Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by jan227,

Hieronder de links naar de testuitzending van Laser op 729 KHz van 17 febr 1984. "1984 02 17 Fri 1338-1400 Laser 729 - Johnny Lewis - test transmission.mp3" [verborgen inhoud] "1984 02 17 Fri 1400-1445 Laser 729 - Blake Williams - test transmission.mp3" [verborgen inhoud] "1984 02 17 Fri 1512-1600 Laser 729 - Johnny Lewis - test transmission.mp3" [verborgen inhoud] "1984 02 17 Fri 1600-1643 Laser 729 - Johnny Lewis - test transmission.mp3" [verborgen inhoud] groet, Jan

2. Started by Vincent,

Klein kwartiertje met Andy Archer en Bert Bennett. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 930 weergaven
  3. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 930 weergaven
  4. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 930 weergaven
  5. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 930 weergaven
  6. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 930 weergaven
  7. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 930 weergaven
  8. Started by Ben,

Deze opnamen komen uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. Radio Caroline xx-05-1978 00:12-00:34 Stevie Gordon Radio Mi Amigo 19-05-78 17:21-18:00 Johan Visser Bakboord (scoped) Radio Mi Amigo xx-05-1978 Ton Schipper Radio Mi Amigo xx-05-1978 Als als bijvangst deze twee korte opnamen: Capital Radio (London) xx-05/06-1978 17:06-17:14 Capital Radio (London) xx-05/06-1978 Unknown [verborgen inhoud] En de cassette inlay:

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 930 weergaven
  9. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]

10. Van de Golden Radio NL server - zelf opgenomen - met dank aan Evert [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

11. Started by cdb,

Is deze bekend? (Ben er inmiddels achter van wel dus) Toegangsbewijs voor een dansavond in de AMVO (staat drukfout) 24 April 1966. Is hier wat meer informatie over te vertellen.

• 1 antwoord
    • 930 weergaven
  12. Started by Erik,

hoping you're all like it

• 0 antwoorden
    • 930 weergaven
  13. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 930 weergaven
  14. Started by Ben,

Ik ben helemaal niet bekend met Radio Monique. Wat ge-google heeft me geleerd dat deze promo te maken heeft met Monique DJ Rick van Houten oftewel Eric Holzhauer. Mocht één van jullie wat meer info omtrent deze promo hebben, kun je dat dan laten weten? [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 929 weergaven
  15. [verborgen inhoud] Opname van Douwe Dijkstra

• 6 antwoorden
    • 929 weergaven
  16. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

​De komende weken staat de Vinyl~Show, iedere zondagmiddag om 16.00uur (na Rob Stenders) op 192Radio in het teken van november en december 1965. Met veel programma fragmenten en verhalen van Adrie zelf, over het reilen en zeilen in de Veronicastudio aan de Zeedijk 27a. Ergens in december doen we een… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 929 weergaven
  17. Started by Vincent,

En nog een Berk in uitvoering. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 929 weergaven
  18. veronica 1974 07-12 1100-1200 BartVanLeeuwen.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 3 antwoorden
    • 929 weergaven
  19. Heeft iemand nog een link naar die geweldige jingle van Alan West?? Alvast bedankt!

• 0 antwoorden
    • 929 weergaven
  20. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 929 weergaven
  21. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Nederbeat van 30 november ​Tja, inderdaad eentje overgeslagen…. ​Volgers van het programma via deze site zullen het hebben gemerkt, er is een keer niet gepost. Komt door de gruwelijke drukte afgelopen maand mbt de overstroomde studio. We gaan e niet zielig over doen, wie echt nog graag de uitzending van 16 november wil horen stuurt mij even een mailtje, dan krijg je een link naar een mp3 opgestuurd. Maar… om te voorkomen dat we achterop raken nu dus 30-11. Het gaat om Peterselie (Het) of een nachtegaal (George Cash) maar ook instrumentaal van Rene and his Alligators. Bojoura (foto) doet de aftrap met everybody’s day en Armand sluit… …

• 0 antwoorden
    • 929 weergaven
  22. Started by Vincent,

Ron van der Plas met zijn kop in de wind. [verborgen inhoud]

23. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 929 weergaven
  24. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 929 weergaven
  25. Started by erco59,

Test in dutch Mid-May (?) 1973 - 65 Min [verborgen inhoud] Own recording in France Eric C.

• 1 antwoord
    • 929 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.