Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De opnames komen uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 573 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Vandaag exact 47 jaar geleden. Veronica Rob Out show 1-7-1971 17-18h
-
- 0 antwoorden
- 693 weergaven
-
-
Ik ben wel benieuwd hoe de tipparade eruit ziet en met mij vele anderen. Hopelijk komt hij spoedig op de site te staan. Wij verheugen ons er weer op. En de stream, hopelijk is dat ook gauw verholpen.
-
Veronica - 12091971 - 1825-1915 Uur - Tom Collins - Juke Box + Lex Harding - Lexjo (Via 192 Meter) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 887 weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline 01 06 1979 Paul de Wit 1400-1500 Negentientig show [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 726 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 752 weergaven
-
-
Stichting Norderney feliciteert Wim “Mediapages” van de Water van harte met zijn 60e verjaardag vandaag. … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Op de eerste uitzenddag in 1979: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 633 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 533 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 598 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 551 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 599 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden de Persoonlijke Top 10 van Douwe Dijkstra: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 758 weergaven
-
-
Zeezender vrienden, Eigenlijk per toeval kwam ik achter het bestaan van dit boek. Een paar jaar geleden verschenen. Het bizarre leven van Max Lewin. De man die aan de wieg van Veronica stond en in de jaren die daarop volgden een heel typisch, eigenzinnig leven leidde. Het gaf mij nieuwe informatie over de prille begintijd van Veronica en haar aandeelhouders. De schrijver is grondig te werk gegaan. Hij heeft allerlei archiefdocumenten in kunnen zien en met veel betrokkenen gepraat. Ik vond het boek echt een aanrader!
-
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 512 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 708 weergaven
-
-
Blake Williams is gisteravond is in Albuquerque( New Mexico) overleden aan de gevolgen van een zware astma aanval. Vorige week werd hij opgenomen in het ziekenhuis en raakte daarna in coma. Hij is er niet meer uitgekomen. Blake wordt gecremeerd en de as zal op de ranch van zijn vader in Arizona worden uitgestrooid. Blake Williams was een uitstekende discjockey en zender technicus . Hij werkte voor radio Caroline en Laser 558. Heb Blake diverse malen ontmoet op beide schepen en vond hem een zeer prettige persoonlijkheid. In Amerika op bezoek bij Jeff Davis in Arizona was hij helaas niet in de gelegenheid om bij te praten. Vorige week zocht ik Tom …
-
- 32 antwoorden
- 10,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 545 weergaven
-
-
Wie heeft het boek over de biografie van Sylvain Tack en wil dat verkopen aan mij? Ik ben al jaren op zoek naar het boek maar kan er nergens via internet aan komen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Grt Rieni Lokerse
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
-
-
Ik was een stukje Don Allen aan het afluisteren (een mens moet toch wat op een woensdagmiddag) en kwam iets grappigs tegen. Don Allen draait het nummer Hello DJ van Dan Bowman en geeft er commentaar op. Opname is uit juni 1973 overigens. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 604 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Beste groet van Philip .
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Volgens de beschrijving van Douwe Dijkstra; Caroline-19690302-RevivalHourOnRadioAndorra 227-Jingles RadioEssex-222-19660804-JohnTower-FortKnock RadioScotland-19670812-FromTheComet242 CarolineSouth-19690814-AboutClosingBigL Caroline-BigL-Jingles&Commercials Caroline-19670000-Commercial-TommyVance-DavidMcWilliams [verborgen inhoud] Kan iemand uitzoeken of dit klopt en waar de knipjes zitten?
-
- 12 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 863 weergaven
-