Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 9,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 2 followers
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 922 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 849 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Ik ben de laatste tijd videobeelden aan het verzamelen van zeezender. Ik heb al een aardige collectie bij elkaar verzameld. Meeste komt van Spotnet en van YouTube. Wie weet of ergens nog meer videobeelden te vinden zijn van de zeezenders?
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 877 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 883 weergaven
- 1 follower
-
-
Beste John, Namens, ik vermoed, alle deelnemers aan dit forum een gelukwens met de verkoop van Talpa dat na al die jaren een last voor jou werd, immers alle fun was er uit, het ging alleen nog maar om cijfers en eeeeiiiindeloooos vergaderen, terwijl jou in het bloed zit dat creatieve, vrije handelen in media zaken. Feitelijk begon deze beknotting al in de 70s toen je van senior wel de platen mocht draaien in Branding op Radio Noordzee maar verder geen creatieve uitingen via de microphoon mocht doen behalve dan het vlak en kort opnoemen van de bedrijven die de platen hadden aangevraagd en die elke dag tussen 9 en 10 via de 220 middengolf het ruime sop kozen. Daar en on…
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-