Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Vincent,

Voor het dateren van een aantal VOO Hilversum 4 programma's uit begin 1976 ben ik op zoek naar scans van de Klassieke Top 10 uit het gedrukte exemplaar. Het gaat om de volgende data: 16-01-1976 30-01-1976 06-02-1976 13-02-1976 20-02-1976 Wie kan mij hiermee helpen?

• 4 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  2. Started by Ton de Groot,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 598 weergaven
  3. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 738 weergaven
  4. Started by dave76,

Hoi allen. Ik heb weer een fijne Top 40 voor jullie. Met dit keer die van 30 september 1988. De presentatie is in handen van Lex Harding. [verborgen inhoud] En een extra verassing omdat deze club nu 50 leden telt. Allen dank voor jullie aanmelding. Ik zal proberen regelmatig een nieuwe Top 40 te uploaden. En je mag natuurlijk ook zelf een Top 40 delen als je er één of meer hebt in je verzameling. Hier is de verassing. Ik zeg niet wat erin zit. Gewoon aanklikken. [verborgen inhoud]

• 7 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  5. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 587 weergaven
  6. Started by martinja,

Ver828-2004083004000500BartVanLeeuwen-4juli1973 [verborgen inhoud] Ver828-2004083005000600KarelVanDeKemp-CountryTime [verborgen inhoud]

7. Started by martinja,

TROS-H3-14081975HugoVanGelderen-FerryMaat1500-1809Tipparade-Top40 [verborgen inhoud] TROS-H3-26061975LexHarding-HugoVanGelderen1200-1511BKenP-Tipparade [verborgen inhoud]

8. Van de Golden Radio NL server Caz(88.1)_300607_2300-2400(Blended+overschakeling Arrow) [verborgen inhoud]

9. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Knolleke voor het uitzoeken

• 0 antwoorden
    • 829 weergaven
  10. Started by henkjan2016,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 796 weergaven
  11. Gedigitaliseerd vanaf cassetteband [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 1 antwoord
    • 776 weergaven
  12. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 597 weergaven
  13. Started by henkjan2016,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 800 weergaven
  14. De Top 40 van 25 September 1982 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 25 September 1982 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1982 week 38 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 24 September 1988 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 902 weergaven
  15. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  16. Started by henkjan2016,

Hallo iedereen, Wij beginnen steeds meer het fenomeen STACK te ontdekken. Aangeboden via www.TransIP.nl. Hierdoor maken wij de aangeboden podcasts/shows voor een langere tijd beschikbaar en voorkomen wij veel upload, herupload, plaatsen van linkje etc-werk. Ik krijg wel eens vragen of er een stack/club aangemaakt kan worden van een bepaalde DJ / show etc. Om te voorkomen dat er clubs worden aangemaakt, waarbij het aanbod niet erg stormloopt (zie Gerard Ekdom) en hierdoor inactieve draadjes/clubs ontstaan, heb ik de onderstaande vraag aan een ieder van jullie. Ik wil eigenlijk van jullie weten wie behoefte heeft aan een club van wel…

• 0 antwoorden
    • 729 weergaven
  17. Patrick Kicken in gesprek met: Jeroen van Inkel ([verborgen inhoud]).

• 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  18. Rick van Velthuysen startte alweer 38 jaar geleden als dj bij het lokale radiostation "Vrije Radio Bollenstreek". De jaren heeft de diskjockey alle vormen van radio meegemaakt. Van radiopiraat naar de publieke radio én televisie tot aan de start van commerciële radio. Nu is hij ook zeer actief op gebied van digitale radio. Volgens Van Velthuysen gaat het radiolandschap komende 3 jaar radicaal veranderen. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 756 weergaven
  19. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 2,4k weergaven
  20. Started by SIrhc,

Vanaf maandag 2 oktober a.s. gaan we volgens een nieuw schema draaien. Dit schema kun je hier vinden: [verborgen inhoud] Tussen 9.00 en 23.00 uur zijn er oude KX programma's te horen en tussen 23.00 en 09.00 uur lekkere muziek uit de KX archieven!

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  21. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 2,4k weergaven
  22. Started by Tino,

[verborgen inhoud] Uitgezocht door Knolleke

23. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 7 antwoorden
    • 2k weergaven
  24. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 892 weergaven
  25. Started by Ton de Groot,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 474 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.