Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. [verborgen inhoud] Tussen 285 en 287 moet "286" staan en niet "306" Sorry, mijn oog viel er op.

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  2. Started by Vincent,

Some recording with a wrong date: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Caroline-19830414-1057-1130-DaveRichards/url] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  3. Started by Vincent,

Programma van een DJ waar ik nog nooit van had gehoord. Cassette komt uit het archief van Jan-Fre. [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  4. Started by Vincent,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  5. Vier uur RNI met Robb Eden en Brian McKenzie. [verborgen inhoud] De lijst van 20 mei 1972 01 Todd Rundgren – I Saw The Light 02 Moody Blues – Isn’t Life Strange 03 Donny Osmond – Puppy Love 04 Temptations – Take A Look Around 05 Elton John – Rocket Man 06 Neil Diamond – Song Sung Blue 07 Rolling Stones – Tumbling Dice 08 T Rex – Metal Guru 09 05 Hurricane Smith – Oh Babe What Would You Say 10 08 Bolland & Bolland – Summer Of ’71 11 04 David Bowie – Starman 12 05 Chicory Tip – What’s Your Name 13 Michel Polnareff – Holidays 14 Love Unlimited – Walking In The Rain With The One I Love …

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  6. Started by Vincent,

Een avondprogramma van Charlie Wolfe uit 1985. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  7. Started by scotty,

Unfortunately Ben Healy was unable to join us at Radioday, but here he is presenting Swing Across Midday from February 1967 between 1251-1355. Ian [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  8. Dit schitterende scharlaken schip, de Jenni Baynton, is ons thuis de komende twee weken. Het enige nog resterende zendschip is buitengaats en Menno Dekker, Marcel Joustra, Lawrence Quaedvlieg, Herman Cramer en andere jocks gaan daar programma’s maken. Alles live te volgen via Internet en AM 1395 en 747. Dit wordt memorabel met Radio Seabreeze en Radio Seagull.

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  9. [verborgen inhoud] Kan iemand deze voor mij omzetten naar pixeldra svp? Alvast bedankt.

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  10. Started by martinja,

RNI12081973LeoVanDerGoot12001300 [verborgen inhoud] RNI14081971LeovdGoot06000722O [verborgen inhoud] RNI14091972SpangelsMaldoon23002400KentRequestHour [verborgen inhoud] RNI22111973FerryMaat12001300Top50 [verborgen inhoud] RNI22111973FerryMaat13001400Top50 [verborgen inhoud] RNI22111973FerryMaat14001500Top50 [verborgen inhoud]

11. Started by Vincent,

Ruim 8 uur Radio Delmare uit 1978. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  12. Started by Revenge85,

Wat was Alta Mira op de Avenue Ansol in Marbella in Spanje in 1979 , was het de naam van een hotel???

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  13. Started by Andree,

Ik kwam ondanks een album tegen op youtube van de van oorsprong Groninger Gerrit Veen die onder psedoniem Gary Fane een concept album heeft gemaakt waar in hij de diverse horoscopen bezingt. Deze album is echter nooit een commercieel succes geweest, maar op een of ander mannier komt er in mijn herineringen een link in mijn hoofd tussen dit album uit begin jaren 80 tussen de toenmalige zee zenders Radi Caroline / Monique. Wie weet er meer of dit album daar wel gedraaid of gepromoot werd?? Hier bij de link:

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  14. From the Hans Hoogendoorn collection 1967 recordings, scooped. Caroline including Carl Mitchel, Roger Day, Bid Bulloo, Henry Morgan and Andy Archer. AFN Soesterberg and soundtracks of tv series 65 min. I think I will go to the shop tomorrow for a pack of Weetabix [verborgen inhoud]

15. Started by Vincent,

Ochtend uitzending met David Brown en Mark Lawrence. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  16. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

​Nederbeat top 40: uitzending 11 en 18 januari 2014 Op 11 en 18 januari is het zover, de Nederbeat top 40 samengesteld uit de inzendingen van de luisteraars van 192 radio gaat de ‘lucht in’ ... Vanaf 19.00 uur tellen we af van 40 naar 1. Ik verwacht zo rond 21.15 de nummer 1 te draaien. Daarna, een selectie uit de “bubble unders”, de platen die het net niet hebben gehaald om in de lijst van 40 meest gewenste platen van de luisteraars te komen. Vaak verrassend, soms voorspelbaar, maar stuk voor stuk 40 prachtige en exemplarische nummers uit de tijd dat Nederland, en Nederlandse bands in de… Lees verder ... http://www.norder…

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  17. Started by Lokeend,

Wie weet waar of het zendschip de Jeanine gebleven is nadat het op 1 september de haven van Vlissingen was binnen gevaren? Mvg Rieni.

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  18. Weer ongeveer 44 minuten van Radio Mi Amigo. Ditmaal met Peter van Dam en ook dit is weer een zoekplaatje. Ergens na 20 september 1975? Met Peter Gaat Het Beter. Ook dit is weer een tape uit de Bob Bootsma verzameling. [verborgen inhoud] Photo: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  19. Gast
    Started by Gast,

Een opname van Mi Amigo 272 op 2 juli 1979 met Wim de Groot. Of de datum klopt weet ik niet en ook de naam Wim de Groot zegt me niets. Opname uit het archief van wijlen Jan Kat van het Delmare logboek, echt iets voor anoraks, de Belgische marine ligt op 100 meter afstand de parel van de Noordzee te bekijken en op het achterdek zijn enkele duiven neergestreken. Met andere woorden stof voor tussen de platen. http://www40.zippyshare.com/v/K9h9CKcK/file.html Paul de Haan.

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  20. Hier een paar uurtjes van de RSL uit 2004 09u00-10u00 : [verborgen inhoud] 10u00-11u00 : [verborgen inhoud] 11u00-12u00 / Rob Ashard : [verborgen inhoud] 14u00-15u00 : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  21. Started by Ton,

Ik heb de poster uitgeprint via de stichting Norderney en hij hangt al een tijdje hier aan de muur, nu vraag ik mij al een tijdje af, je ziet er 3 personen op staan. Wie zijn dat eigenlijk.

• 10 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  22. Started by thijs5326,

Vandaag is het precies 25 jaar geleden dat de laatste Nederlandse zeezender, Radio 819, haar uitzendingen moest stoppen......

• 11 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  23. Started by Lokeend,

Een vraagje aan Leendert Vingerling, die vast het antwoord weet. Hoe werd de Delmare Top 33 samengesteld? En eerst was het Delmare Top 30, waarom drie erbij? Grt Rieni.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  24. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  25. Started by h.roos,

Is er iemand die in het bezit is van de zee zenderspecial 1970-1974 (13 delen) uit 2010 samenstelling Oeds Jan Koster en deze hier wil uploaden. Groet Henk.

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.