Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Bertus Biervilt,

Weer een publieke dag van fragmenten en weer een paar vragen mijnerzijds: 19621014 2100 AVRO - - Paul Vlaanderen - Het margomysterie [3] - George Kelburn verandert van mening [verborgen inhoud] 19661014 0740 NRCV - Henk Beernink, Bauke Roolvink, Enzo Toxopeus, Pieter Jan Biesheuvel - Radiokrant - Nacht van Schmelzer [verborgen inhoud] Wie iets meer weet over deze opname: van welke omroep en uit welk programma komt dit (ik hou het vooralsnog op NCRV en Radiokrant), wie is de presentatie en wie de interviewster? 19661014 1500 Polygoon - Philip Bloemendal - Middag na nacht van Schmelzer [verborgen inhoud] 19…

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 738 weergaven
  2. Kerstmarathon 25, 26 december 1980 Radio Lokaal en SIRO [verborgen inhoud]

3. Gast
    Started by Gast,

Hallo allemaal, Weet niet of ik hier goed zit. Ben op zoek naar programma’s van Radio Noordzee Nationaal. Wie van de forumleden heeft deze, en wil ze op dit forum delen? Alvast bedankt. Groetjes, Anky

4. In 2008 heb ik deze digitale opname verkregen van Oldies45, 1961, Dick van 't Zand als Dick Duster met de grote concurrent van "Tussen 10+ en 20-" (was dat niet met Jos Brink?). "Tijd voor teenagers" werd later in de jaren 60 gepresenteerd door Herman Stok. Leuk voor degene die in die tijd opgroeide....... Ik heb deze opname in 2023 ook al eens aangeboden, maar ja, de link is allang verlopen. Dus in de reload. Hilversum-1 - VARA - Januari 1961 (precieze dag weet ik niet... gegadigden???) - 1700-1757 - Tijd voor teenagers - Dick Duster pixeldrain12 VARA-H1-19610100-1700-1753-DickDuster-TijdVoorTeenager...This file has been shared with you on pixeldrainGroet Henk Kruize

5. Started by dave76,

Wie had dat ooit gedacht maar het is er toch echt van gekomen. De (eenmalige?) terugkeer van één van de leukste radioprogramma's ooit, Ekstra Weekend. Op de Facebook pagina van Michiel Veenstra stond het bericht dat Qmusic DJ Domien Verschuuren een eigen radiozender was gestart. Verschuuren die zelf 2 jaar bij Ekstra Weekend als producer betrokken was zocht contact met Michiel Veenstra, Geard Ekdom en Tjitse Leemhuis om samen nog een keer Ekstra Weekend te maken. De heren gingen hier graag op in en dus was het gister zover. Ik was zelf aan het werk dus ik heb het gemist. Het koste wat moeite om een link te vinden. Het goede nieuws is dat ik een Mixcloud link heb gevonden …

6. Started by Vincent,

Dit was in die periode mijn favoriete programma. Stenders & Van Inkel. Hier een komplete aflevering van 24 jaar geleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  7. Started by Tino,

Helaas niet meer te beluisteren op Veronica [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  8. Arrow (Classic) Rock Radio 14-10-2004 Non Stop Muziek 20.59-22.00 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DPNDNIWWYWMQ.mp3 (Dank aan "jepatrick"/?) Robin

• 0 antwoorden
    • 629 weergaven
  9. Started by h.roos,

VOO-H1-19841226-1100-1200-Annette van Trigt-85 Nederlanders. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  10. Started by Bosmeester,

Zondag 27 december j.l. werd de laatste 80's NonsTop 40 gemaakt door Frits Spoor uitgezonden op Extra Gold en toen stond het jaar 1988 centraal, wie heeft deze uitzending in zijn/haar archief? Ook wil ik van de gelegenheid gebruik maken om zijn opvolger David Roest van harte succes te wensen met zijn nieuwe uitdaging!! Gr. Arnold.

• 1 antwoord
    • 770 weergaven
  11. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

12. KRO-H3-19810107-0800-0900-PeterVanDam-MannekePop-EersteKeerPeterBijKRO Opname uit het archief van Ton van Draanen

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  13. Zaterdag 2 april 2016 - Van Alles & Nog Wat Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 3 april 2016 - Van Alles & Nog Wat Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondagmiddag 3 april 2016 - LIVE van 15.00-17.00 uur met verzoekplaten Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister hier uur 1: [verborgen inhoud] Beluister hier uur 2: [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  14. Gast
    Started by Gast,

Zowel Atlantis Fryslan als Radio 0511 hebben een lange middengolftraditie in Friesland en beide hanteren een oldies formule met gepresenteerde weekendprogramma’s. Sinds enkele weken hebben beide een gezamenlijk weekend programma met presentatoren van beide stations. Radio 0511 heeft een middengolf LPAM frequentie teweten 1485 khz. Beide stations hebben de wens volledig samen te gaan en verder te gaan onder de naam Radio 0511. Dat betekent dat de naam Atlantis Fryslan dus uit het radiolandschap zal verdwijnen. Naast weekend gepresenteerde programma’s zal er bij Radio 0511 ook ruimte zijn voor het heruitzenden van nostalgische zeezenderprogramma’s, immers de inspiratie…

• 5 antwoorden
    • 901 weergaven
  15. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En vervanging in verband met vakantie: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 795 weergaven
  16. De Top 40 van 25 Januari 1969 met Jaap Jansen [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 25 Januari 1969 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 4, 1969 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 26 Januari 1985 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  17. Started by MarcelteB,

Misschien niet voor het archief, maar ik denk nog een stel VIPcasts te hebben. In mijn herinnering nooit echt uitgezonden, maar alleen podcasts met BN'rs. Is dat het waard om mijn stoffige zolder op te gaan?

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  18. Van de Golden Radio NL server HofstadDenHaag6-8-1982-12-13 [verborgen inhoud] HofstadDenHaag6-8-1982-12-13-2 [verborgen inhoud]

19. [verborgen inhoud]

• 33 antwoorden
    • 5,4k weergaven
  20. Gast Mark-Rüdiger Braun
    Started by Gast Mark-Rüdiger Braun,

Hi, I have lost my Hard Disk and I have lost the Ekstra Weekend Marathon from 3FM. Where can upload the 12 hour Marathon via Zippshare? This was Offline Thanks!

21. Peter van Dam op 675 Radio 10 gold op Koninginnedag, jaartal onbekend.... Wim

• 1 antwoord
    • 714 weergaven
  22. Started by martinja,

VOO Grote Verwarring 29-7-1981 [verborgen inhoud]

23. Gast Max
    Started by Gast Max,

De Lage Landenlijst 2016 & 2017

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  24. Started by Vincent,

1978 Ik heb het laatste jaar van dit programma van Willem van Beusekom uitgezocht. Hier vind je het overzicht van de programma's voor zover ik deze heb kunnen achterhalen. Aanvullende informatie is altijd welkom. [verborgen inhoud] En de opnames die in ons archief zitten: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Mocht je uit 1978 opnames hebben die niet hier boven staan, we houden ons van harte aanbevolen.

• 25 antwoorden
    • 4,2k weergaven
  25. Started by martinja,

Cleaned by Oldies 45 Uitgezonden door Veronica Den Haag Waarschijnlijk 1979 Veronicadenhaag1 [verborgen inhoud] Veronicadenhaag2 [verborgen inhoud] Veronicadenhaag3 [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.