Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Radio Atlantis 1973 10 07 Tony Houston nonstop [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Vanaf morgen, vrijdag 11 november, 20.00 uur, op de Norderney videostream, http://norderney192.nl/video de uitgebreide samenvatting over de opening van het 192 museum in Nijkerk. Inclusief alle volledige interviews met Tineke, Lex Harding, Ferry Maat, Look Boden, Bart van Leeuwen, Jaap Schut, Rudy Van Den Berg, Hans Hettelder, Dick Bol, Erik de Zwart, Harm ten Brink en Willem van Kooten. En natuurlijk daarna om de 5 uur de gehele week.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Radio City 25 12 1966 Auntie Mable XMas Hour [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
De UK Top 100 van 1965 ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 21 december 2013 van 19 tot 24u. Productie Ronny Harnie ​Zaterdag voor één keertje geen Nederbeat maar wel vijf uur lang non-stop de allergrootste hits in de UK in 1965, netjes op een rij van 100 naar 1 (en overgoten met een kerstsaus). De volledige lijst wordt bij mondjesmaat op het forum gezet. Voor wie niet tot middernacht wil opblijven, de laatste twee uren worden herhaald op zaterdag 28 december van 20 tot 22u. Lees verder ... http://www.norderney192.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/de-uk-top-100-van-1965
-
Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19760314-1630-1700-Onbekend-VVVR-GeschiedenisVanDeZeezenders-Deel11
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Hier twee geluidsfragmenten van het radioverkeer tussen Radio Scheveningen en de reddingenboot Bernard van Leer tijdens de stranding in 1973. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Info over de Bernard van Leer [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
20 maart is voor mij nog steeds een datum om te herdenken. Toevallig is het vandaag zondag heb heb ik mijn wekelijkse oldies radio uitzending nu op atosrv.nl de streekomroep van de Zwijndrechtse waard. Hierin laat ik steeds drie liedjes uit een bepaald jaar van die datum horen. Toen ik de Veronica top 40 hiervoor uitzocht kwam de volgende top 30 me wel heel toepasselijk voor, de muziek in de week voor het zinken van de Mi Amigo.... ( Godley & Creme misschien niet maar die is zo mooi...) Veronica top 40 15 maart 1980 1 ( 9 ) Don McLean Crying 2 ( 2 ) Captain & Tennile Do that to me one more time 3 ( 3 ) Godley & Creme An Englishman in New…
-
Prachtig, gemaakt door Alex, met als pikant detail op ongeveer 7 minuten de inbeslagname en Paradijs opsleeptouw door het voormalig Radio London zendschip de Galaxy, althans zo lijkt het. Het betreft 1 van de zeer vele zusterschepen van de Galaxy namelijk de Jaguar. Maar het blijft een bijzonder gezicht. Paul de Haan.
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Dit jaar herhaalde Surfradio hun Radio Noordzee uitzending. Vorig jaar gingen mijn opnames een beetje de mist in maar deze keer gelukkig niet. Hieronder de Links naar de bestanden 30-08-2016 [verborgen inhoud] 31-08-2016 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Deze files staan al een tijdje in de map Nog uitzoeken. Heeft iemand er tijd voor? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Veronica-19701200-Onbekend-4-64min./url]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden? [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Mark Wesley, Michael Lindsey, Andy Archer, Stephen Ladd, Larry Tremaine en Carl Mitchell. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Als ik naar de laatste twee opnamen kijk klopt er iets niet met de tijden.
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Caroline-19761230-259-1501-1557 Met het omzetten was ik aan het twijfelen wie presenteert, wie weet meer?
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Ongetwijfeld overbekend, maar net gedigitaliseerd: [verborgen inhoud] Uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Mapje met wat opnames gevonden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Geen datum en presentatie bekend. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
De datum en tijdstip van het programma Tineke met Dag In Dag Uit 1961 ontbreekt. Groet, Bertus veronica 1961 00-00 Tineke - DagInDagUit.mp3 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Eentje zonder verdere info. Wie wil/kan hem uitzoeken? [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Twee toppers uit Den Haag. Gegevens overgenomen van cassette, niet gecontroleerd. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Veronica 1973 10-15 1100-1200 StanHaag – StanHaagVandaag [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-