Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
Een opname van 30 minuten van de Voice of Peace met Ian Hudson. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
USA Top 100 - Jan van Veen - Radio Veronica 1969 04 06 - 1905 - 1945 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Am 6.12.2014 soll auf Wartburgradio 96,5 die "DRITTE SEEPIRATEN NACHT" um 20.00 Uhr noch einmal wiederholt werden. Die Gäste der Sondersendung PIRATE TIME sollen Peter und Werner Hartwig sein, welche die Sendung NSG-DX auf RNI mit gestalteten. www.wartburgradio.com Gruss Reiner
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
veronica 1965 11-06 0000-0100 JanVanVeen - AlleRemmenLos.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Gegevens overgenomen van de cassettes, niet gecontroleerd. En dit is een rare. Van de eerste opname het begin meegekregen. De dame noemt zich Mirjam Verhoeff, maar klinkt als Elly van Amstel. Dan duikt er een tweede opname op met het laatste uur met op de cassette Elly van Amstel als naam. Nogmaals, ik heb dit verder (nog) niet gecontroleerd. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik zoek de datum: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hier is een Peter Van Dam studio master copie van 26 juni 1976 (als ik goed gehoord heb ?) Peter draait de LP van de week The Beatles. Dit is de url [verborgen inhoud] Dit heb ik zelf nooit gehoord want ik zat toen vermoedelijk in Zuid Europa. Of in Zuid Frankrijk of Playa De Aro ? Ik zou het niet weten wat ik wel weet is dat Peter op zijn best was. Oh ja de heetste zomer aller tijden zou later blijken. In Zuid Europa was het ook erg warm een Hittegolf alleen daar ik toen niet veel van gemerkt. Ik ben ongeveer 6 weken in Zuid Europa geweest vermoed ik ? het was het beste MI Amigo jaar volgens mij. Reclame stem oa Tony Housten ivm Ieper. Ik was op v…
-
Voor de puzzelaars een niet gedateerde opname uit september 1979: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Ik ben wel benieuwd hoe de tipparade eruit ziet en met mij vele anderen. Hopelijk komt hij spoedig op de site te staan. Wij verheugen ons er weer op. En de stream, hopelijk is dat ook gauw verholpen.
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Mijn enige vraag is: wie is de dj van dienst? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
Goed initiatief of iedere zaterdag om 23uur de beste nummers uit de Top 40 te doen. Klein detail, jullie schrijven 1977 maar de nummers die ik beluister zijn allen afkomstig uit 1976.
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Een uitzoektape met Radio Veronica: Veronica-Onbekend-01 Veronica-Onbekend-02
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
RNI ferrymaat1708197314001430 [verborgen inhoud] ferrymaat1708197314301500 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
Wie heeft er het laatste uur van Radio Monique op 25 november 1987? Of weet wat de laatst gedraaide plaat was die dag?
-
-
- 16 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Heb hier nog een mapje met aftelnummers en jaar jingels wil ik graag met jullie delen. [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Zie het bericht op de site van de stichting Norderney: Lou Reed Special vanavond om 19.00 uur Geplaatst op 29 oktober 2013 192 Radio eert Lou Reed met een uur lang non-stopmuziek uit de ‘Veronica-jaren’ van Lou Reed, zeg maar de jaren ’60 met Velvet Underground en de solo-platen die hij uitbracht in de periode 1972-1974. Zondag overleed Lewis Allen Reed –beter gekend als Lou Reed – op 71-jarige leeftijd. Daarmee komt een einde aan het bewogen leven van een echt rock ’n roll-icoon. Lou werd geboren in New York op 2 maart 1942. Vanaf 1965 was hij samen met John Cale een van de boegbeelden van The Velvet Underground, een groep die de aandach…
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-