Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.199 discussies in dit forum
-
Mi Amigo Rob Hudson - Baken 16 afl 425 (rondleiding op Mi Amigo) [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 760 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Zonder Peter van Dam, bandjes niet aan boord, 5min [verborgen inhoud] 10 minuten, Bart van Leeuwen of Tim Ridder is aan boord, datum voorlopig onbekend, op een woensdagmiddag
-
-
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
24 deeltjes van uitzendingen van Radio Mi Amigo. Te downloaden tot 17 augustus 2015 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 743 weergaven
-
-
Ik weet niet of het in deze rubriek thuis hoort. Ben ons archief aan het opschonen en kwam dit op een tape tegen die ik ooit van Tom Mulder kreeg. Veel bewaar ik niet maar dit is wel aardig denk ik. Heb het niet helemaal afgeluisterd, geen tijd.......................en ik persoonlijk vind Mi Amigo niet interessant om in ons Veronica archief te bewaren. Maar wie weet vinden jullie dit wel leuk. Zegt me verder niks. [verborgen inhoud] Juul
-
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
beste zeezenders fans ben nar dat veronica noordzee atlantis moest stoppen fan geworden van miamigo dat was een tijd heb zoveel spullen van de zee tijd op dvd mp3 cd,s en nog veel meer wie weet wilt iemand ruilen van een zee zender fan uit maastricht
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
Ik heb ooit ergens gehoord of gelezen dat er op 31 augustus een tender vol met voedsel , olie en vooral tapes via de Nieuwe Waterweg richting de Mi Amigo is gegaan en dat deze onfortuinlijke tender het schip op het laatste moment niet durfde te bevoorraden waardoor de Mi Amigo al in de eerste week gelijk zonder nieuwe tapes kwam te zitten en men oude tapes moest draaien , waarom werd er op dat moment niet bevoorraad ( nog geen 1sept), hoe zat dat nou precies ???
-
- 6 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
In het weekblad Privé staat deze week een artikel over de verdwijning van de Hosanna Z592. Het Cold case team Haaglanden meldt dat de Hosanna op de bodem van de Noordzee is gelokaliseerd en dat de familie van de opvarenden daarvan op de hoogte is gesteld. De Hosanna zou in het Kanaal zijn overvaren door de tanker 'Derbyshire'. De aanvaring is een aanname, geen zekerheid. Journaliste Loes Leeman heeft zich in de zaak verdiept en een reconstructie geschreven. Loes was eindredacteur van TROS Vermist en heeft destijds er ook aandacht op TV aan geschonken. Ze kent de zaak. Ben ook door haar benaderd ,evenals door het Cold Case team Haaglanden. I…
-
-
- 10 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] 1429 [verborgen inhoud] 1430-1436 Johan Visser Belg Nat Hitparade
-
- 0 antwoorden
- 971 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Mi Amigo Ton Schipper Keukenpret 14-8-1978 11-12 STUDIO
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Mi Amigo Ton Schipper Pers Top 10 - 14-8-1978 STUDIO
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Op 20 mei wordt in Harlingen de Radio Day gehouden. Veertig jaar eerder werd in de week van 20 mei op Radio Mi Amigo de Top 50 uitgezonden. Wie oh wie heeft er opnamen van gemaakt en wil die beschikbaar stellen voor een reconstructie van de lijst? Graag dan even een reactie.
-
- 18 antwoorden
- 4k weergaven
- 1 follower
-
-
Foutemuziekradio.nl presents the Joepie Top 50 from November 24th 1974 with Ferry Eden. It was obvious to Mi Amigo owner Sylvain Tack and his crew: continuing with the broadcasting of the station, were all the other Offshore Radiostations closed down on August 31th 1974, would course immense problems. Nevertheless, Autumn 1974 the M.V. Mi Amigo in the Thames Estuary was the only radioship still on air, despite the (new Dutch) law against offshore radio. Officially it was not allowed to support or work for Radio Mi Amigo and Radio Caroline and both, Dutch, Flemish and British authorities collaborated in their afford to stop offshore radio. Most of t…
-
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. De beide kanten van de cassette zijn hier te beluisteren: [verborgen inhoud] En dit is de beschrijving van Kurt van deze opname:
-
-
- 2 antwoorden
- 815 weergaven
-
-
Mi Amigo’s Top 50 from December 25th 1976 with Ferry Eden on www.foutemuziekradio.nl On www.foutemuziekradio.nl it’s usually you can hear a Mi Amigo retro Top 50 every last Saturday of the month, but this time it will be different! There was no original 1976-one for Christmas as on the Saturday there was a special Christmasshow all afternoon! The special show was presented by Bart van Leeuwen, Peter van Dam and the Playa team and interrupted between three and five by a live program from the radioship with Marc Jacobs and Frank van der Mast. Also that certain Mi Amigo time was roaring and literally there was lots of old & new. On December 3rd 1…
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
- 1 follower
-
-
Beste medeliefhebbers, Ik ben op zoek naar de Mi Amigo Top 50 van 26 juni 1976, gepresenteerd door Peter van Dam. Een speciale aflevering voor mij, want ik was 16 jaar, op eigen gelegenheid naar Playa de Aro afgereisd. In deze top 50 mocht ik groeten doen aan het thuisfront. Ik was op de dag van uitzending niet in de mogelijkheid om die uitzending op te nemen. Heeft iemand van jullie of weet een van jullie iemand die deze opname(n) mogelijk in zijn of haar bezit heeft? Ben erg benieuwd. Een zoeken op deze site heeft vooralsnog niets opgeleverd, hoewel er van 1976 Mi Amigo best wel wat materiaal is. Met dank en een groet, Ed
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar de nummer 50 notering van die lijst. Weet iemand deze?
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. De beide kanten van de cassette kun je hier vinden: [verborgen inhoud] Er zit veel storing in de opname. Dit is de beschrijving van Kurt van de inhoud van de cassette:
-
-
- 14 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Deze Top50 is uit de laatse 2 weken van Frank Van Der Mast op Mi Amigo. Veel luisterplezier! Groet, Robert https://rapidshare.com/files/1830814058/F0835MiAmigo29101977FrankVdMast1200-1500Top50.mp3
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 863 weergaven
-
-
Vraagje! Van 7 tot 26 november 1977 was Mi Amigo uit de lucht. Direct na de opstart meldden Herman de Graaf en Ferry Eden (net vers aan boord om Frank van der Mast af te lossen) samen met Hugo Meulenhoff (die nog een paar dagen zou blijven) dat men op 1 december op de 319 ging uitzenden. Wat was de reden van 3 weken uit de lucht? Men vertelde dat een storm de reden was, maar 3 weken is wel heel erg lang. Wiecweet de echte reden?
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Ik zoek van deze opnames de djs: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 795 weergaven
-
-
Heeft iemand er opnames van?
-
- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
30-01-1977, Mi Amigo verzoekjes voor vrije radio rni special (37 min) [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!!! Wim
-
- 0 antwoorden
- 576 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 914 weergaven
-
-
met een persoonlijke top 10 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-