Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 840 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 773 weergaven
-
-
Even een kijkje genomen in Harlingen en een drietal foto's vd JB met 747 antenne die vd voormast naar de zendmast loopt. Vanuit de doorvoer op het dek loopt een deel vd 747 antenne weer omhoog naar de voormast. Tja, superduidelijke plaatjes zijn het niet. Dan ook nog even terug naar vele jaren geleden toen ik via een weblog de verbouwing vd JB heb gevolgd, hier zijn de links voor wie het nog een keer wil bekijken. http://wmbr.loggy.nl/ http://marinebroadcasters.com/Radio Waddenzee/Radio Waddenzee - Jenni Baynton.htm
-
Dat op 31-8-74 de zeezenderij ten einde kwam is voldoende bekend, nou ja bijna ten einde kwam. Zaterdag 6 augustus aanstaande kijken we bij Atlantis 1395 tussen 13.00 en 14.00 uur nog eens terug naar de gebeurtenissen op 1-9-74, 19-8-89 en 5-11-90 dmv geluidsfragmenten.
-
Is er iemand die voor mij de zes delen van de Moody Blues Story heeft.? Weet iemand hoeveel Poster afleveringen er in de seventies en eighties in totaliteit geweest zijn ? Mijn dank is groot. Pietjonk
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 853 weergaven
-
-
Beste mensen, Wie heeft nog radio opnamen van biels en Co? Hierin speelde o.a. Ko van Dijk. Groet van E. vd Leest
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven