Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.191 discussies in dit forum
-
-
Laser Hot Hits [verborgen inhoud]
-
-
- 9 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Ik heb, vraag me niet van waar, dit ergens kunnen vinden. In totaal bestaan van deze serie 9 afleveringen. Heeft iemand de rest ? Ik kijk er naar uit. Dank bij voorbaat, Danny [verborgen inhoud]
-
- 13 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] 1535-1551 fragmenten 7 minuten met fragmenten van Delmare en Mi Amigo 1978 en nieuws over de Magdalena
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Toen Veronica 10 jaar bestond kreeg ieder personeelslid en natuurlijk de aandeelhouders een st van 2 borrel glaasjes. Ik heb ze nog, hoewel ik niet drink maar ze zijn zeldzaam dus, bewaren die handel! Ik heb er maar eens een foto van gemaakt, valt nog niet mee met zo'n gegraveerd glas. Harm ten Brink maar eens vragen.......... Juul
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
RNI - 00091973 - Ferry Maat - Herrie Met Ferry - September 73 [verborgen inhoud] ------------- Cleaned by oldies 45 RNI 140872 1007-1207 Alfred Lagarde Expresso - Peter Holland Doorsnee Noordzee [verborgen inhoud] --------------------------- RNI-19730802-1600-1700-LeoVdGoot en Hans ten Hooge-Driemaster-2 jaar bestaan [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Eindelijk weer wat tijd voor het werk Nieuwe oude knipsels over RNI ditmaal. In het geel de nieuwe toevoegingen. [verborgen inhoud] Onderwerpen zoals het spionage verhaal, Miss Noordzee, het afscheid van Noordzee en de lidmaatschapskaarten Natuurlijk zijn onderstaande knipsels goed te lezen op de site.
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
RNI II-192-19720930-1300-1905-BrianMcKenzie-ArnoldLayne-TonyAllan-TerryDavis-Tests [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 4 puzzelstukjes, graag even zelf in de goeie volgorde leggen. Er zit ook nog een stukje van het volgende bij: Veronica-19740120-FietsenRondDeTafel-DiverseDJ's De opnames komen uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Foto: Chris Cross in de messroom
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
AJ Beirens Archive 15 min Atlantis 1974 jingles [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Does anyone have a recording of the Christmas programmes of classical music presented by Rob Van Dijk? There was one from 1970 for example. Thanks Ian
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Kijktip: 2Doc: My Brother's Bomber met de link van het bedrijf MEBO bij de bomaanslag op de Pan Am vlucht 103 boven het plaatsje Lockerbie. [verborgen inhoud] De contacten van Bollier met de verdachten uit Libië gingen blijkbaar verder dan alleen het leveren van het ontstekingsmechanisme. Grt, Peter
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Een fragment van een Teleac documentaire uit november 2003. "Nederpop" Over de invloed van Veronica en Noordzee op de Nederlandse muziekindustrie. Ook in deze documentaire wordt weer gesproken over "Illegale zeezenders", wat een foute weergave van de realiteit is.
-
- 12 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Je kunt door op plaatsen te klikken allerlei stations beluisteren. je moet wel wat topografische kennis hebben. Maar dat hebben we op school geleerd nietwaar? [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Deze Joost mag het weten stond op YOUTUBE [verborgen inhoud] gr jan V
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
We hebben er wel eens vaker over gediscussieerd, toen Big L de lucht uit ging was het toen 3 uur Nederlandse tijd of niet? ( Ik wist het ook niet meer, ik zat nl even ingekwartierd in de Elias Beekman kazerne te Ede ) Welnu, Ik kreeg mooie krantenknipsels van Hans Knot onder ogen en daarin wordt het mysterie opgelost naar mijn mening. Of toch niet? Het eerste was een knipsel uit de krant De Tijd van 14 augustus 1967. En daar kunnen we lezen dat het net als in Engeland ook in Nederland "gewoon" drie uur was op die gedenkwaardige dag van de 14e augustus 1967. Dank Hans, voor het mooie gescande knipsels! Hieronder twee kleine "uitsneden" van de knipsels Juu…
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-6TJRJQFX4ZQ3.mp3 janV
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] The Story of Offshore Radio Sampler A The Story of Offshore Radio Sampler B Het promotie singletje bij de LP The history of offshore radio
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
De complete top 100 Allertijden 1968. Goed geluid. Mocht iemand interesse hebben. Dank aan de Norderney Foundation en alle donateurs voor de arrangementen. Radio Veronica 1968.09.25 Top 100 Allertijden (100- 67) [verborgen inhoud] Radio Veronica 1968.09.25 Top 100 Allertijden (66-34) [verborgen inhoud] Radio Veronica 1968.09.25 Top 100 Aller Tijden (33-01) [verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 2 followers
-
-
Deze opnamen komen van een R2R tape van Eugèn Bruggeman. In de download zitten de volgende opnamen: Mi Amigo 21-02-1975 10:13-11:00 Stan Haag Vandaag Mi Amigo 21-02-1975 11:00-12:00 Stan Haag Vandaag Mi Amigo 21-02-1975 12:00-12:06 Joop Verhoof Show [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 Een uurtje zeilrace - destijds een uniek evenement van Radio Veronica Veronica-19710614-0000-0436-WillLuikinga-RobOut-Zeilrace [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Uit de laatste dagen van Atlanta. Op 3 juli 1964 hield het station op te bestaan en werd Radio Caroline South [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-