Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
27 beautiful pictures © Evert Drijver Terry Hughes, early breakfast presente on Radio Caroline, writing: I am a current DJ on Radio Caroline. In early May 2022, I was on the Ross Revenge for the weekend, broadcasting live. One of the tour group visitors was Evert Drijver. He told me the story of how he and his friend got a boat out to the 2 ships in 1984: he couldn't go on board the Ross Revenge but as you can see he was welcomed on board Laser 558's ship! I asked him if he had any pics of that day ... well, he does! I asked him to scan them in and send them to me. So for the first time ever we can see these amazing pics! Click here on the pict…
-
-
- 2 antwoorden
- 990 weergaven
-
-
The Supremes staan deze week bovenaan in Amerika, dus het is terecht dat dit 1e uur begint met Where Did Our Love Go. En voor de echte Motown-fans doen we van een van hun vaste componisten ook nog een solo-singletje: Candy To Me van Eddie Holland. En elke week zijn er weer sterren uit het verleden die opnieuw proberen te scoren, in een tijd waarin vooral beatgroepen de toon aangeven. Zo heeft Chubby Checker een ‘nieuwe’ dans ontdekt, de Swim, waarmee hij het succes van de Twist hoopt te evenaren. Ooit nog van gehoord? En The Ventures brengen zelfs een remake uit van hun oude Walk Don’t Run. Niet echt nodig, zou je zeggen, maar ze halen er wel degelijk de Top 10 mee…
-
- 0 antwoorden
- 990 weergaven
-
-
-
RadioCaroline-22-1-1984-1330-1415 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 990 weergaven
- 1 follower
-
-
Gisteren 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 990 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 990 weergaven
-
-
Uit het archief van Walter Zwart, vers van de recorder: [verborgen inhoud] MiAmigo-19771123-1228-1258-HermanDeGraaf-Baken16 [verborgen inhoud] MiAmigo-19771123-1300-1400-HermanDeGraaf-Baken16
-
-
- 5 antwoorden
- 990 weergaven
-
-
Keith Lewis on Caroline558 on the 30.12.1986 recorded between 21.02-21.49http://www.mediafire.com/?ibnwcm6vnuhmfi1 Sorry http://www.mediafire.com/download.php?tzdgobwphf7a7ev
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
- 1 follower
-
-
Mi Amigo 01 11 1978 1800-1900 Haike Dubois - Jukebox - Studio - Nooit Uitgezonden [verborgen inhoud] Groet Philip
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Could someone please post the Atlantis New Year celebrations around midnight on 31st December 1973. Thanks Ian
-
- 2 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Met de laatste dag van 2013 komt er een eind aan de serie Caroline 1979-1980. Ik heb alles wat uit deze periode heb hier geplaatst. Jan-Fre en Martin hebben regelmatig aanvullingen geplaatst. Waarvoor dank. We sluiten af met Will Luikinga, Tom van der Velde, Richard Thompson, Steven Bishop en Stuart Russell. En een onbekende, waarschijnlijk is dit Stuart Russell. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Caroline-19861120-2300-0200-MarkMatthews-JohnTyler-CarolineOverdrive963
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
De tape duurt anderhalf uur, maar de omschrijving is "laatste 3 uur". [verborgen inhoud] De opname komt uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 3 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Mi Amigo 1976 - September - Casa [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 989 weergaven
- 1 follower
-
-
Jay Jackson. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Een half uurtje Stuart Russell uit juni 1976. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar dit Mi Amigo uur. Hierin draait Ferry een verzoekplaat voor mij. Hopelijk heeft iemand deze in zijn collectie en zou die hem hier willen plaatsen. Zeer bedankt voor het nazoeken! Met vriendelijke groet Ton
-
-
- 7 antwoorden
- 989 weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 989 weergaven
-
-
Ik vond net op een tape een aantal RNI opnamen. Het zegt mij niet zo veel. Is er iemand die zich er over kan en wil buigen en dan z'n bevindingen hier plaatsten? Dank. http://www27.zippyshare.com/v/71122319/file.html
-
- 2 antwoorden
- 989 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 988 weergaven
-