Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
20 juli 1964. Surf- en Hot Rod-liefhebbers komen ruimschoots aan hun trekken het eerste uur, met Jan & Dean, The Superstocks en natuurlijk The Beach Boys, dit keer met het ultra-korte Drive-In; duurt ruim anderhalve minuut, maar lijkt bovendien na 1.10 al afgelopen te zijn…. The Beatles zijn er natuurlijk ook, met een nummer uit hun speelfilm A Hard Day’s Night, Tell Me Why. Engeland wordt verder nog vertegenwoordigd door Dusty Springfield en Bobby Shafto. Orenspitsers van de week: Gene Pitney met It Hurts To Be In Love, een van zijn meer smartelijke nummers, en als tegendeel het zoet-verleidelijke Hey Girl Don’t Bother Me van The Tams. Het tweede uur staat wee…
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
ik ben aan het luisteren maar kan het niet de hele dag is er een mannier dat je het toch op kan nemen bijvoorbaat dank afz john de goede alias zeezenderjunk
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik heb ook in de verzameling gedigitaliseerde opnamen twee cassettes gevonden uit 1979 met verknipte top 40's. Blijkbaar opgenomen door iemand die de nieuwe platen wilde hebben. Hebben we daar belangstelling voor? Zo ja, ga ik ze uploaden, anders gaan ze weg. Jan-Fré
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Which recording do we have today from the AJ Beirens Heritage? [verborgen inhoud] Info cassette FRC Switserland number 3 1976 with Alexander Pfund including Michael O Atlantis Tony Alan Caroline and Walker 47 min
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] opname bij Zeebrugge
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
I recently bought a reel of tape on eBay that featured some recordings of Radio Scotland that were made in Ayr for the late Leon Tipler. The town of Ayr is very close to the Firth of Clyde anchorage of the Comet, so the quality is good. In fact these are the best quality off air recordings I have heard of Radio Scotland 24th July 1966 0800-0830 Breakfast Beat with Bob Spencer [verborgen inhoud] 31st July 1966 1945-2000 McLaughlins Ceilidh 2000-2015 Stagedoor with Drew Hamlyn [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
1. Hans van Velzen en Tom Mulder bij RNI. 2. Tom Mulder in de zenderruimte van RNI foto's: ©Stichting Norderney
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Twee halve uurtjes van 36 jaar geleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Een wat oudere 'drie kwartiertje' uit 1966 met Keith Hampshire en Steve Young [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vorig jaar zijn al mijn fotoalbums opgenomen in Museum RockArt. Vandaag kwam de vraag vanuit Denemarken of ik een mp3 kon maken van de flexidisc die als bijlage van de MuziekParade in maart 1971 werd uitgebracht. Mijn vraag dus: wie heeft voor mij een mp3 van deze plaat. Graag even reactie naar *****@*****.*** Mijn dank is groot Hans Knot
-
-
- 16 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Zijn deze opnames ingekort of zijn het langere opnames?
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein voor het werk en de upload [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Op 6 november 1976 was bij Radio Mi Amigo aan het eind van de middag Frank van der Mast te horen met 'nieuwe platen', daarna een stukje van de 'Jukebox'met Bart van Leeuwen. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Een niet gedateerd uurtje met een onbekende presentator. Aan de hand van de Satellietschijf kom ik uit in de week van 23 tot 30 december 1984. Lijkt een weekendprogramma. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Britain Radio 05 1966 Test [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline_66-EasterSundayMorning_GrahamWebb [verborgen inhoud] Caroline_SteveYoungShow_1_67 - Ian MacRae [verborgen inhoud] Caroline_SteveYoungShow_2_67 - IanMacRae [verborgen inhoud] caroline 576 [verborgen inhoud] From the old lady 01 [verborgen inhoud] From the old lady 02 [verborgen inhoud] Radio Caroline - 1983 - Andy Archer [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Twee uurtjes van de testuitzending op 1 februari 1987. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-