Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
Een opname uit waarschijnlijk juni 1979. De 19toen show werd op zondag uitgezonden. Wie wil de juiste uitzenddatum opzoeken? [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 986 weergaven
-
-
Two from Caroline Overdrive from 1986:- Tom Anderson/Stevie Essex 03.08.1986 00.44-01.30 http://www26.zippyshare.com/v/72306040/file.html Tom Anderson/John Tyler 30.08.1986 00.44-01.30 http://www56.zippyshare.com/v/50419602/file.html Dale
-
- 0 antwoorden
- 986 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 986 weergaven
-
-
In de vele opnames die van Radio Veronica hier worden aangeboden mis ik altijd 1 naam, en dat is de man die het beste "ABN" sprak op Radio Veronica, Frans Nienhuys. Elke Zondagochtend bracht Frans de verzoekjes en had hier altijd een leuke opmerking bij. Frans Nienhuys, hij is erg ondergewaardeerd hier en ik wil 'm deze Zondag in het zonnetje zetten met zijn "Men vraagt en wij draaien", een opname die dateert van Zondag 13 Januari 1974 en uitgezonden werd van 09 tot 10 uur in de ochtend. De digitale kopie dateert van 24 Mei 2004 en ik probeer altijd de naam erbij te zetten van wie ik die heb, maar van deze? Ik zou het echt niet meer weten... Maar het is gewoon leuk om er …
-
- 0 antwoorden
- 986 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 986 weergaven
-
-
Oud collega Erwin van der Bliek plaatste onlangs deze video met een kijkje in de landstudio op de Vaartweg in Hilversum en natuurlijk aan boord: Kwaliteit is anno halverwege de jaren '80...
-
- 0 antwoorden
- 986 weergaven
-
-
Een half jaar geleden werden er op de UK tv wat reportages uitgezonden over 50 jaar Radio Caroline. Een paar hiervan heb ik samengevat in 1 clip.
-
De tijden zijn overgenomen van de band maar het sluit niet aan. Daarom grote twijfels of het klopt. Ook de presentatie ontbreekt. Wie kan/wil het uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 986 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Caroline Stuart Russell 6-6-78.mp3 18.30-20.30 studiocopy
-
- 0 antwoorden
- 986 weergaven
-
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 19 december 2015, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Deze week geen gewone UK Top 40 maar wel twee uur lang alle kerstnummer 1-hits in de UK tussen 1952 en 1979, met tussendoor ook nog een aantal leuke kersthits uit diezelfde periode. Een overzicht van de gedraaide nummers vind je in de loop van zaterdag op het forum. Volgende… lees verder > [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 985 weergaven
-
-
Here is a recording of Radio 270 from 0155-0225 on January 1st 1967 with Roger Scott and brendan Power. Quality is fair. http://www.mediafire.com/?0fbukk6we9e6sdi Happy New Year
-
- 0 antwoorden
- 985 weergaven
-
-
Radio Atlantis 19740801 Dave Owen OpnameVanVoorAfLuistering 06.48-07.10.mp3 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick")
-
- 1 antwoord
- 985 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 985 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] info 6 juni1971: [verborgen inhoud] The new Sunday schedule for the International service is: 15.00 Super Hit 50 18.00 You'll never believe this 19.00 Lowering of standards 20.00 Album Show 21.00 Crispian St John 23.00 Stevi Merike 24.00 - 3.00 Dave Rogers Alan West presents both the Super Hit 50 and Album shows today. Lowering of standards is a programme presented jointly by Stevi Merike and Alan West. Dave Rogers, Crispian St John and Alan West read news today.
-
- 0 antwoorden
- 985 weergaven
-
-
Is er een opname van de terugkeer op 1 october 1989 van Radio Caroline na de raid? Zo ja, ik zou hem graag horen. Groet, Jan
-
-
- 3 antwoorden
- 985 weergaven
- 1 follower
-
-
Op Spotify staat een afspeellijst die is samengesteld door Bono met de 'zestig liedjes die zijn leven hebben gered'. Eentje daarvan is 'Life on Mars?' van Bowie. Op de website van U2 kun je het bijgaande briefje lezen, gericht aan Bowies zoon Duncan.
-
- 1 antwoord
- 985 weergaven
-
-
Een Kerstshow. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 985 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 984 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 984 weergaven
-
-
Here is Don between 0100-0200 with a rea lly entertaining programme, featuring Graham Gill singing "Way Back Home". Don's programmes always make me smile. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 984 weergaven
-
-
Nog een eentje dat echt naar een huidige radiopiraat ruikt: Swinging Radio England. Een chaotische site (wordt onderliggend gedeeld met de site van RNI, dus gevaar op malware), een Chinese eigenaar (?) en veel onduidelijkheid over het station zelf. In elk geval hebben ze vrij goede gepresenteerde Engelstalige programma's, muziek uit de jaren 60 (soms ook wat recentere) en gebruiken ze de jingles van de ex-zeezender Swinging Radio England. Op de site wordt beweerd dat men ook af en toe via FM, AM en SW uitzendt in USA en UK. Ik kan alleen maar de stream bevestigen. Website : [verborgen inhoud] (sommige virusscanners doen moeilijk over deze site). Str…
-
- 0 antwoorden
- 984 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 984 weergaven
-
-
Rene van Elst, Paul de Wit en Rob Hudson. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 984 weergaven
-
-
Deel 2 van de Tom Collins Show van 21 augustus 1972. Groet, Bertus 1972 08-21 1100-1200 TomCollins - TomCollinsShow.mp3 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 984 weergaven
-