Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Vincent,

Ik zoek van deze opname de juiste uitzenddatum: [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  2. Started by martinja,

RNI - 00091973 - Ferry Maat - Herrie Met Ferry - September 73 [verborgen inhoud] ------------- Cleaned by oldies 45 RNI 140872 1007-1207 Alfred Lagarde Expresso - Peter Holland Doorsnee Noordzee [verborgen inhoud] --------------------------- RNI-19730802-1600-1700-LeoVdGoot en Hans ten Hooge-Driemaster-2 jaar bestaan [verborgen inhoud]

3. EN nog twee uitzoekopnames: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 12 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  4. Started by Albatrosstudio,

Vond nog een DVD vol met dit soort spul: [verborgen inhoud] REMeiland.asf

5. Caroline-19700619-1930-2030-AlanWest [verborgen inhoud]

6. [verborgen inhoud] 1535-1551 fragmenten 7 minuten met fragmenten van Delmare en Mi Amigo 1978 en nieuws over de Magdalena

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  7. Started by Tino,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  8. Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Haha
      • Bedankt
      • Vind ik leuk
      • Treurig
    • 6 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  9. Started by Jan-Fre,

Een van de meest smaakmakende dj's van Laser 558 was Charlie Wolf. Wat mij betreft is er onduidelijkheid wanneer Charlie precies zijn eerste uitzending had op het station. Zijn eerste programma heb ik maar liefst vier keer. Twee ervan hebben als uitzenddatum 30 juni 1984 en twee geven 1 juli 1984 aan. Iemand een idee welke datum de juiste is? Jan-Fre

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  10. Started by Vincent,

Baken nummer 594 met Marc Jacobs. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  11. Started by Jan-Fre,

Uit wat mij betreft het beste jaar van Mi Amigo [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  12. Started by hans knot,

AL Airchecks radio 270 and Radio Scotland August 1967 including Alen West, John Kerr and Jack Mc Laughlin 17 min [verborgen inhoud]

13. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  14. Started by biesweid,

Deze foto kwam ik tegen op facebook en heb hem geleend om hem hier te delen. De foto is genomen voor de sluizen van IJmuiden. Datum is mij niet bekent. Fred

• 4 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  15. Kolder op zolder show nummer 8: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  16. Ruim twee uur met Roger Matthews en Stuart Russel. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  17. Alleen een klik op de link is voldoende om te loaden en te luisteren [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Toen ik deze afspeelde kreeg ik deze foto te zien in m'n Music Bee. Hij is gehaald bij Martin van der Ven van Offshore Radio (DE) Was ooit de site die ik controleerde met veel plezier op links Groetje, Martin

18. Started by Alex,

Omdat dit toch ook teruggrijpt naar het zeezenderdeel van Veronica heb ik deze reportage toch maar in deze rubriek geplaatst. Uit het archief van Martin v.d. Ven en Hans Knot een reportage over het vertrek van Rob Out bij de VOO. Met Charles Groenhuijsen en Griselda Visser die de aankondiging verzorgen. In de reportage Herman Stok en Tineke. Volgens mij uit het programma NOS Laat.

19. Started by Hans Hulswit,

[verborgen inhoud] Weet iemand wie hier achter de microfoon zit?

• 9 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  20. Started by Ben,

Ook deze FM opname komt van een cassette van wijlen Colin Lees. Deze had als datum April 1974, ik vermoed echter dat deze van 26 Oktober 1973 is, de laatste nacht dat It's a game van String Driven Thing Smashplay was. De originele opname ruiste ontzettend en liep veel te snel. Ik heb gepoogd de snelheid aan te passen, de ruis zo veel mogelijk te verwijderen en het teveel aan hoog wat te temperen. Ik noem de opname scoped omdat er wat knipjes inzitten hier en daar. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  21. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  22. Started by scotty,

Here is some Radio 270 from I think July 1966, though not sure. It features Pete Bowman from 1825-1830 when The World Tomorrow was broadcast, then Paul Burnett from 1900, followed by the start of the Alex Dee Show. Even in 1966 what a great dj Paul Burnett was! http://www.mediafire.com/?8z44drya7c3e5qe

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  23. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van MusicRadioFan.

24. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud] Iemand nog aanvullingen op de onderstaande index? 1971.01.28 14:52-15:22 Radio Northsea Int. Testtransmission nonstop Speelduur: 37’56” 128 KBps 44100 Hz G Sugar sugar - ????? Just a little bit of peace in my heart – Golden Earrings Man of Action – Les Reed Orchestra Yummy yummy yummy – Ohio Express ????? – Louis Armstrong ????? - ?????? ????? – Louis Armstrong ????? - ????? Lay down (Candles in the wind) – Melanie ????? - ????? ????? - ????? ????? - ????? [17.12.2019] 9114

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  25. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.