Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Rob 10-10-1971 0900-1000 Men vraagt en wij draaien Frans Nienhuis [verborgen inhoud] 119_06_1972_1900_2000_LEX_SH [verborgen inhoud] 20220_06_1972_1900_2000_LEX_SH [verborgen inhoud] Veronica08071970LexHarding1400-1500 [verborgen inhoud] Beach Boys 07101993 [verborgen inhoud] Veronica25091970KlaasVaak1700-1800RobOutShow [verborgen inhoud] Lexjo 14-1-72 (Neil Young) [verborgen inhoud] Radio Popular de Mallorca Robbie Dale Show 200769 2000-2030 [verborgen inhoud] Roger Day Robbie Dale …

2. Started by Tino,

[verborgen inhoud] (Uiteraard) uit de collectie van Douwe Dijkstra

• 1 antwoord
    • 742 weergaven
  3. Voor wie er iets aan heeft , was toch leuk Stan Haag zijn stem terug te horen Rust in vrede Stan . [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  4. Caroline North 1967 05-09 0600-0630 DonAllen.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 647 weergaven
  5. Caroline 1973 06-04 1230-1430 MikeStorm - JoopVerhoof.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 594 weergaven
  6. 270 1967 08-00 1322-1354 PaulKramer - MikeHayes.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 640 weergaven
  7. Started by Juul,

Beste zeezender vrienden, onze Ad B. kwam er achter dat het 2017 is dit jaar……..hi. En nou lijkt het hem zo leuk om op de stream opnamen, van andere zeezenders dan Veronica, die het aanhoren waard zijn te laten horen. Zijn er hier mensen die spul uit 1967 in een folder hebben en dat ter beschikking willen stellen? Wij hebben nl nauwelijks iets van 1967. Meer als een "dank je wel" kan ik niet toezeggen.

8. Started by Offshoreradio Mi Amigo,

beste leden, Een paar dagen geleden gaf ik aan over twee programma's van Mi Amigo te beschikken waarvan ik nog dag nog maand of jaar beschikte , ik plaats ze online voor download in de hoop dat iemand mij kan helpen , ik zou jullie zeer dankbaar zijn . Beste groet Uit België Philip [verborgen inhoud] Mi Amigo 00 00 00 1309 u 1405 Herman De Graaf Baken 16 [verborgen inhoud] Mi Amigo 00 00 00 1500 - 1600 Haike Dubois op 319 Persoonlijke Top 10 Tape Nr. 349 zijn er nog mensen die de programma's hebben van Radio Carolin…

• 4 antwoorden
    • 838 weergaven
  9. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  10. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 807 weergaven
  11. [verborgen inhoud] Wederom dank aan Douwe Dijkstra

• 19 antwoorden
    • 2,4k weergaven
  12. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 614 weergaven
  13. Gast Annerob
    Started by Gast Annerob,

Enkele maanden geleden kwam ik, via Alex v.d. Hoek, in het bezit van de "Piet Treffers Tapes". Piet heeft in de loop der jaren een enorme collectie opnamen van voornamelijk zeezenders opgebouwd en deed daar nu afstand van. Ik ben nog bezig met doornemen wat het allemaal zoal is, maar het is enorm. In hoeverre het uniek is kan ik niet bepalen, maar ik heb al veel zaken voorbij horen komen waarvan ik eigenlijk het bestaan niet kende ( al zegt dat niet alles ). Zo is er een prachtig verslag van hoe de Mi Amigo in '77 zwaar water maakte als gevolg van een gesprongen pijpleiding en is de golflengtewisseling 192 - 212 (een beter idee) gearchiveerd. Nogmaals: Het…

• 13 antwoorden
    • 5,6k weergaven
  14. Hierbij nog twee Voormekaar shows: 1973-03-18 - Dik Voormekaar Show.mp3 [verborgen inhoud] 1973-09-30 - Dik Voormekaar Show.mp3 [verborgen inhoud] Groeten, Jan

• 1 antwoord
    • 665 weergaven
  15. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  16. Hopelijk heeft er iemand plezier aan ? Groet Philip . ADMIN: Links verwijderd. Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.

• 2 antwoorden
    • 674 weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  18. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 852 weergaven
  19. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 637 weergaven
  20. Started by Alex,

In dezelfde tijd van de Zeezendertelefoon, in 1977, had de VVVR ook wat promotapes. Hier zijn er twee. [verborgen inhoud]

• 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  21. Gast HendrikDelmenhorst
    Started by Gast HendrikDelmenhorst,

Ik heb altijd de rare gewoonte om te kijken welke platen uit de tipparade volgende week naar de top 40 (van 1967) verhuizen en daar is mij iets opgevallen. Vorige week kwam The Move voortvarend op 6 binnen met I can hear the grass grow. Ik was er al heilig van overtuigd dat het de tip voor de top zou worden, omdat hij volgende week één van de twee nieuwkomers in de top 40 was. Maar....geen Move te bekennen. Rob Hoeke is tip voor de top geworden en die is volgende week dus in de top 40 te vinden. Een foutje kan gebeuren....

• 8 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  22. [verborgen inhoud] Voor wie ze niet heeft geniet ervan. Groet Philip.

• 0 antwoorden
    • 630 weergaven
  23. Gast HendrikDelmenhorst
    Started by Gast HendrikDelmenhorst,

Wat zal er weer in de tipparade staan? Nog een week of tien te gaan totdat de tipparade officieel is. Zolang kunnen er nog verrassingen komen en ik ben weer erg benieuwd en met mij nog vele anderen mag ik aannemen. Het wachten is nu nog even op de plaatsing ervan.

• 0 antwoorden
    • 585 weergaven
  24. Mogelijk dezelfde programma's of airchecks, maar andere bitrate RadioLondon_660502_MarkRoman [verborgen inhoud] RadioLondon_660502_MarkRoman2 [verborgen inhoud]

25. Caroline_66-EasterSundayMorning_GrahamWebb [verborgen inhoud] Caroline_SteveYoungShow_1_67 - Ian MacRae [verborgen inhoud] Caroline_SteveYoungShow_2_67 - IanMacRae [verborgen inhoud] caroline 576 [verborgen inhoud] From the old lady 01 [verborgen inhoud] From the old lady 02 [verborgen inhoud] Radio Caroline - 1983 - Andy Archer [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.