Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.303 discussies in dit forum
-
Een programma zonder datum: [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Twee uurtjes Poptiek. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 29 juli 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 29 juli 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Andy Archer had een verhaal rondgestrooid dat RNI zou spioneren..... [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Wat er aan info op de band staat vind je terug in de bestandnaam. Bij deze dus niets. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Vanaf Red Sands zond begin 1967 Radio 390 uit. Niet het geijkte top 40 werk, maar lekkere easy listening. Hier een opname van vrijdag 13 januari 1967 van anderhalve uur. Je hoort achtereenvolgens David Allen, Stephen west en Paul Beresford. Paul is inmiddels overleden. [verborgen inhoud] Verder wil ik iedereen die dit jaar iets heeft geüpload in dit forum hartelijk danken en verder iedereen een gelukkig 2019 wensen. Jan-Fré
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Heeft iemand toevallig een programmaschema van Veronica uit oktober, november of december 1969? Ik kreeg een mailtje van Skyseth (onze Franse zeezenderfan) over een 'radiodrama' van Klaas Vaak uit november 1969, die opvallend genoeg vroeg op de (zondag)avond werd uitgezonden, om zeven uur. (Een opname van de club.) Ik vroeg me af of dat programma in de schema's is terug te vinden, en of het inderdaad 'Radiodrama' wordt genoemd. Paul
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ron van der Plas met 3 om 3 in de middag. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Zaterdagavond tussen 20 en 22u op www.192radio.nl de non-stop UK Top 40 van 47 jaar geleden Van de singletjes in de Top 3 draaien we beide kanten: 1. The Beatles: Ticket to Ride/Yes It Is 2. Cliff Richard: The Minute You’re Gone/Just Another Guy 3. Them: Here Comes The Night/All for Myself In Engeland won Liverpool die dag de FA Cup Final tegen Leeds Utd met 2-1. En dus ook in de Uk Top 40 staat Liverpool op 1 met The Beatles. De volledige lijst kan je hier nakijken: http://norderney.nl/EE/index.php/site/norderney_top40_en_tipparade/#uktop40_lijst Ook in Nederland stonden The Beatles die zaterdag op 1, zij het met Rock ‘n Roll Musi…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Uitzending op de stream van 192Radio, zondag 10 juli 2016 van 18u tot 19u. Productie Ronny Harnie Veertig jaar geleden maakten we de langste en warmste zomer van de vorige eeuw mee. 192Radio blikt 8 zomerse zondagavonden non-stop terug op deze mooie periode met de leukste hits en… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]Laten we het een keer proberen, de gebruikelijke mix Nederbeat van bekend, onbekend, lp, b kantje enz. Wat? Lees mijn sanskriet in de bijlage en trek je eigen conclusies (bijvoorbeeld, schoon schrijven was niet zijn beste kant... ) Als je een foutmelding krijgt, open hem met je gewonde pdf reader...)
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
OP 12 en 13 augustus wordt er vanaf de LV18 teruggeblikt op 14 augustus 1967 CARILLONRADIO.COM MI AMIGO VANAF LV 18 12 EN 13 AUG bst zaterdag, 12 augustus 00:00 Gary Lee Live from The LV18 02:00 Paul Windsor Live from The LV18 05:00 The Reverend Rabbit Live from The LV18 06:00 The Breakfast Show with Olly Kinvig Live from The LV18 08:00 Chris Morgan Live from The LV18 10:00 Sounds From the Sixties with Jon Sketchley Live from The LV18 12:00 Ian Chambers Live from The LV18 14:00 Keith Skues Live from The LV18 16:00 Chris B Live from The LV18 …
-
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Achim Bruckner.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
,,Het doet me denken aan mijn begin, toen ik drie maanden aaneen als dj in volstrekt isolement op het zendschip van Radio Caroline en Radio Mi Amigo alleen maar bezig was met het maken van programma's", zegt Ruud Hendriks dit weekend in een interview in De Volkskrant. Hieronder de volledige tekst. de Volkskrant, 4 mei 2013 zaterdag Start Me Up DOOR ROB GOLLIN Ruud Hendriks bracht commerciële televisie naar Nederland met RTL en begon Sport 7 en Het Gesprek - beide mislukt, maar zo gaat dat soms. Nu begeleidt hij jonge ondernemers in de internetsector. Wat zijn Hendriks' lessen? Zo ziet het universum van Ruud Hendriks (54) er vandaag de dag uit,…
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Veel mensen vragen zich wel eens af wie die prachtige zwart/wit foto's maakte a/b van de Norderney op 31 augustus 1974. Rob Out had beslist dat er maar 1 fotograaf aan boord mocht. Dat was Ton Schutz van het ANP. Van hem zijn nauwelijks foto's bekend. Maar op een film naar ik meen van Ruud Doets, staat Ton Schutz. Ik dacht eraan toen ik van de dochter van Rob Out een prachtig boek kreeg dat Ton Schutz ooit aan Rob Out gaf met al de foto's die hij maakte. Op de eerste foto stapt hij al fotograferende aan boord. Naast hem Marion Out. Op de tweede foto de filmner van het NOS journaal en Berry Zandscholten en Atze Veenstra. Het zijn "stills" uit een film dus. Â…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein RNI - 19700228 - 1800-2000 - Official Opening Day - Andy Archer [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
De Top 40 van 9 januari 1965 zoals hij vandaag deels werd uitgezonden op 192 radio (hoewel de storing/kraak ook best wel wat had, maar dat terzijde). Op verzoek in de herkansing. In totaal 16 stipnoteringen, 8 nieuwe singles en de Klapper van de Week op 22. Voor de lijst zie www.192radio.nl EN www.top40.nl (check de verschillen) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groeten Rob
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Wie heeft voor mij deze ochtenduitzending? Vincent
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
90 minutes of Crispian St John covering the period 1120-1400 (edits) followed by the start of Stevie Gordon at 1400. https://www.mediafire.com/?w3ze7dd7tdp4qds
-
-
Ruim 7 uur van 4 mei met als toetje 12/14 ook in studio. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-