Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.191 discussies in dit forum
-
Radio 819-1989 07 14-1230-1400-Mirjam Verhoef - Broodje Ross [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Op 29 september 1978 nam ik in Vlissingen bijgevoegde stukjes op van Radio Caroline met Roger Matthews en Samantha Dubois. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 831 weergaven
-
-
Caroline06061979RichardThompson-MartinFisher1738-1938 [verborgen inhoud] RadioCaroline-nachtprogramma-19031980 [verborgen inhoud]
-
-
- 49 antwoorden
- 8,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Veronica-19660913-1600-1700-Rob Out Dinsdagmiddag special [verborgen inhoud]
-
-
- 17 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
Vincent, Nu jij klaar bent met het delen van programma's van Radio Seagull, zou ik het leuk vinden of Radio Delmare het volgende radiostation zou kunnen zijn, waarmee jij met ons programma's zou kunnen delen. Ik woon in het westen van het land en ondanks het lage zendvermogen heb ik de programma's altijd goed kunnen ontvangen. Er was in die tijd concurrentie van Radio Mi Amigo en Radio Caroline. En natuurlijk had je toen H III. Misschien kunnen andere forumleden ook meedenken, wat zij hier van vinden. En Vincent, wat vind jij ervan? Volgens mij is Radio Delmare nog niet eerder aan bod gekomen. Laat de discuss…
-
-
- 10 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 2 followers
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
Ooit gestript uit een eerdere upload met diverse programmafragmenten; 1972 03 22 Wed 2146-2230 Paul May [verborgen inhoud] Bijzonderheid: Paul heeft het ook nog even over Arsenal - Ajax (0 - 1 ).
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Gisteren had ik iets aparts. Ik had een oudere man in de winkel die ik hielp en bij het invoeren van de klantenbon zei hij zijn naam: Daniël Klijzing. Ik vertelde hem dat op Veronica destijds iemand met de zelfde naam had gewerkt, die in 1971 overleden is. De man wist er van af en had ook het vermoeden dat het familie moet zijn geweest. En zo kwam ik opeens weer met Daniël Klijzing in mijn hoofd, de jonge medewerker die destijds het popjournaal samenstelde. Lex Harding zei ooit dat na Daniël s dood, het popjournaal nooit meer het zelfde niveau heeft gehad. Ik vroeg me af of er nog Veronica opnamen zijn waarin Daniël te horen is? Gewoon omdat hij niet verge…
-
-
- 11 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
met een persoonlijke top 10 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
-
Wat mij betreft. 1 - Tony Allan 2 - Chrispian St John 3 - Mark Lawrence 4 - James Ross 5 - Steve England 6 - Tom Anderson 7 - Roger Matthews 8 - Charlie Wolf 9 - Mike Ross 10- Ed Foster 11- Terry Davis 12- Johnny Jason 13- Tom Hardy 14- Simon Barrett (summer 1975) 15- Norman Barrington 16- Brian Anderson 17- Andy Archer 18- Dave Owen 19- Andy Anderson 20- Stuart Russell 21- Steve Gordon 22- Mike Hagler 23- Mike Stevens 24- Rob Harrison 25- Laserettes
-
-
- 42 antwoorden
- 6,7k weergaven
-
-
Separate short wave programming on a Monday evening in March 1972 from RNI 1958-2005 Leo Vd Goot 2005-2035 NSgDX with AJ (repeat of Sunday morning) 2035-2040 Leo VdGoot [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Paul Lek / Maarten de Jong youtube kanaal, hier in intervieuwd hij meerdere ex collega's uit zijn zee tijd. oa Erwin van der Bliek,
-
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
-
Hallo allen , weet niet of dit de juiste topic is maar ben deze link op Facebook tegen gekomen [verborgen inhoud] , dit zou een RNI Revival station zijn dit bezig is met testuitzendingen .
-
-
- 6 antwoorden
- 1,9k weergaven
-