Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.302 discussies in dit forum
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Het is een wonder, het Radio London Big L 64/67 zendschip is boven water en na een inspectie op het droge kiest het schip weer het ruim sop. England...here we come! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Dank aan F. park voor de foto's.
-
- 3 antwoorden
- 940 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 17 december 2016, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie Deze week de Uk Top 40 van 49 jaar geleden, de volledige lijst van 16 december 1967. Op 1 vinden we The Beatles met Hello Goodbye. Nieuw zijn Mireille Mathieu op 38, Dave Davies op 37, Cilla Black op 35, Scott Walker op 34, Georgie Fame op 33, The Small… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 995 weergaven
-
-
RNI 1970 02-25 2248-0000 AndyArcher - Test.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 653 weergaven
-
-
Delmare 1979 06-28 1000-1050 AstridDeJager.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 604 weergaven
-
-
270 1966 08-03 1018-1117 PeterBowman.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 567 weergaven
-
-
270 1966 11-00 1059-1200 RogerKeene.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 571 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] De opname komt uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 819 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 3,5k weergaven
- 2 followers
-
-
Huub Rosenberg kreeg een foto van zijn broer en stuurde die aan ons met een toelichting! [verborgen inhoud] … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Ben al jareniet lid van de stichting, maar vindt het niet meer van deze tijd dat de video stream niet te zien is op een tablet, maar alleen op pc of lab top.
-
- 3 antwoorden
- 696 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 953 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 604 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 17 december 2016 van 13.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 13.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 17 december 2016 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Limited edition Queen komt binnen met Bohemian Rhapsody. Zijn een aantal speciale versies van verschenen. Niet de track zelf, maar bijvoorbeeld het vinyl. De blauwe versie kan …
-
- 2 antwoorden
- 934 weergaven
-
-
Even een opmerking van mijn kant over Nostalgia van Francis Goya. De versie die ik hoorde, heb ik ook op een verzamelaar staan, maar het is niet de originele single-versie. Maar even zoeken op youtube, dan is ie wel ergens te vinden. En ik hoor dus net, dat de top 40 van 27 december 1975 niet meer wordt uitgezonden. Eerlijk gezegd heb ik liever dat de "vergeten" lijst van 31 december 1966 compleet met tipparade en al alsnog wordt uitgezonden.
-
- 2 antwoorden
- 896 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 891 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 802 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 611 weergaven
-
-
Ik ben oude programmabanden aan het afluisteren om de reclame's eruit te halen. Zo kwam ik net in een OGM tegen en Gerard de Vries draaide een single van Nicky and The Shouts - Tears inside. Het klonk zo Hollands dat ik maar eens op WWW ben gaan kijken. En ja hoor, een bandje uit Groningen. Erg leuk, wie zou het plaatje nou nog hebben? Het audio heb ik dus nog. ( kunnen we hier niet plaatsten hoewel die single al lang niet meer te krijgen is……………..). Maar met aankondiging van Gerard mag het weer wel….. [verborgen inhoud] Meer over het bandje: ( wat zou d'r van de mannen geworden zijn ?) [verborgen inhoud] [verborgen …
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 720 weergaven
- 1 follower
-