Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Radio10Gold_241205_1700-1800(Top4000ErikdeZwartWillemvanKooten [verborgen inhoud] Radio10Gold_241205_1800-1900(JosvanHeerden) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
- 1 follower
-
-
Cable One op een vrijdagochtend. 28-09-90 unknown 08.22-09.13 Klopt de datum en wie is de dj? [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin
-
Beste mensen, Ben al tijden opzoek naar een bepaald hoorspel. Toen ik 8 was had ik mijn eerste radio. Zat een beetje de ethergolven af te zoeken als er iets leuks te beluisteren was. Ik kende toen het genre hoorspel wel maar dan van de bandjes met bewerkingen van kindertelevisieseries. Maar had indertijd nog nooit naar een hoorspel voor volwassenen geluisterd. Maar ik kan mij nog herinneren dat een inspectrice het lijk van een man wordt geroepen waar de schedel is ingeslagen met een schroevendraaier. De actrice had een geagiteerde stem. Ik dacht dat het Sjoukje Hooymaayer was? Maar het kan ook een andere actrice geweest zijn. Weet wel dat na de a…
-
- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 876 weergaven
-
-
Mischien dat ik er iemand een plezier mee doe. Heb er nog veel meer. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groetjes, René
-
- 2 antwoorden
- 754 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 8 januari 2015 20.00- 22.00 uur en 13 januari 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Frans de Graaff Een tijdje terug kon u hier lezen dat de samenstellers van Playback niet alleen van wanten weten, maar ook prive-contacten hebben gehad met diverse popsterren. Vandaag hoort u daar een paar staaltjes van, als ze zelf hun nummers aankondigen. Let op nr. 3, nr. 9, nr. 21 en nr. 30… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Steevast iedere zaterdag in de jaren 80 was er altijd het programma "Los vast" op de radio. Altijd een vrolijke bende met live artiesten en natuurlijke de markante persoonlijkheid van Jan Rietman. In het laatste halfuurtje de Dik Voormekaar show. De Dik Voormekaar shows heb ik allemaal wel teruggevonden, maar zijn er ook opnames bewaard gebleven van Los vast? Ik zou er graag nog eens wat van willen terugluisteren.
-
- 9 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
Weer een tape digitaal gemaakt uit de Radio Nederland collectie van Graham Gill. [verborgen inhoud] Hier nog een foto genomen door Alan Freeman,1961 tot 2000 de presentator van Pick Of The Pops (Hello pop pickers) op "The Light Program" van de BBC. Deze foto is genomen in de flat van Alan in het eerst weekend nadat Graham in London aankwam.
-
- 0 antwoorden
- 824 weergaven
-
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 750 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 696 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Atlantis Rotterdam - Robert Tillmann Show-A - 80's - 1900-2000 Uur [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 761 weergaven
-
-
Pas geleden zag ik hier een item langskomen over die hele lange hitparade die we op H3 en ik geloof H2 gedurende heel lang uitzonden. de datum weet ik niet meer maar achter op de foto die ik toen maakte stond 1990. Ik weet nog wel dat we de platen van iemand kregen die ze allemaal keurig aanleverde in zakjes die weer ik kisten zaten. Ja, zo ging dat in die tijd. Dat gaat tegenwoordig wel anders ! Enfin, hier de foto die ik toen maakte van de kisten in ECK3 in het Muziekpaviljoen. als iemand wat meer info heeft dan kan ik dat bij de foto zetten in m'n archief. ( deed Stan haag daar sosm ook in mee?). Dan heb ik daar ook een foto van. …
-
- 4 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
AVRO-H3-19790101-0900-0930-WillLuikinga [verborgen inhoud] AVRO-H3-19790416-1730-1800-FrankVdMast-TopPop [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 995 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Hallo allen, Op 5 januari plaatste Martin op deze site anderhalf uur uit de Nationale Hitparade van vrijdag 18 april 1975. Ik merkte toen op dat er veel meer van deze H3-dag is bewaard. Het was zo'n dag waarop allerlei omroepen uitzonden: Na een TROS-nacht tot 5.00 uur waren er van 5.00 tot 10.00 vijf EO-uurtjes, daarna weer twee uur TROS, tussen de middag twee uur NCRV, van 14.00 tot 20.00 uur de NOS en van 20.00 tot de volgende ochtend 6.00 uur de AVRO. Van deze dag is in ieder geval ruim zes uur bewaard, verdeeld over (gedeelten van) zes programma's. Drie programma's zijn volledig: Frits Spits Verhaal, Negen Uur Show en Superclean Dreammachine. Wie…
-
-
- 17 antwoorden
- 3,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 790 weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 855 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Rob V.
-
- 0 antwoorden
- 733 weergaven
-