilperoort , raden maar en of een aflevering van tussen 12 en 2 . Volgens mij was hans van willigenburg of ted de braak ook aan het programma verbonden . In mijn herinnering zal het rond 1971 geweest zijn…
-
- 26 antwoorden
- 7,1k weergaven
- 2 followers
-
-
3 april Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] 4 april Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 714 weergaven
-