Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
“Nadat Veronica gestopt was op zee probeerde Veronica een omroep te worden op het land. Onderdeel ervan was deze bus waarmee Jos Bakker het land rond toerde om leden te werven” mailt Hans Hettelder. Bekijk dit fraaie model op [verborgen inhoud] … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
De officiële Radio Day presentatie met meer dan 1.500 foto's en de geluidsopnamen van alle panels staat nu online. [verborgen inhoud] Boven: Mark Sloane, Bud Balou, Steve Young, Bryan Vaughan, Roger Day, Johnnie Walker, Robbie Dale, Keith Skues, Norman St. John. Onder: John Aston, Gordon Cruse, Wally Meehan, Ross Brown, Alan Turner, David Williams, Tony Prince, Patrick Starling.
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
This recording is to download up till June 26th. No repeat possible. AB CC 007 1) Our World in Action 1974 05 19 AJ Beirens Doobie Brothers Special 62 min 10-11 GMT AB CC 007 2) RNI NSGDX AJ Beirens 1974 05 19 9-10 GMT 60 min [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Eentje zonder datum, vermoedelijk februari 1978: [verborgen inhoud] Wie wil deze uitzoeken?
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] 1974 03 01 RADIO ATLANTIS 270 ANDY ANDERSON enjoy
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Wat ik niet meer weet-wist dat Big L in 1965 al om 21.00 uur de lucht uitging. Dit knipsel komt uit MuziekExpres. Gek hé dat je dat dan niet meer weet terwijl ik een verwoed Big L luisteraar was.
-
-
- 12 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 2 followers
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
wie heeft er info over het eerste halfuur.0600-0630 komt voor de bakker 1972-06-01 Klaas Vaak - Ook goeiemorgen 0630-0705 [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Big L 's last days... Hier de files die ik de afgelopen jaren heb verzameld van deze dag: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Jan
-
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 2 followers
-
-
Ik las net over een nieuw boek over 50 jaar Caroline ( zou dan volgend jaar moeten verschijnen..) van Ray Clark , die onder de naam Mike Williams op de Mi Amigo werkte, http://www.bobleroi.co.uk/ScrapBook/CarolineRollCall/CarolineRollCallWXYZ.html ( hier staat een foto van hem met Bill Rollins in 1977) http://www.amazon.co.uk/Rocking-Boat-Fifty-Years-Caroline/dp/0752498878/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1367141238&sr=1-1&keywords=ray+clark Hans Marijs
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] En twee waarvan niet de juiste date bekend is: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Caroline-19850216-2200-0210-TonyJames-FergieMcNeall
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Deze is ook leuk, wederom een leuk kort fragment, Dick Verheul op radio Miamigo en die heeft wat probleempjes met de naald van de platenspeler. Een mooi kort fragment.. 27 Juni 1978 Radio Mi Amigo [verborgen inhoud] Henk Kruize
-
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Voor de Mebo-2 "Aar en aai" fans een leuke opname van de Super Hit 50, live, met Mike Ross. Mike was er al vanaf 1970 bij en in 1973 kreeg hij van Andy Archer de bijnaam "The Toad", een soort kikkerfiguurtje, Andy liet ooit weten tot die bijnaam te zijn gekomen door de "het formaat van Mike's ogen" die hem aan een kikker deden denken. Het grapje bleef echter aan Mike kleven en tot aan zijn afscheid van RNI in 1974 bleef de naam "The Toad" hem achtervolgen. Terug nu naar 1971, 51 jaar terug in de tijd.... alsof het gisteren was... 13 Juni 1971 15-18 uur Mike Ross Top 50 (Let even op, bij de download staat nog juli, maar dat moet Juni zijn..) [v…
-
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Beste radioliefhebbers, Kan mij iemand vertellen hoe de naam was van de presentator van de VVVR op radio Mi Amigo (zondagnamiddag rond 16u30 dacht ik). Ik heb al veel afleveringen gehoord maar nooit wordt die man zijn naam vermeld. Wie weet meer ? Dank bij voorbaat, Danny
-
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-