Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 824 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 63 antwoorden
- 10,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 985 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 873 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 877 weergaven
-
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 5 februari 2017 20.00- 22.00 uur en 10 februari 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Kees Brinkerink Vandaag weer eens dat verschijnsel waar wij van Playback 1967 zo dol op zijn: een groep die hier vrijwel onbekend is gebleven. En niet alleen hier. Ook in hun eigen VS hoorden maar weinig mensen van ze. Ik heb het over Gentle Soul (foto). Het tweede deel van de naam… lees verder > Lees verder
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 149 antwoorden
- 36,2k weergaven
- 9 followers
-
-
[Verborgen inhoud]
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Ik begin een echte kroegtijger te worden. In het internetradiocafé ben ik stamgast (alhoewel ik me soms ook barman voel), maar ik kwam ook graag in het helaas gesloten Countdown Café. Ik heb een leuk nieuw kroegje ontdekt; OmroepWest-20170109-2100-2300-ParkroadCafé24-7 Ik raad je aan er ook eens langs te gaan, vanaf a.s. maandag openen zij een extra bar: Downtown Café. De muziek wordt verzorgd door "DJ' Kees Baars.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 27 antwoorden
- 7,4k weergaven
-
-
Beste forumleden, Dit naar aanleiding van een verzoek van een medelid. Hier de verwijzing naar waar ik tegenwoordig dagelijks naar luister (naast ons forum). Met veel oud Veronica, Mi Amigo en Hilv.3 met Avondspitsen, Nationale Hitparades en vele Soulshows: https://www.mixcloud.com/discover/retro+city:alkmaar/ Het is zoveel, dat je het zoekbalkje wel nodig hebt. Maar dit luistert zeer nauw mbt de spelling. Voor Top 40's zoek ik op Lex Harding (of andere presentator) en voor Nationale Hitparade: Felix Meu (bewust zo genoteerd, aangezien er een Daverende Dertig onder de naam Felix Meurdes (ipv Meurders) staat. Ook hier gevonden 16 complete Avondsp…
-
- 7 antwoorden
- 4,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 663 weergaven
-
-
Bij deze verwijs ik graag naar de 'bandenservice' elders op het forum. Dit betreft cassettebanden uitgegeven door de Stichting Nederlandse Top 40 in de periode juni 1975 tot 1981(?), toentertijd verkrijgbaar in de detailhandel. Het zijn verwijzingen van jaren terug, maar nog merendeels te openen. Route: Forums: Nederland - in zoekbalkje rechtsboven noteren: bandenservice. Je krijgt dan drie jaren: 1975, 1976, 1977. Niet alles is te openen, maar m.n. wel 1975. En hier wil ik het graag over hebben. Kan iemand het volgende aanvullen? Missend is kant B van 18 okt 1975: StNedTop40-19751018-B-Info-1eJaargangNr18-HansMondt, Nu staat van die datum tweemaal A-info erop met Rob Out…
-
- 5 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
Zaterdag 28 januari is de 3 uur durende Nederbeat top 40 op 192 radio uitgezonden! Het ging in het begin technisch even mis. Gelukkig is daar de herhaling: Zaterdag 4 februari 19.00 - 22.00 uur. Presentatie: Jan van Weeterloo … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
-
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 29 januari 2017 20.00- 22.00 uur en 3 februari 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Frans de Graaff Als de Buffalo Springfield nou een andere titel hadden gekozen, zoals Everybody Look What’s Going Down of zo, dan had deze single vast veel meer succes gehad. Liever gezegd: nóg meer. Het is een gouden wet in de popmuziek dat de titel meteen herkenbaar moet zijn. The Turtles doen dat… lees verder > Lees verder
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven