Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
Van Britain Radio zit niet veel in het archief en niet alles is gedateerd. Aanvullingen, correcties, alles is welkom! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
RNI 220m Mike Ross 2100-2305 26/12/71 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
Op snelheid gezet, losgeknipt en aan de hand van de info bij de banden benoemd. Dit laatste is niet door mij gecontroleerd. Als je hebt geluisterd en aanvullende info hebt, laat het dan even hier weten. Is de datering juist, wat is uitzendtijd, welke gegevens ontbreken enz. [verborgen inhoud] * kop en filenaam aangepast met juiste datum.
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Hallo, Is er iemand die programma's van Frans van der Drift heeft voor mij? Grt Rieni.
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Een studio opname. Uitzenddatum niet bekend. Cassette geeft aan dat het programma anderhalf uur duurt, maar is een C60. Niet gecontroleerd. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 864 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Laser558-21071984 13501520 [verborgen inhoud] Laser558-24081984 10551225 [verborgen inhoud] Laser558-29121984DavidLeeStoneMorningShow [verborgen inhoud] Laser558-31051984 12301400 [verborgen inhoud] Laser558-SteveMasters23220048 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Dag Radiovrienden , Sinds enige tijd heb ik kennis aan enkele mensen uit Vlaanderen . Afgelopen zomer heb ik aan deze mensen gevraagd uit te kijken naar spullen uit de Mi Amigo Tijd . Ik wil de vandaag ontvangen spullen met jullie delen . Hopelijk roept het bij onze trefpunt vrienden net als bij mij herinneringen op uit deze mooie jaren . De komende winter zal ik meer spulletjes op de foto zetten voor jullie en hier posten. Muzikale groeten ( pd2pk ) Peter.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Jackie Lee [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 916 weergaven
-
-
Norbert, Ad Petersen en Eddy Emery. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik ben weer in blijde verwachting van de lijstjes, met name de tipparade natuurlijk. Nóg kunnen er verrassingen bij zitten, dus ik ben weer benieuwd. En The Move staat in ieder geval nu wel in de top 40, het is gewoon een goed nummer.
-
- 2 antwoorden
- 865 weergaven
-
-
Dit zijn drie opnamen uit het archief van Ad Couwenberg. Een paar minuten middengolf om 15:00, gevolgd door zo'n 20 minuten worldservice (welke DJ hoor je?). En tenslotte de eerste British Top 20 (DJ?) (zie ook [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
Gelukkig, nog slechts 25 DAT tapes, van de 715, naar mp3 en dan goed afluisteren en in de dBase zetten. Dan zijn al onze masters over gezet! Pfffffffffffffffffff. Alles staat dan op zo'n 50 DVD's en is heel erg makkelijk toegankelijk. Het heeft wat DAT recorders gekost, ik schat zo'n stuk of 8 en de laatste is afgelopen week ook nog stuk gegaan. Maar het goede nieuws is dat onze Ad er nog 2 heeft staan die 32kHz "aankunnen". We hebben natuurlijk alle DAT opnamen nog als aiff of zo je wilt wav. Het is nogal een verschil in ruimte, 3 lade kastjes of zo'n 50 DVD's............ Als ik klaar het af heb ben ik een blij mens. Juul
-
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
Er zijn weinig opnamen uit september 1974 beschikbaar. Dit is alles: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
De gegevens zijn overgenomen van de cassette, maar ik twijfel of het wel klopt. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 845 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vers uit het cassettedeck een opname gemaakt in Kent, niet gecontroleerd: [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
Een volledige uitzending van de RNI Super Hit 50 gepresenteerd door Chrispian St. John. [verborgen inhoud] De lijst: 01 Jacques Herb - Manuela 02 Vader Abraham & Wilma - Zou Het Erg Zijn Lieve Opa 03 Slade - Get Down And Get With It 04 Martin Wulms - Rumba Tambah 05 Sweet - Co Co 06 Graham Nash - Chicago 07 White Plains - When You Are A King 08 Gebroeders Brouwer - Middernacht 09 Delaney & Bonnie & Friends - Never Ending Song Of Love 10 Ben Cramer - De Clown 11 Focus - Hocus Pocus 12 Cats - One Way Wind 13 Who - Won't Get Fooled Again 14 Jose Feliciano - Che Sara 15 Peret - Borriquito 16 Ge…
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 990 weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Nog een stuk Mi Amigo. Ik weet er niks van. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 804 weergaven
- 1 follower
-