Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
Vier banden uit mei 1976, als de beschrijving bij de banden klopt. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 29 antwoorden
- 4,1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19780314-1400-1600-JohanVisser-TonSchipper-TussenBakenEnSchipper-PersoonlijkeTop10 - [verborgen inhoud] MiAmigo-19780314-1900-1934-DickVerheul-Flashbackshow - [verborgen inhoud] MiAmigo-19780314-Onbekend-OokGoeiemorgen - [verborgen inhoud] MiAmigo-19780314-TonSchipper - [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 699 weergaven
-
-
Sinds 1 september werk ik 700 meter van mijn huis bij de grootste werkgever van Barneveld. Tussen de middag wandel ik altijd met een interim collega door het bos maar vandaag was ik mijn lunch vergeten en stelde hem voor even langs mijn huis te lopen zodat hij dat kon zien. Na de Jukebox te hebben aangezwengeld stelde ik hem voor even de studio boven te bekijken. Toen hij mijn zeezender verzameling zag zei hij: "het is wel heel toevallig maar mijn vader was de eerste kapitein van Radio Caroline en heeft het schip uitgevaren naar de Thames monding". Voor ik "jaja" kon denken of zeggen zei mijn collega "hij werkte voor Wijsmuller". Na wat zoeken op internet vond…
-
- 14 antwoorden
- 3,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Monique - 19841217 - 0500-0600 - Ad Roberts [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 885 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] dit is een opname dat op 7 mei 79 had moeten uitgezonden worden, het eerste programma van Verzoeking. Gerard draait hier platen voor wie in 1978 gereageerd had op de Delmare uitzendingen.Een zekere Ton Lathouwer had hier ook gereageerd. uit de collectie van JP De Zeerover
-
- 0 antwoorden
- 834 weergaven
-
-
Het digitaal omzetten van cassettes is hier begonnen, bandopnames lukt nog niet wegens gebrek aan werkende bandopnemer. Bijna altijd heb ik datum en uur van uitzenden genoteerd, maar blijkbaar kwam ik hier een cassette tegen zonder datum. Edits. [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Advertentie 1962-11-10 Ezet met de driehoek dekens. Elke zaterdag op Radio Veronica om 1200 uur
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Laser558 850111 Ric Harris, Holly Michaels
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Caroline 576 Chris Pearson Caroline 576 Simon Barrett Caroline 576 Johnny Lewis Caroline Nick Richards Caroline various playing Darts Chris Pearson Caroline Johnny Lewis Caroline old recordings 60's Caroline Johnny Lewis and Simon Barrett Old 70's recordings [verborgen inhoud] Side 2 Caroline 576 Johnny Lewis Old 70's Recordings Caroline Johnny Lewis Old Recordings Caroline Johnny Lewis and Simon Barrett
-
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Atlantis new releases fred van den bosch 1974 xx xx.mp3
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 565 weergaven
-
-
Time flies so fast that it is hard to believe it was 31 years ago today when the last broadcast was heard from Radio Caroline aboard the MV Ross Revenge. I was just 27 years old at the time...now I'm becoming an old man! Since Radio Caroline finished, there have been many other stations calling themselves Radio Caroline - but I think true radio anoraks know that there was only one Radio Caroline - and that Radio Caroline, which we all loved, broadcast from a ship at sea, in international waters. NEVER accept any imitations!
-
-
- 2 antwoorden
- 976 weergaven
-
-
Monique 1985 01-05 1725-1755 GertVanDerZee – Windkracht4Tot6 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 612 weergaven
-
-
Eerste Kerstdag 1984, heen en weer draaien met de afstemknop op de radio tussen Laser 558, Caroline 576 en Monique 963. Te beluisteren op deze opname van ruim een half, die ik maakte in Vlissingen, uur fragmenten zijn onder meer Rick Harris, Johnny Lewis, Jay Jackson en Charlie Wolf. Luister hier [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 903 weergaven
- 1 follower
-
-
1965-11-09 1300-1400 ChielMontagne-MuziekBijDeLunch [verborgen inhoud] bron StichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V
-
- 0 antwoorden
- 364 weergaven
-
-
I have the above-named file, which I think is dated incorrectly. The Lexjo on that date was presented by Will Luikinga. But the Lexjo I have is presented by Lex Harding and marks the 100th week in the LP chart for Introspection by Thijs van Leer. It includes an interview with Thijs. Can anyone put a correct date for this Lexjo LP Top 20? Mvg, John C
-
-
- 2 antwoorden
- 474 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Caroline-19900915-1820-1920-RickyJones
-
- 0 antwoorden
- 427 weergaven
-